abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23797301
Oude mensen zijn overbodig en hun rest niets anders dan hun laatste jaren te slijten van een zeer minimale AOW (daar gaat mijn kabinet over een aantal jaren nog even flink in snijden ) en daarna in allerijl te sterven.

Ofcourse zal hetzelfde uiteindelijk mijn generatie overkomen, and so on. Al moet ik zeggen dat als ik mijn vader en of opa hoor de kwaliteit van leven zeker is verbeterd.
Senatus Populus Que Romanus
pi_23797426
quote:
Op maandag 6 december 2004 12:47 schreef hallo_mensen het volgende:

[..]

je bent zelf een fucking NEWBIE
Echt niet....... 1966 was een goed jaar...... misschien wel een newbie op dit forum.....maar ik lees al heeeeeeel lang mee.

Verdomme als ik het zo eens bekijk...... ik ben godver al 38 jaar ben ik hier nu de oudste fokker ??????
+++Suicide is a way of telling God, "You can't fire me, because I QUIT!"+++
pi_23797453
Vreemd, ik had ook precies zelfde mail, maar dan voor pre-80-ers.. :-S

"Vroeger..........

Om even over na te denken en bij stil te staan....

Terugblik naar vroeger :
Vroeger, ja vroeger...... dit is voor iedereen die voor 1980 geboren is.
Als je na 1980 geboren bent, heeft dit niets met jou te maken. De kinderen van tegenwoordig worden in de watten gelegd. Ben jij als kind opgegroeid in de 70er en 80er jaren, dan is het, terugkijkend,onvoorstelbaar, dat je zo lang hebt kunnen overleven!

blabla, rest zelfde als TS."
pi_23797460
quote:
Op maandag 6 december 2004 13:08 schreef Dannytjeuh het volgende:

Verdomme als ik het zo eens bekijk...... ik ben godver al 38 jaar ben ik hier nu de oudste fokker ??????
Troost je, volgens mij is Yvonne iets van 2 keer ouder ofzo...
pi_23797518
quote:
Op maandag 6 december 2004 13:09 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

Troost je, volgens mij is Yvonne iets van 2 keer ouder ofzo...
is ze dan 76 ??????????
+++Suicide is a way of telling God, "You can't fire me, because I QUIT!"+++
pi_23797655
quote:
Op maandag 6 december 2004 13:09 schreef YottaBrain het volgende:

"Vroeger..........

Om even over na te denken en bij stil te staan....

Terugblik naar vroeger :
Vroeger, ja vroeger...... dit is voor iedereen die voor 1980 geboren is.
Als je na 1980 geboren bent, heeft dit niets met jou te maken. De kinderen van tegenwoordig worden in de watten gelegd. Ben jij als kind opgegroeid in de 70er en 80er jaren, dan is het, terugkijkend,onvoorstelbaar, dat je zo lang hebt kunnen overleven!

blabla, rest zelfde als TS."
"Dit kreeg ik met de mail laatst" is een van de eerste zinnen in mijn openingspost... dus, inderdaad, ik kreeg hem ook met de mail.

En jij hebt dezelfde mail gehad? Hoe is dat nu mogelijk?

En dat iemand er 80 of 70 van maakt, omdat dat voor hem/haar beter uitkomt is ook niet echt een onmogelijk iets he?

Dus zo
quote:
vind ik dat niet...
pi_23800446
quote:
Op maandag 6 december 2004 12:34 schreef hallo_mensen het volgende:
* hallo_mensen is van het magische jaar 1998

1998
pi_23800459
Jeugd van tegenwoordig is slecht.
pi_23811261
quote:
Op maandag 6 december 2004 15:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Jeugd van tegenwoordig is slecht.
ja man vond ik ook al
vooral mensjes uit sanderbout
046
Dank aan Yeahinho
  dinsdag 7 december 2004 @ 01:28:21 #35
79435 matjas
pi_23812944
vroeger, toen oude mensen niet over de mail klaagden maar er mee leerden leven.
pi_23812972
Copy/paste
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  dinsdag 7 december 2004 @ 01:54:06 #37
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_23813371
quote:
Op maandag 6 december 2004 12:28 schreef MakzBokz het volgende:
Wegens vele medelevende reacties, nu maar als klaagtopic:

Dit kreeg ik met de mail laatst, over overdreven beschermd opvoeden van kinderen tegenwoordig. Ik ben dan ook wel van na '70 (1980 to be more specific...), maar identificeer me toch meer met een jeugd als deze...

Pré 70-ers: DOORLEZEN
Na 1970 geboren: VERDWIJN

Hoe is het in godsnaam mogelijk dat wij als geborenen in de 50-er/60-er
jaren, nog leven?
Volgens de theorieën anno 2004 zouden we toch al lang dood moeten zijn?
Wij zaten in auto's zonder veiligheidsstoeltjes, gordel of airbag.
Onze bedden en speelgoed waren geschilderd met verf vol lood en cadmium.
Boven aan een trap was geen hekje; wie te ver ging kukelde naar beneden.
Als je wakker werd in bed hoorde niemand dat, en als er echt iets was moest
je hard schreeuwen voordat je ouders het merkten.

Flessen met gevaarlijke stoffen en alle apotheekflessen konden we gewoon met
onze handjes en beperkte motoriek openen.
Poorten en deuren gingen gewoon dicht en als je met je vingers er tussen zat
waren ze weg.
Op de fiets zat je achterop met je gat op de bagagedrager en probeerde je
vast te houden aan de schroefveren van het zadel voor je.
<blaat>
Jullie hebben nog tijd en gelegenheid genoeg om dood te gaan hoor.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_23814887
Ik ben van na 1970 maar ik kan een minstens net zo lang zo verhaal neerzetten (en dan iets minder kijk-mij-eens-niks-mijn-zielige-leven-lijden-maar-ik-ben-van-voor-1970-dus-een-echte-held-achtig)

Als je de FP echt serieus neemt dan moet je echt eens wat van je leven gaan maken en niet zo in het verleden leven. De FP is een beetje BHFH-achtig.....
  dinsdag 7 december 2004 @ 08:03:25 #39
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23815056
Pfff dan zou ik nog liever opgroeien in het 2004 in Darfur dan in het Nederland van pre-1970
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_23820360
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 00:19 schreef hallo_mensen het volgende:

[..]

ja man vond ik ook al
vooral mensjes uit sanderbout
Sanderbout

Ophoven daar komen de echte vandaan
pi_23820831
Hm ik ben van '83, ik speelde nog in heuvels met gras waar je "militairtje" kon spelen met je vriendjes. Nu staan daar kantoorgebouwen..

In "mijn tijd" brak je nog eens een been, werd je hard van. Als ik de kinderen van nu zie is 't allemaal zo beschermend, ze kunnen straks echt niks meer hebben..

Als een kind in groep 6 een keertje hoest mogen de andere kinderen niet met hem spelen. Vroeger speelde je gewoon door, werd je verkouden, en bouwde je je eigen immuun-systeem op.

Vroeger klaptje je met je bek tegen de grind-tegels als je maf deed. Leerde je van. Nu val je, stuiter je terug op je fiets, en fietst lekker door tot het moment waar zelfs een helmpje je leven niet kan redden, dan rijdt mr. Peuter namelijk voor een autootje wat 30 rijdt.

Met andere woorden, de toekomst zal bestaan uit constant zieke, naive, nichterige moederskindjes die in auto's met zijwieltjes rijden.

Tenminste, als ze zichzelf niet van kant maken omdat ze helemaal gek worden van die overbeschermende gestresste ouders.

Je loopt verdomme het risico aangeklaagd te worden door je eigen broedsel als je een corrigerende tik geeft Afranselen met een baksteen in een jute-zak is te veel van 't goede, ok.. maar een tik met de platte hand tegen de kop moet toch kunnen?

Vroeger: "Mijn papa kan jouw papa z'n nek omdraaien!"
Toekomst: "Papa! Dit jongentje pest mij, zullen wij in een debat gaan met de leraar en spoedig tot een oplossing komen alvorens wij dit individu voor de rechter slepen?"

Watjes zijn het, allemaal!
pi_23821392
Ik ben van 87 en ik kan me dat soldaatje spelen ook nog herrineren.
pi_23821623
Langs de spoor lijn
046
Dank aan Yeahinho
pi_23821894
Opgenort oudje. Heb je niks beters te doen? Nee, dat is nou net het punt. De samenleving gaat te snel voor je, sneller dan je geraniums groeien aan de vensterbank. De mens wordt steeds bewuster, informatie neemt toevlucht en alles gaat met sprongen voorwaards. Door jullie knullige houding, struisvogelpolitiek zit onze generatie(s) met atoomdreiging, vervuiling en nog meer rotzooi. Ipv je nuttig te maken ga je op onze generatie zeuren. Je hebt nog niet in de gaten dat je dom bent. Fijn dat jij lekker buiten kon spelen vroeger met stokken en stenen. Jongelui van nu, zijn naar mijn mening veel bewuster en hebben niet zo'n last van de bewustvernauwing (hoe kon je dat prettig vinden?) die de TS heeft gehad. Diezelfde jongelui vind ik vrij slim, zeker als ik zie wat ze al kunnen met de computer. Wij, mijn generatie en daaropvolgende, zijn zo ontstaan door jouw generatie. Daar kregen we les van, jullie hebben politiek gestemt en mee gewerkt zoals de wereld nu is. En nu loop je op ons te zeuren? Als straks die verdomde wereldoorlog uitbreekt zijn WIJ die moeten optreden, naar aanleiding van JULLIE toedoen.

Vort man, je soap begint op RTL4.
pi_23823426
Wat een mietje hierboven aan. Hij vind het blijkbaar een hele prestatie dat hij het heeft overleefd in Nederland in de jaren 70. Geen woorden voor.
je kent mijn status bewapend met wapens geen vastgoedmagnaat maar ze houden me in de gaten
pi_23834422
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 16:33 schreef hallo_mensen het volgende:
Langs de spoor lijn
pi_23834459
De jeugd van tegenwoordig zijn allemaal mietjes.
Das pas de waarheid.
  woensdag 8 december 2004 @ 17:27:47 #48
71115 Rnej
I walk the line
pi_23836174
dit is alweer de 2e keer dat ik dit topic tegenkom en ik zeg alweer: gast.. je lult

je generaliseert als de ziekte en ik ben ook nog van de autogordel-vrije generatie (ook al kom ik uit 83)

ik kan hier echt zo fucking slecht tegen....
pi_23840073
Topicstarter heeft gewoon gelijk.
  woensdag 8 december 2004 @ 21:02:50 #50
105759 ZedKet
I'm Minster Stewy...
pi_23840507
TS => dat is de grootste onzin die ik ooit gehoort heb, het is wel allemaal waar maar heb je mss liever dat je kind dood gaat dan? ik denk het NIET...

Zeker met de eerste argmunten ben ik het niet eens. Met sommige dingen op het einde ben ik het wel eens
I'm Minster Stewy...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')