Bij de O.quote:
quote:Op maandag 6 december 2004 15:28 schreef blieblie het volgende:
Ik ga niet met mijn dikke witte bierbuik tussen jullie schoonheden in het zwembad liggen.
In Belgie denk ik.quote:Op maandag 6 december 2004 15:28 schreef daNpy het volgende:
[..]
Stel je niet aan
Waar zijn m'n convertors??
toepen?quote:Op maandag 6 december 2004 15:33 schreef _DeBje_ het volgende:
Geen zwemmeet![]()
En Gazy, wat zijn toepen![]()
quote:
Ik ben Dark_Killah, master baggeraar. En nog steeds proberend van mijn newB status af te komen. Maar sommige mensen weten nog steeds niet wie ik ben, dus het lukt niet echtquote:
Ohquote:Op maandag 6 december 2004 15:35 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik ben Dark_Killah, master baggeraar. En nog steeds proberend van mijn newB status af te komen. Maar sommige mensen weten nog steeds niet wie ik ben, dus het lukt niet echt!
Maare, ik woon in voorschoten dus ik heb hier stiekem niets te zoeken.
Badquote:Op maandag 6 december 2004 15:36 schreef Inu het volgende:
Ik denk dat ze gebonden Soepen bedoelde
En ik moet stiekem ook lezen, terwijl ik nu college hoor te hebben
als je het dan lief- heel lief vraagt, zullen wij met z'n allen overleggen, en dan zal Danpy geen lollig plaatjes plaatsen.....quote:Op maandag 6 december 2004 15:35 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik ben Dark_Killah, master baggeraar. En nog steeds proberend van mijn newB status af te komen. Maar sommige mensen weten nog steeds niet wie ik ben, dus het lukt niet echt!
Maare, ik woon in voorschoten dus ik heb hier stiekem niets te zoeken.
Jij moet vast ook wel huiswerk makenquote:
Hij is wel liev, hij post schattige berichtjes in mn fotoboek en hij is 15quote:Op maandag 6 december 2004 15:37 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
als je het dan lief- heel lief vraagt, zullen wij met z'n allen overleggen, en dan zal Danpy geen lollig plaatjes plaatsen.....![]()
Ik maak nooit huiswerk, alléééééén als het echt moetquote:Op maandag 6 december 2004 15:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Jij moet vast ook wel huiswerk maken
Ik zat laatst eens na te denken, maar Danny en Debby, dat klinkt echt als een tweeling
1 okquote:Op maandag 6 december 2004 15:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Hij is wel liev, hij post schattige berichtjes in mn fotoboek en hij is 15
Ja, en als je dan vraagt: Waarom?quote:Op maandag 6 december 2004 15:42 schreef Inu het volgende:
Jah, ik heb jullie namen niet verzonnenMoet je bij jullie ouders zijn
Tel nog eens goedquote:Op maandag 6 december 2004 15:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Hij is wel liev, hij post schattige berichtjes in mn fotoboek en hij is 15
Ohw, kzag gewoon dat je drie jaar scheelde met mij en ik ben 18quote:
niks!quote:Op maandag 6 december 2004 15:51 schreef _DeBje_ het volgende:
ehhh ben ik nou echt zo dom, wat klopt er niet aan 15?
Ik ga proberen te stoppen... nu of vanaf 1 januari (net als dit jaarquote:Op maandag 6 december 2004 16:06 schreef blieblie het volgende:
roken is vies bah
stoppen is voor nietjesquote:Op maandag 6 december 2004 17:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik ga proberen te stoppen... nu of vanaf 1 januari (net als dit jaar)
Doe d'r wat aan zou ik zeggenquote:Op maandag 6 december 2004 16:14 schreef Inu het volgende:
En der is hier toch niemand bezet, behalve amaranta en Mex_, dus kleertjes blijven voor anderen ook netjes aan
quote:Op maandag 6 december 2004 17:54 schreef blieblie het volgende:
Wellicht,wederzijds, onbehoorlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |