Dank. Hij doet hetquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:03 schreef Jump het volgende:
Bij "Help and options", "UI Options".
Bij "Gaming UI Options", alles aanvinken behalve "Friends of Foe Colors"
Ik vond zeker dat de oude feel er wasquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:22 schreef VrijeVal het volgende:
Konden jullie me niet even bellen? Ik wist helemaal nog niet dat ie uit was! Khaal em nu binnen..!!
Maar de meest prangende vraag..heeft het spel de ouwe feeling zeg maar?
Anders ik wel...quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:42 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik vond zeker dat de oude feel er was
Zo slecht is hij nou toch ook weer niet?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:22 schreef Xenwolfie het volgende:
Jammer dat het detail van die demo nog niet op zijn hoogst kan. Ik vind het er nu een beetje middelmatig uit zien...![]()
Moet dacht ik gewoon kunnen. Je moet dan dacht ik op het gebouw klikken en dan zie dacht ik rechtsonderin een hamer en dan kan je repareren.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:53 schreef DeHovenier het volgende:
Hoe kan je torens e.d. repareren? Bij zo'n settler zie ik nergens zo'n optie staan :s
Ik vind AoE3 wel wat weg hebben van Empire Earth.....
Met musketeers rushen is leuk
Nee, vooral het water is heel erg mooi, maar als ik die screens heb gezien kan dit nog veel beter. Maar ja, anders komt er weer een 1gb demo a la Dungeon Siege 2.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zo slecht is hij nou toch ook weer niet?
ik had die 2 gebouwd om de schepen van de tegestander te blokkeren heeft hij geen schepen, heb ik er maar zijn dorp mee aan puin geschotenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:53 schreef Jump het volgende:
Je moet eens een haven bouwen en dan de Monitor (ofzoiets, het meest rechtse knopje) bouwen
Wat een schip
Je kan er 100 man op kwijt. Is helft van het totale aantal
Hehe. Ik heb echt geen problemen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:50 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Nee, vooral het water is heel erg mooi, maar als ik die screens heb gezien kan dit nog veel beter. Maar ja, anders komt er weer een 1gb demo a la Dungeon Siege 2.
Een haven heb ik nog nooit gemaakt. Ik kom wel met mijn mortar'squote:Op vrijdag 9 september 2005 23:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik had die 2 gebouwd om de schepen van de tegestander te blokkeren heeft hij geen schepen, heb ik er maar zijn dorp mee aan puin geschoten![]()
Inderdaad. Het hele spel vind ik trouwens mooi, en goed spelen. Zeer vertrouwde AoE2 feeling wat mij betreft. Kijk erg uit naar de full-version.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:07 schreef _moder8or_ het volgende:
Hehe. Ik heb echt geen problemen.
En het water is gewoon schitterend. Hulde !
Lees de ReadMe file.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:49 schreef MightyV het volgende:
[..]
Inderdaad. Het hele spel vind ik trouwens mooi, en goed spelen. Zeer vertrouwde AoE2 feeling wat mij betreft. Kijk erg uit naar de full-version.
Weet iemand overigens waar ik (een lijst van) de hotkeys kan vinden?
Ik heb alleen AoE 1 gespeeld. 2 heb ik noooit gespeeldquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:49 schreef MightyV het volgende:
[..]
Inderdaad. Het hele spel vind ik trouwens mooi, en goed spelen. Zeer vertrouwde AoE2 feeling wat mij betreft. Kijk erg uit naar de full-version.
Weet iemand overigens waar ik (een lijst van) de hotkeys kan vinden?
Ik wacht wel tot ie in de winkel ligt. AoM collectors edition werd ook net zo duur verkocht als de normale editiequote:Op zaterdag 10 september 2005 12:56 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ga de Collecter's Edition bestellen bij Dynabite voor 62,95 euro (met klantenkaart).
http://www.dynabyte.nl/software.php?i=19097
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |