Mijn recept voor broccolitaartquote:Op maandag 6 december 2004 12:01 schreef SileX het volgende:
een hartige taart is wel een goeie !!
Super ! bedankt ! Ik heb tot dit weekend de tijd ervoor hoorquote:Op maandag 6 december 2004 12:40 schreef Klingeling het volgende:
Ben nu op stage... weet een hele lekkere pasta met roomkaas, spinazie en iets met nootjes! Alleen heb het recept thuis... vanavond hoor je het!!!
(haha heb je ook wat aan)
ziet er goed uit trouwens... en vrij makkelijk te maken !quote:Op maandag 6 december 2004 12:46 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Mijn recept voor broccolitaart
Simpel recept en het resultaat is erg lekker. Is broccoli niet romantisch genoeg kun je een andere groente gebruiken. Het oorspronkelijke recept was met groene asperges. Kunt ook nog wat amandelschaafsel over de bovenkant strooien voor je het de oven indoet
Niet alle kaassoorten kunnen door vegetariėrs gegeten worden, in sommige soorten zit dierlijk stremsel. Ligt er ook maar net aan hoe streng het meisje van TS isquote:Op maandag 6 december 2004 13:06 schreef hassanjassan het volgende:
Gewoon een normale lasagne maken eigenlijk, maar vervang het vlees door drie soorten kaas (naar keuze liefst lekker pittig) en noten (walnoot, amandel) en courgette en aubergine. Sja doe de kruiden erbij die je ook in je past doet, tijm, basilcum, rozemarijn ,etc...en het smaakt heerlijk
Zo vertelde ze het mij: Ik eet geen vlees of vis.quote:Op maandag 6 december 2004 13:20 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Niet alle kaassoorten kunnen door vegetariėrs gegeten worden, in sommige soorten zit dierlijk stremsel. Ligt er ook maar net aan hoe streng het meisje van TS is.
Als je ook op kaassoorten en dat soort dingen let ben je veganist! Maar dat betekend ook dat je geen normale eieren eet, je draagt geen leer... and so on...quote:Op maandag 6 december 2004 13:28 schreef SileX het volgende:
[..]
Zo vertelde ze het mij: Ik eet geen vlees of vis.
dus ik weet niet of het dan ook zo streng is zeg maar
Dan zal die kaas wel kunnen hoor.quote:Op maandag 6 december 2004 13:28 schreef SileX het volgende:
[..]
Zo vertelde ze het mij: Ik eet geen vlees of vis.
dus ik weet niet of het dan ook zo streng is zeg maar
hehehe, kan je nagaan, hoe veel ik van vegetarisch weet. Weer wat geleerdquote:Op maandag 6 december 2004 13:20 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Niet alle kaassoorten kunnen door vegetariėrs gegeten worden, in sommige soorten zit dierlijk stremsel. Ligt er ook maar net aan hoe streng het meisje van TS is.
Nee hoor, veganisten eten geen kaas vanwege het feit dat er melk in zit, vegetariėrs eten geen kaas omdat er stremsel in zit. Stremsel zorgt dat kaas hard wordt. Stremsel wordt vaak gemaakt van spijsverteringsenzymen uit de lebmaag van een kalfje. Een bijproduct uit de slachterij. Daar moet het kalfje eerst voor dood, dus dan is de grens voor vegetariėrs overschreden.quote:Op maandag 6 december 2004 14:17 schreef Klingeling het volgende:
Als je ook op kaassoorten en dat soort dingen let ben je veganist! Maar dat betekend ook dat je geen normale eieren eet, je draagt geen leer... and so on...
yam yam, dat klinkt behoorlijk lekker moet ik zeggen.... als niet-vegetarier moet ik dat ook maar eens maken. Geitenkaas en honing gaan zoweizo altijd goed samen.quote:Op maandag 6 december 2004 15:25 schreef shmoopy het volgende:
Een lekkere verse pasta, bijv spaghettini, met olijfolie, knoflook en verschillende soorten gebakken champignons, dus oesterzwammen, kastanje-champi's enz.
Wat verse Pramezaanse kaas erover en klaar ben je.
Doe je er een mooie salade naast met geitenkaas en honing.
![]()
Hmmm weer wat geleerd! Een oud klasgenootje was veganist nl. en die at bijna niks! Haalde alles bij de bio/eko markt...quote:Op maandag 6 december 2004 15:12 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nee hoor, veganisten eten geen kaas vanwege het feit dat er melk in zit, vegetariėrs eten geen kaas omdat er stremsel in zit. Stremsel zorgt dat kaas hard wordt. Stremsel wordt vaak gemaakt van spijsverteringsenzymen uit de lebmaag van een kalfje. Een bijproduct uit de slachterij. Daar moet het kalfje eerst voor dood, dus dan is de grens voor vegetariėrs overschreden.
Ligt een beetje aan of je wat toko's of een goeie markt in de buurt hebt.quote:Op maandag 6 december 2004 15:36 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
yam yam, dat klinkt behoorlijk lekker moet ik zeggen.... als niet-vegetarier moet ik dat ook maar eens maken. Geitenkaas en honing gaan zoweizo altijd goed samen.
Alleen tis ook wel een prijzig gerechtje, als je wat exotischere paddestoelen neemt, of niet? die chantarellen die ik in de winkel zie liggen zijn ook niet al te goedkoop of eekhoorntjesbrood enzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |