Waarom ben jij nog niet met je bek over een trekhaak getrokken en nakend door de straten gesleurd, DPlover?quote:
Inso ik dacht dat je van me hieldquote:Op maandag 6 december 2004 21:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Waarom ben jij nog niet met je bek over een trekhaak getrokken en nakend door de straten gesleurd, DPlover?!
Jij moet net zo hard doodgaan als DPquote:Op maandag 6 december 2004 21:35 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Inso ik dacht dat je van me hield
Woede inde eerste twee posts van dit topic, DP, nergens te bekennenquote:
Oh!! Serieus joh?quote:Op maandag 6 december 2004 22:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Woede inde eerste twee posts van dit topic, DP, nergens te bekennen.
Ja hallo, ik kan er ook niets aan doen dat ik dat soort emoties niet lang vast kan houdenquote:
Die aandachtstekortstoornis hequote:Op maandag 6 december 2004 22:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja hallo, ik kan er ook niets aan doen dat ik dat soort emoties niet lang vast kan houden.
Jij bent gewoon te goed voor deze wereld, geile schapenneukerquote:Op maandag 6 december 2004 22:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja hallo, ik kan er ook niets aan doen dat ik dat soort emoties niet lang vast kan houden.
Dat mag ik niet meer als reden geven van m'n vriendin, na 200 keer het te hebben aangehoord werd ze een beetje giftigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |