Waarom?quote:Op maandag 6 december 2004 21:06 schreef BrauN het volgende:
Ik vind Depresident wel tof. In principe. Best wel.
Figures, kuttopics vind je leuk en leuke topics vind je kut, dus dit valt in de lijn der verwachtingen van jou exceptioneel zeldzame smaak.quote:Op maandag 6 december 2004 21:06 schreef BrauN het volgende:
Ik vind Depresident wel tof. In principe. Best wel.
ja, dan kan die samen met DP in boe zijn neuklijstjequote:Op maandag 6 december 2004 20:56 schreef Markster het volgende:
en wie is kontneuker 1 dan? [afbeelding]
En dat terwijl je toch wel minstens 10 keer zo veel kans hebt om modje te worden dan DePresident.quote:
Die hebben Jogy toch flink lopen naaien ja...quote:Op maandag 6 december 2004 21:13 schreef mvt het volgende:
[..]
ja, dan kan die samen met DP in boe zijn neuklijstje
anderS ?quote:Op maandag 6 december 2004 21:14 schreef Tessje het volgende:
Er staat ook Anders..... in het lijstje slimbo
En om dat te vieren krijgt ie een sticky naamtopic in Onzin waarin een aardig deel van de incrowd hem afzeikt. Er hangen mensen rond op dit forum die dat een hele eer zouden vindenquote:Op maandag 6 december 2004 21:01 schreef jogy het volgende:
Het is gewoon een vervelend kutventje, en dit was de spreekwoordelijke druppel.
10 x 0=quote:Op maandag 6 december 2004 21:14 schreef jogy het volgende:
[..]
En dat terwijl je toch wel minstens 10 keer zo veel kans hebt om modje te worden dan DePresident.
Goed dat je het uitlegt, DP leest tenslotte mee.quote:
zolang er spraken is van een orgasme dan mag het toch op het lijstje?? En volgens mij zat DP wel met een stijve en een paar kwakjes in zijn broek achter zijn PC.quote:Op maandag 6 december 2004 21:15 schreef Tessje het volgende:
[..]
Die hebben Jogy toch flink lopen naaien ja...
Ik wist niet dat Jogy ook een staaf in zijn anus waardeerde
Ja Vroegâh, toen er nog maar 6 users geregistreerd warenquote:Op maandag 6 december 2004 21:19 schreef thoth het volgende:
Vroegàh werd iemand nog wel eens weggezwegen.....dat waren nog eens tijden.....vroegàh.
Is het nu gofterredomme eens afgelopen met dat gelek?!quote:Op maandag 6 december 2004 21:15 schreef Tessje het volgende:
...
Ik wist niet dat Jogy ook een staaf in zijn anus waardeerde
Die vlekken krijgt zijn moeder er nooit meer uitquote:Op maandag 6 december 2004 21:23 schreef mvt het volgende:
[..]
zolang er spraken is van een orgasme dan mag het toch op het lijstje?? En volgens mij zat DP wel met een stijve en een paar kwakjes in zijn broek achter zijn PC.
Vieze kontneukerquote:Op maandag 6 december 2004 21:26 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Is het nu gofterredomme eens afgelopen met dat gelek?!
Ik heb je dat in vertrouwen vertelt.
Trrrrrut.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |