quote:Op maandag 6 december 2004 15:08 schreef darkhole het volgende:![]()
zwareshag & Stuart
Slipknot - Scissors
Alweer een prima keuze RQquote:Op maandag 6 december 2004 17:41 schreef RichardQuest het volgende:
Pigbag - Papa's Got A Brand New Pigbag
[afbeelding]
quote:Op maandag 6 december 2004 20:26 schreef sjun het volgende:
[afbeelding]
Extrabreit: Zurück aus der Zukunft
- Hurra, hurra die Schule brennt
- Der Führer schenkt den Klonen eine Stadt
Er is een 'oude stijl' en een 'nieuwe stijl' van dit topic.quote:Op maandag 6 december 2004 22:22 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Hé posthoeren, ik vind het niet erg dat jullie de enige reden voor jullie posts hier is je postaantal op te krikken. Denken jullie dat iemand dat hier komt lezen???
Misschien kunnen jullie het laten lijken alsof jullie hier posten voor de discussie ofzo, door mij te zeggen wat de fuck 'oude stijl' inhoud.
Dankuwel.
Dan heeft het er toch niets mee te maken of de muziek niet nieuw is en verder ook niets met de stijl?quote:Op maandag 6 december 2004 22:33 schreef TheFallenAngel het volgende:
[..]
Er is een 'oude stijl' en een 'nieuwe stijl' van dit topic.
De nieuwe stijl houdt in dat je iets meer verteld over de betreffende band/nummer dat je aan et luisteren bent en waarom je het luistert.
De oude stijl is inderdaad gewoon hoereren en alleen zeggen wat je aan et luisteren bent. Heeft verder geen toegevoegde waarde, maar dat is dan ook helemaal niet erg.
Ik begrijp niet helemaal waar jij je druk over maakt? Het is immers niet jouw server-ruimte waarvan dit topic gebruikt maakt.quote:Op maandag 6 december 2004 23:02 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Dan heeft het er toch niets mee te maken of de muziek niet nieuw is en verder ook niets met de stijl?
Als het aan mij lag krijgt dit topic na 526 topics vol geblaat te hebben alsnog een slotje omdat het een nutteloos opsomtoppic is.
Zeker!quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:06 schreef cemeteryslut het volgende:
Jim Morrison - stoned immaculate
brilliant
Ik onthoud me wat van het postopkrikken maar kan niet voor ieder ander spreken.quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:35 schreef zwareshag het volgende:
Everything For Some - Just Like Them
De rest, waar zijn jullie?
Nou, zo meteen is dit tipoc ook vol en dan heb ik er geen last meer van in m'n AT.quote:Op maandag 6 december 2004 23:28 schreef TheFallenAngel het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal waar jij je druk over maakt? Het is immers niet jouw server-ruimte waarvan dit topic gebruikt maakt.
Van mij mag je het best niet eens zijn met dit topic, maar kom hier dan ook niet en lees er gewoon overheen, zo moeilijk is dat niet.
Voor mij is dit gewoon een leuk, totaal niet onderbouwd topic, om te zien wat mensen zoals luisteren
OT: Pain of Salvation - Twilight Arise
Sjun, let op je woorden!quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:38 schreef sjun het volgende:
Verder was FOK! gedurende anderhalf uur zo traag als dikke stront.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |