Ik ben ook wel blij als het zaterdag na 12h is...quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:18 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben pas weer tevreden als het vrijdag 17:30 is.... tot die tijd:.
ik ga me maar vast geestelijk voorbereiden op niet drinken en wel rijdenquote:Op dinsdag 7 december 2004 12:24 schreef HeatWave het volgende:
IK zal wel eerst rustig wat gaan eten, en dan op een normale tijd naar de kroeg, en niet te GEK laat weer naar huis. Maar goed, dat zeg ik altijd.
Goed, geven we jou een spuitjequote:Op dinsdag 7 december 2004 12:18 schreef stinkie het volgende:
Hoe laat het zaterdag word boeit me niet, als ik maar meer dan 2,5 uur slaap krijg. Als jullie indrinken ga ik wel vast inslapen
Das nog beter iddquote:Op dinsdag 7 december 2004 12:26 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ik ben ook wel blij als het zaterdag na 12h is...
I'll live while I'm alive, I'll sleep when I'm deadquote:
Tapas!quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:24 schreef HeatWave het volgende:
IK zal wel eerst rustig wat gaan eten, en dan op een normale tijd naar de kroeg, en niet te GEK laat weer naar huis. Maar goed, dat zeg ik altijd.
Joh, ik hou je wel een beetje gezelschap hoor, echt dronken zal ik toch niet worden.quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:26 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik ga me maar vast geestelijk voorbereiden op niet drinken en wel rijden
oeps, ik denk dat de benzine op isquote:Op dinsdag 7 december 2004 12:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Joh, ik hou je wel een beetje gezelschap hoor, echt dronken zal ik toch niet worden.
En qua tijd... voor half 7 in mijn bed lijkt me wel een goed plan. Maar ik ga er dan ook vanuit dat we de vluchtstrook deze keer niet zullen gaan bestuderen.
Goed plan, scheelt me weer geldquote:
Dat je nu een stel bent betekent toch niet dat ik dan ook voor 2 moet betalen he?quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed plan, scheelt me weer geld.
Dat zal ik je niet aandoen.quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat je nu een stel bent betekent toch niet dat ik dan ook voor 2 moet betalen he?![]()
Goedemorgen ?quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:34 schreef Tessje het volgende:
Goedemorgen stelletje slettebakken van me
Hey, niks geen slettebakken hierquote:Op dinsdag 7 december 2004 14:34 schreef Tessje het volgende:
Goedemorgen stelletje slettebakken van me
Ik moet al die dagen werken en ben er nu ook nogquote:Op dinsdag 7 december 2004 19:11 schreef Blinky het volgende:
Vrijdag daarentegen heb ik een drukke dag, dus degenen die nu chagerijnig zijn mogen mij vrijdag uitlachen
Jawohlquote:
dacht ik ook jaquote:Op woensdag 8 december 2004 01:32 schreef Brighteyes het volgende:
* BE Komt nog even headbangend binnen...
Uitgestorven hier? Tijd om te gaan slapen zou ik zeggen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |