[soetsappig-mode]quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:30 schreef boebiedoe het volgende:
rsi is kut
Wasda??quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[soetsappig-mode] [afbeelding]
Hier is alles ok! Wat een zalig gevoel dat dat d'Rama over is zeg!
Van het gamen ben ik al afgestapt ja. Nu nog veel pauzes tussendoor, en in de avond weinig erachter.quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:35 schreef HeatWave het volgende:
Rsi zuigt ja... Ben er wel weer min of meer vanaf, maar heb echt een tijdje niet kunnen gamen enzo.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het hele verhaalquote:Op dinsdag 7 december 2004 10:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
d'Rama staat voor het drama met mijn baas Rama die dus gisteren ontslagen is!
Ik ben voorzichtig weer begonnen de laatste tijd (DoomII, HL2, ik moest welquote:Op dinsdag 7 december 2004 09:59 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Van het gamen ben ik al afgestapt ja. Nu nog veel pauzes tussendoor, en in de avond weinig erachter..
[verkorte versie]quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het hele verhaal.
¡Ola! ¡Muchacha del cinamomo!quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:23 schreef cinnamongirl het volgende:
Buenas dias mis amigos.
Het is doodeng, en hoewel het bestuur die kneus er neergezet heeft neem ik ergens ook wel mijn petje voor ze af dat ze zo snel al ingegrepen hebben, vooral om het bestuur maar 3 keer per jaar bij elkaar komt en dan knijp je al snel een oogje toe voor kleine foutjes, maar ze hebben het prima aangepakt.quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Eng he BE, dat er soms volkomen incompetente mensen in het management zitten.
Dat heb ik hier ook al vaker gezien.
En dat zijn dan van die Interim tiepjes, die ervandoor gaan zodra de puinhoop te groot wordt.
Aloha!quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:23 schreef cinnamongirl het volgende:
Buenas dias mis amigos.
Ik zit zeer waarschijnlijk zaterdagmiddag in A'dam, en dan blijf ik wel een tijdje hangen denk ik. Ik hobbel het rijtje bekende kroegen wel afquote:Op dinsdag 7 december 2004 10:24 schreef Brighteyes het volgende:
De uitgebreide versie komt evt zaterdag wel, ok? Jij bent er toch ook?
Ik denk dat ik het ook wel iets rustiger aan zal doen jaquote:Op dinsdag 7 december 2004 10:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Aloha!
[..]
Ik zit zeer waarschijnlijk zaterdagmiddag in A'dam, en dan blijf ik wel een tijdje hangen denk ik. Ik hobbel het rijtje bekende kroegen wel af
Al heb ik zo'n vermoeden dat ik het qua tijd wel ietsje beschaafder ga houden dan vorige week.
Ik ga ook maar es een CV faken, en een diploma erop zetten die ik niet heb. Bij sollicitaties hoef je meestal je bul niet eens te laten zien...quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:42 schreef HeatWave het volgende:
Er zitten zovaak mensen op plekken die er niet thuis horen, wij hebben een directie secretaresse die volgens mij nog nooit met een computer heeft gewerkt. Hoe kan je nou iemand aannemen die niet op haar CV heeft staan dat ze met Word om kan gaan, en als ze dat wel heeft moet ze eruit omdat ze gelogen heeft.
En dat wijf is ook nog eens boos geworden omdat onze helpdesk haar niet kon vertellen hoe ze dr werk moest doen. Ze hebben wel iets beters te doen dan simpele gebruikersvragen te beantwoorden die je zelf zou moeten weten, omdat je dat hebt beweerd op je CV.
met een beetje bluf en een vlotte babbel kom je er denk ik bij 4 van de 10 bedrijven zo mee weg. En dan een beetje aardig doen, en doen alsof je heel druk bent, en je hebt zo een contract binnenquote:Op dinsdag 7 december 2004 11:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik ga ook maar es een CV faken, en een diploma erop zetten die ik niet heb. Bij sollicitaties hoef je meestal je bul niet eens te laten zien...
moet jij zeggenquote:
En tegen de tijd dat ze door beginnen te krijgen dat je uit je nek hebt zitten lullen, ga je gewoon weer ergens anders solliciteren......quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
met een beetje bluf en een vlotte babbel kom je er denk ik bij 4 van de 10 bedrijven zo mee weg. En dan een beetje aardig doen, en doen alsof je heel druk bent, en je hebt zo een contract binnen.
Ik had al vanaf 18 uur geborreld op mijn werk, daarna 2 feestjes. Dus nuchter was ik niet echt meerquote:Op dinsdag 7 december 2004 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
moet jij zeggen.
Ik was al vanaf 19:15 bezig, jij komt nuchter binnen wandelen om half vijf 's nachts.
Bewijs moeten we hebbenquote:Op dinsdag 7 december 2004 11:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik had al vanaf 18 uur geborreld op mijn werk, daarna 2 feestjes. Dus nuchter was ik niet echt meer![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bewijs moeten we hebben.
Tot die tijd was je gewoon nuchter, al hoewel...
Zelfs in je vrije tijd voer je nog strak time-management door!quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik had al vanaf 18 uur geborreld op mijn werk, daarna 2 feestjes. Dus nuchter was ik niet echt meer![]()
Grapjequote:
Tell me about itquote:Op dinsdag 7 december 2004 11:32 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Zelfs in je vrije tijd voer je nog strak time-management door!
Girl, you need a vacation!
Dat lijkt me nou een wat minder goed plan....quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tell me about it
Ik sta ongeveer op het punt van neervallen
Als je maar blij bent met je werk.quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:18 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben pas weer tevreden als het vrijdag 17:30 is.... tot die tijd:.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |