ik ben blij met mijn shures. Heb ze nu 3 dagen en zijn geweldig.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:24 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
[..]
dit is de beste koptelefoon voor je ipod![]()
Is inderdaad een te fijne headPhone Alleen die prijsquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:59 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
ik ben blij met mijn shures. Heb ze nu 3 dagen en zijn geweldig.
Als je helemaal gek bent zijn dit toch misschien de beste dingen die je kan krijgen
ultimate ears UE-10 PRO voor een spotprijsje van $900 dollar
Mooi! En kun je me ook zeggen wat sneller is; usb 2.0 of firewire? Want voor op locatie is usb 2.0 op dit moment vaak standaard aanwezig. Ennuh... moet ik dan een speciale usb 2.0 kabel nemen, of laadt elke kabel op?quote:Op zaterdag 11 december 2004 10:04 schreef Max-Westerman het volgende:
Nope het dock is niet nodig
Je kan hem ook via firewire opladen
Ik heb hem nog nooit op met USB2.0 gebruiktquote:Op zaterdag 11 december 2004 10:09 schreef kesj het volgende:
[..]
Mooi! En kun je me ook zeggen wat sneller is; usb 2.0 of firewire? Want voor op locatie is usb 2.0 op dit moment vaak standaard aanwezig. Ennuh... moet ik dan een speciale usb 2.0 kabel nemen, of laadt elke kabel op?
Thanks again!
Ok, dus usb is wel een goede optie.quote:Op zaterdag 11 december 2004 10:12 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit op met USB2.0 gebruikt
Maar wat ik ervan gehoord heb is dat USB2.0 net ietsje langzamer is dan firewire
Je moet wel een kabel hebben die op je iPod past natuurlijk, en volgens mij is dat niet elke usb kabel. Maar met de kabel die je erbij krijgt, laad je de iPod ook gewoon op. Al gaat het via de gewone lichtnet-adapter wel sneller imo.quote:Op zaterdag 11 december 2004 10:14 schreef kesj het volgende:
[..]
Ok, dus usb is wel een goede optie.
Maar weet je ook of ik dan een speciale usb kabel nodig heb? Of laadt elke usb 2.0 kabel de ipod zonder dock op?
Thanks! Het is een 4e gen en inmiddels heb ik de kabel ook opgehaald. Werkt perfect!quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:49 schreef nietzman het volgende:
Op een derde generatie alleen via de FireWire, op een vierde via FireWire en USB.
Als je een derde gen hebt druk je dan de USB kant in je PC en de FiWi kant in je adapter.
Ik heb hier nog een defecte ab vaeen iPod 3rd gen 20GB (past gewoon op de 15GB). Ik heb van ome Apple een nieuwe gekregen.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:22 schreef Max-Westerman het volgende:
Weet iemand waar je het goedkoopst een afstandsbediening voor de Ipod 3rd gen 15gb kan krijgen?
En heeft iemand ervaring met zo een afstandbediening?
Trouwens, is dat je eerste Apple? zo ja, wanneer ben je geswicht zeg maar en waarom?quote:Op maandag 6 december 2004 13:35 schreef nietzman het volgende:
Zonder enige twijvel de ultieme gadget:
[afbeelding]
En oh, naast haar is mijn 3rd gen 40GB iPod mijn tweede liefde.
rijke paquote:Op zondag 19 december 2004 12:11 schreef super-muffin het volgende:
Nog meer switchers
Ik ga m'n pa mee nemen naar de Mac Store in Rotterdam naast CS en overhalen om een Mac te kopen. Het lieft een iMac G5
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |