Dus geen voetbal vanaaf ?quote:Op woensdag 8 december 2004 09:23 schreef HeatWave het volgende:
Gooooooooooooood morning rock-fokkers... of is het fok-rockers?.
Vanavond werkborrel, ,morgen werkborrel, vrijdag na-werk borrel, zaterdag rocken... druk druk druk.
van-a-vondquote:
Ik ga dan Snaak wel ff mailen.quote:Op woensdag 8 december 2004 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
van-a-vond.
Jawel, eerst borrel van 17:30 tot 20:30 en dan de kroeg in aan de overkant voor Ajax.
Ik was er ook om 9:30, maar zo laat begin ik altijdquote:Op woensdag 8 december 2004 09:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
mogguh allemaal!
Trein gemist, te laat op het werk, maar hé, who cares. Ik heb (nog) een goed humeur.
Some people have all the luckquote:Op woensdag 8 december 2004 09:50 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik was er ook om 9:30, maar zo laat begin ik altijd![]()
Allebei, fok! rocked, wij rocken ookquote:Op woensdag 8 december 2004 09:23 schreef HeatWave het volgende:
Gooooooooooooood morning rock-fokkers... of is het fok-rockers?.
Vanavond werkborrel, ,morgen werkborrel, vrijdag na-werk borrel, zaterdag rocken... druk druk druk.
Part-timerquote:Op woensdag 8 december 2004 09:50 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik was er ook om 9:30, maar zo laat begin ik altijd![]()
Noem jij 40 uur parttime?quote:
quote:Op woensdag 8 december 2004 10:05 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Noem jij 40 uur parttime?
Nou ja, met 41 vrije dagen per jaar kun je het misschien wel zo noemen![]()
Kusje erop, morgen over ?quote:
Krijg je daar ook al koortsuitslag van dan?quote:Op woensdag 8 december 2004 10:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Meid, je werkt echt te hard...of je drinkt teveel hehehehehe.
Een echte kerel neemt dat risico wel. Ik heb dan vrees ik ook best eens een heer besmet met die gore koortsuitslagquote:Op woensdag 8 december 2004 10:13 schreef PPL het volgende:
[..]
Kusje erop, morgen over ?
oh nee... het blijkt vrij besmettelijk te zijn
* opbeurt *
[afbeelding]
Ben jij diegene die mij dat kunstje geflikt hebtquote:Op woensdag 8 december 2004 10:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb dan vrees ik ook best eens een heer besmet met die gore koortsuitslag
Was het maar zoquote:Op woensdag 8 december 2004 10:30 schreef PPL het volgende:
[..]
Ben jij diegene die mij dat kunstje geflikt hebt
Bij stress en drukte speelt het mij namenlijk ook wel eens parten.
quote:Op woensdag 8 december 2004 10:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Was het maar zo![]()
Ik heb er zeker 4 keer per jaar last van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |