Bij de O.quote:
quote:Op maandag 6 december 2004 15:28 schreef blieblie het volgende:
Ik ga niet met mijn dikke witte bierbuik tussen jullie schoonheden in het zwembad liggen.
In Belgie denk ik.quote:Op maandag 6 december 2004 15:28 schreef daNpy het volgende:
[..]
Stel je niet aan
Waar zijn m'n convertors??
toepen?quote:Op maandag 6 december 2004 15:33 schreef _DeBje_ het volgende:
Geen zwemmeet![]()
En Gazy, wat zijn toepen![]()
quote:
Ik ben Dark_Killah, master baggeraar. En nog steeds proberend van mijn newB status af te komen. Maar sommige mensen weten nog steeds niet wie ik ben, dus het lukt niet echtquote:
Ohquote:Op maandag 6 december 2004 15:35 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik ben Dark_Killah, master baggeraar. En nog steeds proberend van mijn newB status af te komen. Maar sommige mensen weten nog steeds niet wie ik ben, dus het lukt niet echt!
Maare, ik woon in voorschoten dus ik heb hier stiekem niets te zoeken.
Badquote:Op maandag 6 december 2004 15:36 schreef Inu het volgende:
Ik denk dat ze gebonden Soepen bedoelde
En ik moet stiekem ook lezen, terwijl ik nu college hoor te hebben
als je het dan lief- heel lief vraagt, zullen wij met z'n allen overleggen, en dan zal Danpy geen lollig plaatjes plaatsen.....quote:Op maandag 6 december 2004 15:35 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik ben Dark_Killah, master baggeraar. En nog steeds proberend van mijn newB status af te komen. Maar sommige mensen weten nog steeds niet wie ik ben, dus het lukt niet echt!
Maare, ik woon in voorschoten dus ik heb hier stiekem niets te zoeken.
Jij moet vast ook wel huiswerk makenquote:
Hij is wel liev, hij post schattige berichtjes in mn fotoboek en hij is 15quote:Op maandag 6 december 2004 15:37 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
als je het dan lief- heel lief vraagt, zullen wij met z'n allen overleggen, en dan zal Danpy geen lollig plaatjes plaatsen.....![]()
Ik maak nooit huiswerk, alléééééén als het echt moetquote:Op maandag 6 december 2004 15:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Jij moet vast ook wel huiswerk maken
Ik zat laatst eens na te denken, maar Danny en Debby, dat klinkt echt als een tweeling
1 okquote:Op maandag 6 december 2004 15:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Hij is wel liev, hij post schattige berichtjes in mn fotoboek en hij is 15
Ja, en als je dan vraagt: Waarom?quote:Op maandag 6 december 2004 15:42 schreef Inu het volgende:
Jah, ik heb jullie namen niet verzonnenMoet je bij jullie ouders zijn
Tel nog eens goedquote:Op maandag 6 december 2004 15:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Hij is wel liev, hij post schattige berichtjes in mn fotoboek en hij is 15
Ohw, kzag gewoon dat je drie jaar scheelde met mij en ik ben 18quote:
niks!quote:Op maandag 6 december 2004 15:51 schreef _DeBje_ het volgende:
ehhh ben ik nou echt zo dom, wat klopt er niet aan 15?
Ik ga proberen te stoppen... nu of vanaf 1 januari (net als dit jaarquote:Op maandag 6 december 2004 16:06 schreef blieblie het volgende:
roken is vies bah
stoppen is voor nietjesquote:Op maandag 6 december 2004 17:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik ga proberen te stoppen... nu of vanaf 1 januari (net als dit jaar)
Doe d'r wat aan zou ik zeggenquote:Op maandag 6 december 2004 16:14 schreef Inu het volgende:
En der is hier toch niemand bezet, behalve amaranta en Mex_, dus kleertjes blijven voor anderen ook netjes aan
quote:Op maandag 6 december 2004 17:54 schreef blieblie het volgende:
Wellicht,wederzijds, onbehoorlijk
Dan voldoen jouw worden ook nietquote:Op maandag 6 december 2004 17:58 schreef omegaproject het volgende:
[..]
sorry, misschien had ik er bij moeten vermelden: voor mensen met een IQ hoger dan jouw BMI
Gewoon slaanquote:Op maandag 6 december 2004 18:31 schreef NaRRaToR het volgende:
sow ik is terug van fitnessen. ben nu ff wat eten. lees alles zo bij.
btw lotte je ex is een arrogante zak hooi. hij liep me zomaar voorbij op het station
hoi inu, blieb en febsterquote:Op maandag 6 december 2004 19:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Gewoon slaan
Maar hoezo, hij hoort toch in Rotterdam fso te zijn
Kut, die heb ik ookquote:Op maandag 6 december 2004 18:49 schreef ArTiC het volgende:
Anders heb je ff het album van Lange Frans & Baas B
wat voor knaas ben je dan?
Tenzij je m'n nick verkeerd schrijftquote:Op maandag 6 december 2004 15:37 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
als je het dan lief- heel lief vraagt, zullen wij met z'n allen overleggen, en dan zal Danpy geen lollig plaatjes plaatsen.....![]()
geen hoi naar de rest?quote:Op maandag 6 december 2004 19:39 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hoi inu, blieb en febster
ja dat zei hij ook al dat ik em gewoon had moeten slaan. hij had zijn DS gehaald ofzo.
* NaRRaToR baalt..... ik krijg me haren niet fatsoenlijk in model, en moet zo gan schaatsen
Zet gewoon een muts op, knaasquote:Op maandag 6 december 2004 19:39 schreef NaRRaToR het volgende:
* NaRRaToR baalt..... ik krijg me haren niet fatsoenlijk in model, en moet zo gan schaatsen
Als je maar genoeg gel en lak erin douwt blijft het wel zitten hoorquote:Op maandag 6 december 2004 20:12 schreef Inu het volgende:
[..]
geen hoi naar de rest?
En dat waait toch wel weer verkeerd als je gaat schaatsen
duh..Jay-Zquote:Op maandag 6 december 2004 21:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waar de neuk is dat ook alweer van?
ja ik ga een beetje indoor een muts opzetten. ben geen nietje. ik schaats altijd in shirtje met korte mouwen(en nee ben geen ijsbeerquote:
Je bent niet de enige. Ik zag vorige week op TV dat er vrij veel mensen klagen dat ze misselijk worden als ze het spel lang spelen juist door het belachelijk hoge detail dat het zo realistisch maakt.quote:Op maandag 6 december 2004 22:16 schreef daNpy het volgende:
Half Life 2 is echt vet!!!
Volgens mij krijg ik door m'n 19" een beetje last van m'n ogen omdat er veel bewegingen van dichtbij plaatsvinden (rondkoekeloeren met de muis enz)![]()
Weet ikquote:Op maandag 6 december 2004 21:46 schreef blieblie het volgende:
Da gaat niet meer lukken hoor Inu...
Jay-Z - Izzoquote:Op maandag 6 december 2004 22:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Owja, natuurlijk. Doh. Welk nummer ook alweer?
HL2 is idd erg vet. Vooral op een dikke pc irritant mooiquote:Op maandag 6 december 2004 22:16 schreef daNpy het volgende:
Half Life 2 is echt vet!!!
Volgens mij krijg ik door m'n 19" een beetje last van m'n ogen omdat er veel bewegingen van dichtbij plaatsvinden (rondkoekeloeren met de muis enz)![]()
Misselijk wordt ik niet, wel hoofdpijn en last van mn ogen (erg weinig tho')quote:Op maandag 6 december 2004 22:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Ik zag vorige week op TV dat er vrij veel mensen klagen dat ze misselijk worden als ze het spel lang spelen juist door het belachelijk hoge detail dat het zo realistisch maakt.
Het probleem zit 'm in het feit dat je ogen tegen je hersenen zeggen dat je beweegt, terwijl je evenswichtsorgaan zegt dat je gewoon stilzit. Daardoor kun je misselijk worden.
Damn, HL2 is inderdaad erg mooi ... met alles op high draait ie helaas niet lekker bij mijquote:Op maandag 6 december 2004 22:21 schreef blieblie het volgende:
[..]
HL2 is idd erg vet. Vooral op een dikke pc irritant mooi.
Bij mij ook niet idd.quote:Op maandag 6 december 2004 22:25 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Damn, HL2 is inderdaad erg mooi ... met alles op high draait ie helaas niet lekker bij mij
Does this mean I have to upgrade?quote:Op maandag 6 december 2004 22:25 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Damn, HL2 is inderdaad erg mooi ... met alles op high draait ie helaas niet lekker bij mij
Google is your friendquote:Op maandag 6 december 2004 23:51 schreef Blueman het volgende:
Tot hoelaat is de parkeergarage aan de Mathildelaan eigenlijk open?
quote:Op maandag 6 december 2004 22:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Does this mean I have to upgrade?
Wow, my spreadsheets are going so fast!
erm Flow geloof het of niet dat nummer heet H To The Izzoquote:Op maandag 6 december 2004 22:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Owja, natuurlijk. Doh. Welk nummer ook alweer?
quote:H to the izz-O, V to the izz-A
Fo' shizzle my nizzle used to dribble down in VA
H to the izz-O, V to the izz-A
That's the anthem get'cha damn hands up
Not guilty ya'll got-ta feel me
That's the anthem get'cha damn hands UP!
Mogguh Narra...quote:Op dinsdag 7 december 2004 08:47 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
mogguh blieb(en anderen ook anders wordt inu weer boosjes)
gister avond?quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:14 schreef Partygurl het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ
Gisteravond was erg gezellig, 50fotos
Sint Nieklaas, voor de jongeren onder onsquote:
Dat was eergisterquote:Op dinsdag 7 december 2004 09:32 schreef daNpy het volgende:
[..]
Sint Nieklaas, voor de jongeren onder ons
Bij ons is ie gewoon NIET geweest, de ouwe lulquote:Op dinsdag 7 december 2004 09:36 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ja GISTER jaBij ons kwam ie allemaal zo vaak dat alleen gisteren nog kon
![]()
Zie je, daar ga je al de fout in, je schelt m uitquote:Op dinsdag 7 december 2004 09:40 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Bij ons is ie gewoon NIET geweest, de ouwe lul
Maar pas nádat hij niet is komen opdagen.... dus dat telt nietquote:Op dinsdag 7 december 2004 09:41 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Zie je, daar ga je al de fout in, je schelt m uit
Jajaquote:Op dinsdag 7 december 2004 09:42 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Maar pas nádat hij niet is komen opdagen.... dus dat telt niet
Anyways, ik ga vrijdag avond met ons pa naar de designer outlet kleren kopen voor Sinterklaasquote:
Niks over mijn pa!!quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:56 schreef Partygurl het volgende:
Jij papa is ook een ouwe vrek anders hoefde je niet naar de outlet
het was gisteren ook al zo rustig...quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:23 schreef kib het volgende:
wat is het hier rustig trouwens ? Flow weer geen tijd om te internetten op zijn werk ?
Flow is een nietjequote:Op dinsdag 7 december 2004 10:23 schreef kib het volgende:
wat is het hier rustig trouwens ? Flow weer geen tijd om te internetten op zijn werk ?
Vorig jaar was het zo dat iedereen gewoon een 'dom' gedichtje schreef als reactie op de mail van Daniel. Toen is besloten om het leukste gedicht te belonen met een prijs. Alleen had toen niet iedereen de moeite genomen om een gedichtje te maken en mailen naar OGD. Vandaar dat ze dit jaar gewoon gezegd hebben; iedereen moet een gedichtje maken. En of je je verlanglijst er in verwerkt moet je zelf weten, vraag me af of een verlanglijst überhaupt zin heeft aangezien toch iedereen een peper-en-zout stelletje krijgtquote:Op dinsdag 7 december 2004 10:39 schreef kib het volgende:
Ow ik moet nog een gedicht maken voor OGD ...
Wat is precies de bedoeling eigenlijk ?
Gewoon een dom gedichtje maken waarin je zegt wat je wil hebben ?
Ik snap niet precies hoe het er aan toegaat vrijdag dan ... was niet echt uitgelegd in die mail ofzo .. ennuh het is mijn eerste keer
bovenduin zuig ik met gedichtjes ...
Why not?quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:50 schreef kib het volgende:
jah dan kan ik dus net zo goed mjn nerd gedichtje een beetje aanpassen
die vond ik eigenlijk wel melig genoeg
Bij nader inzien was dat gedicht niet toepasbaar ...
Kon het niet snel vinden, en wilde echt slapenquote:Op maandag 6 december 2004 23:59 schreef ArTiC het volgende:
Google is your friend
Kvinnem best groot....mja, kvin de DS ook best grootquote:Op dinsdag 7 december 2004 11:35 schreef omegaproject het volgende:
[afbeelding]
OMFG!
Kan ik niet ff 2 maanden de toekomst in leapen, en dan weer terug komen met een PSP?
Neej wel een grappig gedichtje maar niet echt aan te passen op OGDquote:
nu het begin nog : ik wil nog een stukje over Dick en Danielquote:Stijn is de lul bij iedere lan
Vliegen in een apache daar kan hij wat van
Regelmatig een pilsje in de kroeg
Vooral bij het mexxen drinkt hij er genoeg
Wat ik wil hebben, lieve Sinterklaas,
geef mij heerschappij, maak mij de baas
Wereldoverheersching daar gaat het mij om
en miljoenen euro's of klink ik nu dom ?
Heb ik U nu beledigd door teveel te vragen,
dan neem maar datgene mee wat U nog kan dragen
Het maakt niet zoveel uit ik ben snel tevree,
Als het maar leuk is dan neem ik het mee !
Groetjes Ejal
Dick komt niet uit het brabantse schoon,quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:37 schreef kib het volgende:
[..]
Neej wel een grappig gedichtje maar niet echt aan te passen op OGD
Oh mijn god .. writers block hiero
Ik kom niet verder dan
[..]
nu het begin nog : ik wil nog een stukje over Dick en Daniel
Ik ben een onderzoek aan het doen naar de haalbaarheid van de implementatie van Encryptie software. (Bijvoorbeeld PGP.)quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:23 schreef kib het volgende:
Of je bedenkt iets origineels i.p.v. een mix van Lau's en mijn gedichtquote:Op dinsdag 7 december 2004 11:37 schreef kib het volgende:
[..]
Neej wel een grappig gedichtje maar niet echt aan te passen op OGD
Oh mijn god .. writers block hiero
Ik kom niet verder dan
[..]
nu het begin nog : ik wil nog een stukje over Dick en Daniel
doe eens suggesties
Ja hij is iets langer dan de gameboy advance,quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Kvinnem best groot....mja, kvin de DS ook best groot
PartyGirl-Privacy ?quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik ben een onderzoek aan het doen naar de haalbaarheid van de implementatie van Encryptie software. (Bijvoorbeeld PGP.)
niet zeiken ... ik kon al niks verzinnen en heb dit uit eigen ervaring samengesteldquote:Op dinsdag 7 december 2004 11:48 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Of je bedenkt iets origineels i.p.v. een mix van Lau's en mijn gedicht
quote:Aan de Sint,
Wat ik wil hebben, lieve Sinterklaas,
geef mij heerschappij, maak mij de baas
Wereldoverheersching daar gaat het mij om
en miljoenen euro's of klink ik nu dom ?
Een privévliegtuig, monstertruck, mijn eigen leger,
ow en die iraakse minister, zo geweldig integer,
en natuurlijk liters alcohol voor een waar delerium,
dat alles wil ik voor mijn wereldimperium !
Heb ik U nu beledigd door teveel te vragen,
dan neem maar dat mee wat U nog kan dragen
Het maakt niet zoveel uit ik ben snel tevree,
Als het maar leuk is dan neem ik het mee !
Groetjes Ejal
ps. als het even kan wil ik u vragen
toch wereldoverheersching met u mee te dragen
Niet haalbaar. Ik heb een jaar geleden een soortgelijk onderzoek hier in Roermond gedaan. En wij zijn tot de conclusie gekomen dat gecodeerde e-mail niet haalbaar is, tenzij je gebruik maakt van een eigen webmail server/client omgeving, waar dus de client op moet inloggen om zijn mail te bekijken.quote:
wtf is dat?quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:35 schreef omegaproject het volgende:
[[url=http://forum.lik-sang.com/other/psp-release/small/psp-release3.jpg]afbeelding][/url]
OMFG!
Kan ik niet ff 2 maanden de toekomst in leapen, en dan weer terug komen met een PSP?
Dat wil dus zeggen dat je alle patiënten (aan wie je wil e-mailen) een adres moet geven van het ziekenhuis zelf en dat ze daar dus moeten inloggen.quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:53 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Niet haalbaar. Ik heb een jaar geleden een soortgelijk onderzoek hier in Roermond gedaan. En wij zijn tot de conclusie gekomen dat gecodeerde e-mail niet haalbaar is, tenzij je gebruik maakt van een eigen webmail server/client omgeving, waar dus de client op moet inloggen om zijn mail te bekijken.
helaas.... maar misschien is er intussen wel wat meer over te vinden
Nej, is de Playstation Handheld...quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:58 schreef Blueman het volgende:
[..]
wtf is dat?
Nieuwe Gameboy![]()
Okay.. ben niet op de hoogte..
wat kun je met dat ding
2 klikbare units in dat verhaal ... go clickin' !!quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:58 schreef Blueman het volgende:
[..]
wtf is dat?
Nieuwe Gameboy![]()
Okay.. ben niet op de hoogte..
wat kun je met dat ding
Zie je...allebei grootquote:Op dinsdag 7 december 2004 11:59 schreef omegaproject het volgende:
[[url=http://forum.lik-sang.com/other/psp-release/small/psp-release6.jpg]afbeelding][/url]
Vergelijking Sony PSP (onder) en Nintendo DS (boven).
Indd ... == niet haalbaarquote:Op dinsdag 7 december 2004 11:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat wil dus zeggen dat je alle patiënten (aan wie je wil e-mailen) een adres moet geven van het ziekenhuis zelf en dat ze daar dus moeten inloggen.
Dat is denk ik niet de bedoeling
En ook al zou je dat wel doen, dat schiet je je doel voorbij.
Mee bezig!quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:00 schreef omegaproject het volgende:
[..]
2 klikbare units in dat verhaal ... go clickin' !!
Groot .... groot .... wat is groot? Hij is kleiner dan de PS2 + TVquote:
Geef mij maar een gewone GBA met Golden Sun en dan vind ik het goedquote:Op dinsdag 7 december 2004 12:06 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Groot .... groot .... wat is groot? Hij is kleiner dan de PS2 + TV
Zo klein als mijn PDA is hij niet nee, dat klopt. Maar dat is ook niet erg, want je wil een 4,6" widescreen TFT hebben om op te gamen
1 en 2 uitgespeeldquote:Op dinsdag 7 december 2004 12:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Geef mij maar een gewone GBA met Golden Sun en dan vind ik het goed
Kheb ze ook allebei uitgespeeld jahquote:Op dinsdag 7 december 2004 12:23 schreef omegaproject het volgende:
[..]
1 en 2 uitgespeeldMaar op de PSP komen ook flinke MMORPG's uit ... die je dan via je WiFi verbinding kan spelen op internet.
quote:
Nerdquote:*Ferdirand Sandybanks of Frogmorton* zegt:
Dus in mijn geval was dat voor sinterklaas een strijkplank & bout, portomonnee, een nieuwe schooltas, wat boeken over computerdingen als 3D modelleren, php en actionscript
*Inu* zegt:
onze ouders betalen onze boeken, dus dat heeft ie niet nodig...
*Ferdirand Sandybanks of Frogmorton* zegt:
Ja maar ik bedoel boeken die hij leuk vind om te leren .
Ik heb bijv. die boeken niet perse nodig.
Jatten?quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Kheb ze ook allebei uitgespeeld jah
En toen kon ik nog een GBA jatten, maar een PSP kan ik nu niej meer jatten
Van mn vriendjah (dat nu mn vriendjah niet meer is, waardoor ik niet meer zomaar zn spullen kan pakken)quote:
Mooi, dan hoef ik alleen dat alternatief nog in m'n verslagje te verwerken.quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Van mn vriendjah (dat nu mn vriendjah niet meer is, waardoor ik niet meer zomaar zn spullen kan pakken)
Je schrikte?? Of je schrok?quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:45 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ok dan .. ik schrikte al
Maareh ... vrijgezel dus hè?![]()
Ik schrikte.... schrokken doe je als je niet netjes kan etenquote:Op dinsdag 7 december 2004 12:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Je schrikte?? Of je schrok?
En ik wil geen jongens die niet eens werkwoorden kunnen vervoegen![]()
Zo schrokken is tegenwoordige tijd en ik schrok is verleden tijdquote:Op dinsdag 7 december 2004 12:52 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik schrikte.... schrokken doe je als je niet netjes kan eten
tsss ... ik hoef ook geen meisje wat het verschil tussen schrikte en schrokken niet kent [afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:54 schreef Inu het volgende:
[..]
Zo schrokken is tegenwoordige tijd en ik schrok is verleden tijd
Ik hoef echt geen jongen die z'n tijden niet eens kent hoor
schrokken is verleden tijd én tegenwoordige tijd en ik schrok is tegenwoordige tijd én verleden tijdquote:Op dinsdag 7 december 2004 12:54 schreef Inu het volgende:
[..]
Zo schrokken is tegenwoordige tijd en ik schrok is verleden tijd
Ik hoef echt geen jongen die z'n tijden niet eens kent hoor
Je kamer opruimenquote:Op dinsdag 7 december 2004 13:01 schreef FlowDesign het volgende:
Ik ben klaar met m'n verslag, wat zal ik de rest van de middag eens gaan doen?
Ik hoef echt niet te schrokken om van jou te schrikken hoorquote:Op dinsdag 7 december 2004 13:03 schreef omegaproject het volgende:
[..]
schrokken is verleden tijd én tegenwoordige tijd en ik schrok is tegenwoordige tijd én verleden tijd
Ik hoef echt geen meid die bij mij aan tafel zit te schrokken, en schrikt als ik er iets van zeg [afbeelding]
Ik zit hier voor 10,20 per uur op m'n werk in Den Bosch... niet thuisquote:Op dinsdag 7 december 2004 13:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Je kamer opruimen
Mijn huiswerk doen
Mijn kamer opruimen
Jij hoeft echt niet te schrokken om míj te laten schrikkenquote:Op dinsdag 7 december 2004 13:05 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik hoef echt niet te schrokken om van jou te schrikken hoor
Nee, jij gaat ineens van het onderwerp afquote:Op dinsdag 7 december 2004 13:32 schreef Inu het volgende:
Zie het ff sloom zijn allemaal
Maar nu ben je me gewoon na aan het lullen omdat je zelf niks meer kunt verzinnen en das slap:[w
quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:37 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nee, jij gaat ineens van het onderwerp af
Ik moet nog....van 3 tot 5quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:45 schreef NaRRaToR het volgende:
sow school zit er alweer op voor mij. verveel me de tering nu
Probeer je nu zo onopvallend mogelijk Inu gelijk te geven?quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:03 schreef omegaproject het volgende:
schrokken is verleden tijd én tegenwoordige tijd en ik schrok is tegenwoordige tijd én verleden tijd
sorry dat ik je liet schrokkenquote:Op dinsdag 7 december 2004 13:40 schreef Inu het volgende:
[..]![]()
Zie je, schrik ik weer ineens zomaar van je
Ja en jij moet rijden!quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:07 schreef omegaproject het volgende:
[..]
van mij wel
kunnen eigenlijk wel een keertje met het Ehv topic naartoe gaan, gezellie
quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:50 schreef omegaproject het volgende:
[..]
sorry dat ik je liet schrokken
Moet je bij mn ouders zijnquote:Op dinsdag 7 december 2004 13:50 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
moet je maar niet zo slim zijn en uni gaan doen
Moet je maar niet net doen alsof ik interesse in je zou hebbenquote:Op dinsdag 7 december 2004 13:56 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo serieus op mijn flauwe spelvouten ingaan
ik ga wel even klagen bij ze ja.quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:54 schreef Inu het volgende:
[..]
Moet je bij mn ouders zijnDie hebben me gemaakt
Ik in jou zul je bedoelenquote:Op dinsdag 7 december 2004 13:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Moet je maar niet net doen alsof ik interesse in je zou hebben
Of is dat iets te grof?
Nou, de liefde is ver te zoeken hoorquote:Op dinsdag 7 december 2004 13:58 schreef Partygurl het volgende:
Wow een echte liefdesdiscussie
Bij ons niet hequote:Op dinsdag 7 december 2004 14:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nou, de liefde is ver te zoeken hoor
Jij bent ook niet liefquote:Op dinsdag 7 december 2004 13:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Moet je maar niet net doen alsof ik interesse in je zou hebben
Of is dat iets te grof?
neuken?quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:06 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
lotte is wel lief, alleen erg direct
na schooltijd dan, want je moet natuurlijk wel opletten tijdens je collegesquote:
Moet je niet net doen alsof ik zou impliceren dat jij interesse in mij zou hebben......quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:01 schreef Inu het volgende:
[..]
[..]
Hier wordt het impliciet gezegd jah
dealquote:Op dinsdag 7 december 2004 14:07 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
na schooltijd pas dan, want je moet natuurlijk wel opletten tijdens je colleges![]()
Dat impliceer je wel jahquote:Op dinsdag 7 december 2004 14:08 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Moet je niet net doen alsof ik zou impliceren dat jij interesse in mij zou hebben......![]()
Heej, afgewezen worden is gewoon mij ding weet jequote:Op dinsdag 7 december 2004 14:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Anders zou je er niet eens over nadenken om te impliceren dat jij interesse hebt in mij
Je bent zelf een stelletje wijvenquote:Op dinsdag 7 december 2004 14:11 schreef Partygurl het volgende:
Hou op, stelletje wijven
Ok, swaquote:Op dinsdag 7 december 2004 14:11 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Heej, afgewezen worden is gewoon mij ding weet je
Heeft niks met slimheid te maken ....quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:11 schreef FlowDesign het volgende:
Lau, geef het op. Lotte is slimmer dan jij bent
*ook broodje d'r bij pakt, en PG gelijk geeftquote:Op dinsdag 7 december 2004 14:30 schreef Partygurl het volgende:
He bah
Broodje pakt, das tenminste echt voedsel
quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:32 schreef omegaproject het volgende:
[..]
*ook broodje d'r bij pakt, en PG gelijk geeft
Wie voegt deze quote toequote:Op dinsdag 7 december 2004 14:36 schreef Partygurl het volgende:
[..]
wow de 1e keer in een topic dat ik gelijk krijg
Ik heb een foto van mijn mooie jasquote:Op dinsdag 7 december 2004 14:40 schreef blieblie het volgende:
Ik heb net 2 panini's op.
Tkost een godsvermogen maarrr wel lekker.
Ik ben blont, ik snap dat niet.quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:42 schreef omegaproject het volgende:
[..]
als dat stelletje kaffers nou eens die OP zou gebruiken... dan zíe je de quotes tenminste
Ik nietquote:Op dinsdag 7 december 2004 14:43 schreef NaRRaToR het volgende:
nouhou nu krijg ik alleen meer honger
Show us the mon.... jacket!!quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:41 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ik heb een foto van mijn mooie jas![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:50 schreef Partygurl het volgende:
[..]
http://pic14.picturetrail.com/VOL522/2926549/5910757/75871414.jpg
Nekschot voor die manquote:Op dinsdag 7 december 2004 14:57 schreef kib het volgende:
owkee wat ik vandaag weer meemaakte
Sta ik in de stad vanmiddag een broodje te halen bij de croissanterie Erik (schuin tegenover de zij-ingang van de V&D) staat er allereerst een enorme rij. Dat maakte me niet zo veel uit want ik kom er graag. Er werken aardige mensen, je wordt er goed bediend en men is er beleefd. Bovendien is het eten er beter en de prijs iets lager dan bij de bakkerij Bart.
Komt er opeens van buiten op straat een gast aanlopen die terijl hij zegt
"Wie was het ? Hij ? Was hij het ?"
zomaar achter de balie doorloopt en voor de (bijzonder vriendelijke) eigenaar
Erik gaat staan.
gast: "Zit jij zomaar een beetje mijn vriendin uit te schelden.. flikker op man"
erik: "Ik weet echt niet waar dit over gaat hoor mijnheer"
vriendin: "nee niet uitschelden hij liet me voor lul staan"
gast "Ow zet jij zomaar mijn vriendin voor schut en der ook uitschelden. lul"
erik: "Ik heb haar hier nog nooit gezien hoor"
gast: "nou ga dan maar schoonmaken"
*gast loopt weg en terwijl hij dat doet tuft hij over de bakken met eten
had ie bij mij niet moeten flikken. met eten moet je niet fuckenquote:Op dinsdag 7 december 2004 14:57 schreef kib het volgende:
owkee wat ik vandaag weer meemaakte
Sta ik in de stad vanmiddag een broodje te halen bij de croissanterie Erik (schuin tegenover de zij-ingang van de V&D) staat er allereerst een enorme rij. Dat maakte me niet zo veel uit want ik kom er graag. Er werken aardige mensen, je wordt er goed bediend en men is er beleefd. Bovendien is het eten er beter en de prijs iets lager dan bij de bakkerij Bart.
Komt er opeens van buiten op straat een gast aanlopen die terijl hij zegt
"Wie was het ? Hij ? Was hij het ?"
zomaar achter de balie doorloopt en voor de (bijzonder vriendelijke) eigenaar
Erik gaat staan.
gast: "Zit jij zomaar een beetje mijn vriendin uit te schelden.. flikker op man"
erik: "Ik weet echt niet waar dit over gaat hoor mijnheer"
vriendin: "nee niet uitschelden hij liet me voor lul staan"
gast "Ow zet jij zomaar mijn vriendin voor schut en der ook uitschelden. lul"
erik: "Ik heb haar hier nog nooit gezien hoor"
gast: "nou ga dan maar schoonmaken"
*gast loopt weg en terwijl hij dat doet tuft hij over de bakken met eten
heej! het is ook nooit goed he!!quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:46 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik nietLekekr soep met broodje gegeten net
Mijn maag is weer lekker vol
Breezer anyone?quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:50 schreef Partygurl het volgende:
[..]
http://pic14.picturetrail.com/VOL522/2926549/5910757/75871414.jpg
Erg trieste zaak, nekschot voor hem en zijn vrienden/vriendin ... en voor zijn eventuele kinderen: preventief ruimen!quote:Op dinsdag 7 december 2004 15:21 schreef kib het volgende:
hij was al weg voordat de 20+ man in de zaak , inclusief de eigenaar goed beseften wat er nu eigenlijk gebeurd was. Verder was de vent ook behoorlijk aggressief en stonden er nog een groepje van 3 meiden en een kerel die erbij hoorden buiten de winkel aanmoedigingen te roepen naar hem ... centrum eindhoven he...
quote:Op dinsdag 7 december 2004 15:29 schreef Partygurl het volgende:
vieze gore uit de baarmoedergerukte mongool
ik kende 'm als vieze-vuile-uit-de-baarmoeder-gerukte-kalkoen-kutquote:Op dinsdag 7 december 2004 15:35 schreef kib het volgende:
[..]hi-la-risch
heb je nog meer van die grappige scheldwoorden ?
quote:Op dinsdag 7 december 2004 15:46 schreef Blueman het volgende:
Hey, een traag forum!
ik kende alleenquote:Op dinsdag 7 december 2004 15:43 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
ik kende 'm als vieze-vuile-uit-de-baarmoeder-gerukte-kalkoen-kut
Ik toen ik 12 was als uitdebaarmoedergeruktekutbaviaanquote:Op dinsdag 7 december 2004 15:43 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
ik kende 'm als vieze-vuile-uit-de-baarmoeder-gerukte-kalkoen-kut
ik als:quote:Op dinsdag 7 december 2004 16:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik toen ik 12 was als uitdebaarmoedergeruktekutbaviaan
't is nauwelijks 'snelheid' te noemenquote:Op dinsdag 7 december 2004 16:37 schreef Blueman het volgende:
Jeetje, tis weer matigjes die snelheid
hahaha je baalt er echt van wat ie zegt hequote:
Ik vind je helemaal geen breezerslet....quote:Op dinsdag 7 december 2004 16:53 schreef Partygurl het volgende:
Ee slet??????
Je moet echt je waffel houden jij!
ja zeg dat welquote:Op dinsdag 7 december 2004 17:02 schreef blieblie het volgende:
Sodeju!!! Wie heeft bij Trueservers voor de deur de kabel doorgeknipt.
Jij zei t ook niet maar iemand anders welquote:Op dinsdag 7 december 2004 16:57 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik vind je helemaal geen breezerslet....
Ik refereerde eigenlijk aan de felle kleurtjes van jullie jassen...
Maareh, laat eens wat foto's zien van PG in een 'andere stijl'
heb jou niet in mijn MSN meen ik ....quote:Op dinsdag 7 december 2004 17:09 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Jij zei t ook niet maar iemand anders wel
En als je een foto wil zien dan moet je maar ff op msn komen en dan geef ik u wel een site van mij en mijn breezers![]()
Ja indd bijna grappig..... :[quote:Op dinsdag 7 december 2004 18:37 schreef Blueman het volgende:
Ik heb net op het internet gelezen dat Maria en Jozef 100,= Euro geven om hun ezel terug te krijgen tegen de Kerstperiode. Je kan kiezen: Of je geeft me meer, of ik zeg waar je zit!!!!
Flauw
HOAX.quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:07 schreef febster het volgende:
Voor de oldies onder ons Jarno is dood![]()
Voor jullie info...
dat dacht ik dus ook toen ik de foto zagquote:Op dinsdag 7 december 2004 22:29 schreef Inu het volgende:
Jah, maar ze had het toch bruin geverfd?
Stomme grapquote:Op dinsdag 7 december 2004 23:07 schreef febster het volgende:
Voor de oldies onder ons Jarno is dood![]()
Voor jullie info...
ow fijn dus ik ben nu ineens de schuldige. dat ik iemand anders zijn uitspraak verkeerd interpreteer wil niet meteen zeggen dat ik het eens ben met hetgeen wat hij stelt. Ik ken je niet eens, dus ik kan niet over je oordelen.quote:Op dinsdag 7 december 2004 17:09 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Jij zei t ook niet maar iemand anders wel
En als je een foto wil zien dan moet je maar ff op msn komen en dan geef ik u wel een site van mij en mijn breezers![]()
quote:Op woensdag 8 december 2004 00:30 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ow fijn dus ik ben nu ineens de schuldige.
Ik zie het nu ook, ziekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |