bronquote:MARIENBERG - De N36 is maandag bij Mariënberg (gemeente Hardenberg) in beide richtingen afgesloten na een ongeval met twee vrachtwagens. De weg ligt bezaaid met kratten en flessen bier, aldus de politie maandag.
Zwarte dag in de geschiedenisquote:Op maandag 6 december 2004 16:59 schreef Chielus het volgende:
[afbeelding]
Dit doet pijn hoor, zoveel bier over de straat.
Kunnen we een dag van nationale rouw af laten kondigen?quote:
Dat ziet eruit alsof er een goed feest is geweestquote:Op maandag 6 december 2004 16:59 schreef Chielus het volgende:
[afbeelding]
ga jij weg johquote:Op maandag 6 december 2004 17:10 schreef DIA het volgende:
gelukkig ik schrok al ........ het is maar grolsch
Hij had zeker gedronkenquote:Op maandag 6 december 2004 17:10 schreef Dos37 het volgende:
Direct ontslaan die Chauffeurals je zo'n lading hebt pas je toch wel een btje op
iddquote:Op maandag 6 december 2004 17:06 schreef Dos37 het volgende:
oow mijn god erger als the van Gogh WTC en Madrid bij elkaar
Ja ik ben het met je eens oow oowquote:Op maandag 6 december 2004 17:11 schreef tuut84 het volgende:
ow ow ow ow. overmorgen begravenis mensen.
ik roep 6 DECEMBER UIT ALS EEN NATIONALE ROUWDAG
Dagonet denk ikquote:Op maandag 6 december 2004 17:22 schreef Cheese het volgende:
Wat een slachtveld!
Wie zit er achter deze aanslag!
Nah, ik drink alleen Bavaria als er niets beters (lees Grolsch) te krijgen isquote:
gej geldwolf ga ow schamen in een hoekje drink het bierquote:Op maandag 6 december 2004 17:27 schreef marcel348 het volgende:
STATIEGELD!!!!!![]()
*aanhanger aankoppelt en wegscheurt in auto*![]()
ik zie nog een paar helen kom op in de autoquote:Op maandag 6 december 2004 17:19 schreef 9christensen het volgende:
die rakkers die het op moeten ruimen kunnen mooi nog even nazitten daar
ja nou kan hetquote:Op maandag 6 december 2004 17:30 schreef tuut84 het volgende:
eigenlijk moet je daar nou heen gaan met een hele groep. allemaal een pijpje bier pakken. leeg tanken en dan kapot gooien
dat doe je niet met Grolschquote:Op maandag 6 december 2004 17:30 schreef tuut84 het volgende:
eigenlijk moet je daar nou heen gaan met een hele groep. allemaal een pijpje bier pakken. leeg tanken en dan kapot gooien
neej als het nou Heineken wasquote:
Hey die zag ik op de FPquote:Op maandag 6 december 2004 20:22 schreef Dr.Aart het volgende:
Zonde zeg:S Zometeen de Grolsch maar eens sponsoren:P proost
Brakmanschap is Meesterschap!
MIJN OGEN!!!!quote:Op maandag 6 december 2004 16:59 schreef Chielus het volgende:
[afbeelding]
die vrachtwagen flipte, als je het mij vraagtquote:Op maandag 6 december 2004 23:40 schreef Steijn het volgende:
Ik kwam die chauffeur tegen,
ik zeg tegen hem 'Hier, heb je 1000 euro, ik koop je hele wagen'.
Dus ik rij tegen die andere vrachtwagen aan,
die chauffeur natuurlijk helemaal flippen (mijn bier, wat doe je),
ik zo van 'maar ik heb hem toch van je gekocht'. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Rouwdag? Brouwdag!quote:Op maandag 6 december 2004 17:11 schreef tuut84 het volgende:...ik roep 6 DECEMBER UIT ALS EEN NATIONALE ROUWDAG
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |