Bron Nu.nlquote:Opgestoken middelvinger verpest verjaardagsfeest
Uitgegeven: 6 december 2004 16:38
Laatst gewijzigd: 6 december 2004 16:49
AMSTERDAM - Het verjaardagsfeestje van een 12-jarige jongen in Eindhoven eindigde zondag anders dan hij verwachtte. Nadat hij bij wijze van grap agenten begroette met een opgestoken middelvinger, werd de jongen gearresteerd.
De jongen zou samen met vriendjes en familie gaan lasergamen. Nadat hij zijn middelvinger opstak naar passerende agenten, stapten zij op hem af. Hij werd uiteindelijk gearresteerd, omdat een gesprek niet mogelijk bleek.
Binnenkort moet de jongen zich melden bij Bureau Halt. De familie van de jongen accepteerde de actie van de politie niet en dient een klacht in.
Ja? Je leert toch dat soort dingen niet te doen al ver voor je 12e hoor.quote:Op maandag 6 december 2004 17:35 schreef Sjakie01 het volgende:
Dat kind is 12 speelt waarschijnlijk nog met de lego.
Nee hoor, die hebben nu een klacht tegen het optreden van de politie ingediend...je zou haast hopen dat de Raad voor de Kinderbescherming iets kon doen tegen dit soort randdebielen als ouders.quote:Op maandag 6 december 2004 17:34 schreef devzero het volgende:
Die ouders mogen ook wel eens gaan overdenken waar zij de fout in zijn gegaan bij de opvoeding
quote:Op maandag 6 december 2004 18:00 schreef Tijger_m het volgende:
je zou haast hopen dat de Raad voor de Kinderbescherming iets kon doen tegen dit soort randdebielen als ouders.
omdat die pa toch begon te flippen of niet?quote:Op maandag 6 december 2004 18:01 schreef Furby het volgende:
Verhaal is niet compleet. De klacht is dat de politie versterking opriep en uiteindelijk met 8 man dat manneke in de boeien geslagen hebben en afgevoerd naar het bureau. (ik heb het Eindhovens Dagblad)
Ik zat al op de "ga toch boeven vangen" post te wachten.quote:Op maandag 6 december 2004 18:05 schreef Sjakie01 het volgende:
Oh mijn god dit blijkt wel weer hoe nuttig werk ons "gezag" uitvoerd. Wat een idioten.
Uhhh de 12jarige die hier rondlopen proberen alvast barren en disco's binnen te komen. Lego is van alle leeftijden, dat weet ik ook wel, maar zoals jij het zegt is het meer een 8 jarige.quote:Op maandag 6 december 2004 17:35 schreef Sjakie01 het volgende:
Dat kind is 12 speelt waarschijnlijk nog met de lego. Te gek voor woorden dat je hem dan gaat arresteren. Maarja ze zullen zoals gewoon wel weer niks beters te doen hebben gehad.
Hoe dom kan je zijn???quote:Op maandag 6 december 2004 18:05 schreef Sjakie01 het volgende:
Oh mijn god dit blijkt wel weer hoe nuttig werk ons "gezag" uitvoerd. Wat een idioten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |