Dr is geen bepaalde tijd voor? Gewoon koken tot t zacht is zeker.quote:Op zondag 1 augustus 2004 15:21 schreef Conflict het volgende:
Schoonmaken is moeilijker dan koken.
O ja, ik zou het koken tot het gaar is, kan je gewoon checken met een vork.
Nee niet zacht, kwartier is wel ok, ligt ook aan de grootte van de roosjes.quote:Op zondag 1 augustus 2004 15:26 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Dr is geen bepaalde tijd voor? Gewoon koken tot t zacht is zeker.
Sorry, maar ik moet vandaag nog verbaal kunnen communiceren.quote:Op zondag 1 augustus 2004 15:29 schreef DJ-Maurits het volgende:
En erg lekker met wat knoflook en geroosterde amandelsnippers...
Mja, ik heb alleen nog aardappelen en 2 schnitzelsschjquote:Op zondag 1 augustus 2004 15:54 schreef Balthar het volgende:
10 tot 12 minuten is zat, blijven de vitaminen er tenminste nog een beetje in.
Broccoli kun je ook uitstekend door roerbakgerechten gooien trouwens.
Of op pizza's
Eet jij die hele stronk opquote:Op zondag 1 augustus 2004 23:05 schreef Kaalhei het volgende:
-Brocolli schoonmaken (roosje eraf snijden en stronk in stukjes snijden)
quote:Ik zal wel weer afgemaakt worden door alle culinaire liefhebbers
Dat zeg ikquote:20 minuten?! Bah, dan vallen de roosjes van narigheid uit elkaar.
De stronk is juist het lekkerste gedeelte van de broccoli, vind ikquote:Op zondag 1 augustus 2004 23:07 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Eet jij die hele stronk op![]()
En zo culinair ingesteld ben ik nog niet eens!quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:41 schreef TheBrain het volgende:
[..]
[..]
Dat zeg ik
Wat zij zegtquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:43 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
De stronk is juist het lekkerste gedeelte van de broccoli, vind ik![]()
Tis ook meer mijn eigen onwetendheid dat ik het 20 min kook hoor, zal het volgende keer 7 minuten proberen, _Boo_-stylequote:En zo culinair ingesteld ben ik nog niet eens!
quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:47 schreef TheBrain het volgende:
[..]
Tis ook meer mijn eigen onwetendheid dat ik het 20 min kook hoor, zal het volgende keer 7 minuten proberen, _Boo_-style.
Ik vind de stronk van de Broccoli trouwens niet geweldig, hebben meer mensen dat "probleem"?
En daar kan je ook nog een zakje (ja een heel zakje) kerriepoeder aan toevoegen. Mjam!quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:19 schreef Spindizzy het volgende:
heel verhaal
Of nog meer soorten kaasquote:Op maandag 2 augustus 2004 15:23 schreef _Vampierheks_ het volgende:
[..]
En daar kan je ook nog een zakje (ja een heel zakje) kerriepoeder aan toevoegen. Mjam!
Oh hou op ik val van mn stoel *naar de keuken rent*quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:25 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Of nog meer soorten kaasHmmm, vier kazen broccolitaart
Voor hoeveel personen is dit?quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:19 schreef Spindizzy het volgende:
Ingrediėnten: Stronk broccoli (ong. 1 pond), 75 gr boter, 175 gr bloem, 2 eieren, bakje ricotta (250 gr), 2 eetlepels griekse yoghurt, flinke handvol geraspte (extra) belegen
kaas, zout en peper.
Met voorgerecht 4 personen. Zonder voorgerecht 2 personen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:51 schreef Doekes het volgende:
[..]
Voor hoeveel personen is dit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |