Frisse wind mên.quote:Op maandag 6 december 2004 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom moet dit sticky?En sinds wanneer is user afzeiken okee? O nee wacht, ik begrijp de humor van ONZ niet
![]()
Oei wat ben ik een stommerd
Dat is nog een mysterie.quote:Op maandag 6 december 2004 20:56 schreef Markster het volgende:
en wie is kontneuker 1 dan? [afbeelding]
Hij heeft gehint ! Dit is ernstig.quote:Op maandag 6 december 2004 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom moet dit sticky?En sinds wanneer is user afzeiken okee? O nee wacht, ik begrijp de humor van ONZ niet
![]()
One can only dream.quote:Op maandag 6 december 2004 20:54 schreef nikky het volgende:
Of durft dat mannetje, met normaal gesproken een grote bek tegen jonge meiden, zich nooit meer op FoK! te begeven onder zijn orginele account?
Het is gewoon een vervelend kutventje, en dit was de spreekwoordelijke druppel.quote:Op maandag 6 december 2004 20:59 schreef thoth het volgende:
[..]
Hij heeft gehint ! Dit is ernstig.
(wel een beetje te serieus voor Onzin misschien zou een sticky in NWS oid beter op zijn plaats zijn)
Dat lijkt me een drastisch goed plan.quote:Op maandag 6 december 2004 21:00 schreef Tessje het volgende:
Ik stel voor dat het op de frontpage komt
quote:
Achternaam mag dan niet bekend worden hequote:Op maandag 6 december 2004 21:01 schreef Mattt het volgende:
[..]
Dat lijkt me een drastisch goed plan.
*Eens is.
Ik denk dat er een paar nieuwsposters zijn die daar helemaal geen probleem mee hebbenquote:Op maandag 6 december 2004 21:00 schreef Tessje het volgende:
Ik stel voor dat het op de frontpage komt
quote:Op maandag 6 december 2004 21:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is gewoon een vervelend kutventje.
A topic a day keeps DePresident awayquote:
BIFITOETENDPMOETDOODENBONKJES deel 2quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |