Deed ik ook. Alhoewel de Rotterdamse en Amsterdamse fans er ook niet genadig vanaf komen.quote:Op maandag 6 december 2004 13:52 schreef DIGGER het volgende:
Je moet je als P$V fan toch de ballen uit de broek schamen voor die 'fans' die in de commercial komen opdraven?
O, ik heb de commercial toen ik hem vorige week ergens zag, niet afgekeken, na die P$V fans ben ik afgehaakt, dat was echt te erg.quote:Op maandag 6 december 2004 14:07 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Deed ik ook. Alhoewel de Rotterdamse en Amsterdamse fans er ook niet genadig vanaf komen.
en zelfs dan niet. het beste logitech bordje heet UltraX en kost een schamele 29 eurootjes.quote:Op maandag 6 december 2004 15:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
60 euro voor een budget toetsenbord dat ze hebben overgespoten. Ik betaal alleen zoveel voor een toetsenbord als ie een normale egale kleur heeft en er de merknaam Logitech opstaat
quote:Op maandag 6 december 2004 13:57 schreef Cart_man het volgende:
60 euro?
Ik begreep zelfs dat deze 89,95 kostte.
Maar ik als echte supporter ben zo snel mogelijk naar de fanshop gesprint, toen ik deze reclame zag. Misstaat echt niet in mijn collectie Feijenoordmerchandising. Ik heb echt alles, van een dekbedovertrek tot een tandenborstel.
Nu hoop ik dat wij, in navolging van ajax, ook koffie krijgen. Wakker worden met een vers gezette Feijenoordkoffie.
Hilarischquote:Op maandag 6 december 2004 15:35 schreef DIGGER het volgende:
De reclame: http://www.telsell.com/sh(...)NL&LAN=NED&MN=PR3252
(zie de link in regel 2 voor de commercial)
1199,-.........................quote:
Weesp, 14 februari 2007 – XS2 Europe BV, fabrikant van het gerenommeerde merk XXODD introduceert drie hoogwaardige notebooks op basis van Intel® Centrino® Duo technologie. Deze krachtige modellen zijn speciaal ontworpen in samenwerking met Intel en Microsoft. De Nederlandse eredivisievoetbalclubs Feyenoord en PSV zijn de eersten die gebruik maken van dit exclusieve project. De voetbalnotebooks onderscheiden zich ten opzichte van andere notebooks door hun opmerkelijke kleuren. Ze worden voorzien van een clublogo en geleverd in de clubkleuren van de voetbalclubs.
De notebooks zijn in overleg met de voetbalclubs speciaal ontworpen voor gebruikers die mobiel gemak willen combineren met een groot scherm en uitzonderlijke prestaties tegen een acceptabele prijs. De notebooks zijn voorzien van een indrukwekkend 17-inch Glare Type breedbeeldscherm en maken gebruik van de krachtige Intel® Centrino® Duo mobiele technologie. Deze zorgt ervoor dat de processor over twee aparte rekeneenheden beschikt waardoor verschillende taken tegelijk kunnen worden uitgevoerd zonder dat er vertraging optreedt. Daarnaast worden de voetbalnotebooks standaard uitgerust met WLAN- en Bluetooth-technologie waarmee gebruikers van de notebooks overal toegang kunnen krijgen tot het Internet of een bedrijfsnetwerk. Alle modellen zijn zowel Microsoft Vista WHQL als Intel gecertificeerd.
De voetbalnotebooks zijn verkrijgbaar in drie uitvoeringen vanaf ¤ 1199,- inclusief BTW. De Feyenoord-notebooks zijn vanaf 18 februari leverbaar via de Feyenoord FanShops, die van PSV vanaf 24 februari via de PSV FANstore. Daarnaast kunnen de aangesloten XXODD dealers in Nederland beide soorten leveren. Kijk voor verkooppunten op www.xxodd.nl.
Vertaling: Ze zijn vies rood en er is een stickertje opgeplaktquote:De voetbalnotebooks onderscheiden zich ten opzichte van andere notebooks door hun opmerkelijke kleuren. Ze worden voorzien van een clublogo en geleverd in de clubkleuren van de voetbalclubs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |