abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23793841
Zooo,

zaterdag een hele leuke date gehad met een grietje.

We hadden rond 18.30 afgesproken, we zouden eerst wat gaan drinken en daarna een hapje eten. Alles ging lekker... Na het eten, hebben we een rustig cafe´tje opgezocht om daar nog te zitten en te babbelen.
Het is niet voor gekomen die avond, dat er ook maar een minuut stilte was. Ik voelde erg op mijn gemak die avond, en hebben het daarover nog over gehad. Zij heeft ook een fijne avond gehad.
Aan het eind van de avond had ik de drang om haar te kussen... maar ik was weer eens mutserig bezig... Ik heb haar uiteindelijk vast gepakt, en haar 3 kussen op de wang gegeven.
Zondag hadden we nog even SMS contact...

We willen graag eventueel deze week weer wat afspreken... Dat kwam ook van haar kant af !

Nu heb ik een relatie van 4 jaar achter de rug... En dat hele gedoe met opnieuw iemand versieren ben ik niet helemaal verleerd, maar toch mis ik iets.
Het belangrijkste was dat ik die avond helemaal mezelf was... en dat was toppie.

Dus dus voor een tweede date... Wat zal ik nou gaan doen ? Weer wat afspreken in de stad ? of ik nodig haar thuis uit voor een hapje en een filmpje.

Zo, wat een verhaal zeg... maar ik denk dat ik een beetje
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
ben
pi_23793881
Ik zit in precies hetzelfde stadium....binnenkort een tweede date na een leuke, fijne eerste date.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Filmpje kijken bij haar thuis...leuk hoor.

Maak er wat van!
pi_23793920
Home visit definatly
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_23793935
quote:
Op maandag 6 december 2004 10:01 schreef bylar het volgende:
Ik zit in precies hetzelfde stadium....binnenkort een tweede date na een leuke, fijne eerste date.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Filmpje kijken bij haar thuis...leuk hoor.

Maak er wat van!
Ik heb jouw post zeker doorgelezen Bylar
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Het is alleen zo dat ik een tact van een garnaal heb... Maar ik durf wel de stap over die drempel te maken.

Den dat ik lekker een hapje ga koken voor haar, en dan lekker op de bank een filmpje ga kijken...

Maar het is wel weer zo, dat als je weer iets afspreekt in de stad, dat ik dan een grotere kans zou hebben om haar een lekkere kus te geven... ik weet niet, zo denk ik er nou over...
pi_23793962
Ik denk juist dat je sneller kans maakt op een fijne zoen als je haar thuis uitnodigt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Maak iets lekkers voor haar klaar (kokende man maakt indruk) en ga samen een goede film kijken. Als je naar de bioscoop gaat zit je minstens 90 minuten naar een scherm te staren zonder dat er echt contact mogelijk is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 6 december 2004 @ 10:08:15 #6
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_23793980
Thuis is altijd goed. lkkr met z'n 2 een filmpje kijken en als je geluk hebt dan zie de film nog geen eens af. En als je ook nog eens voor haar gaat koken kan het haast niet verkeerd gaan... Gewoon lkkr uitnodigen duzz...
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_23794033
quote:
Op maandag 6 december 2004 10:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk juist dat je sneller kans maakt op een fijne zoen als je haar thuis uitnodigt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Maak iets lekkers voor haar klaar (kokende man maakt indruk) en ga samen een goede film kijken. Als je naar de bioscoop gaat zit je minstens 90 minuten naar een scherm te staren zonder dat er echt contact mogelijk is.
Toen ik het aanbiede zaterdag, en dat ik kan koken (wel redelijk) begon het te schitteren in haar ogen !
Verder weet ik ook al haar film keus, en Troy wilt ze heeeeeeel graag zien ! (heb ik thuis liggen)

Nu is het alleen leren om vegatarisch te koken... iemand nog ervaring ermee ?
  maandag 6 december 2004 @ 10:15:15 #8
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_23794075
quote:
Op maandag 6 december 2004 10:11 schreef SileX het volgende:

[..]

Toen ik het aanbiede zaterdag, en dat ik kan koken (wel redelijk) begon het te schitteren in haar ogen !
Verder weet ik ook al haar film keus, en Troy wilt ze heeeeeeel graag zien ! (heb ik thuis liggen)

You've got it bad kid
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_23794077
quote:
Op maandag 6 december 2004 10:11 schreef SileX het volgende:

Vraag anders om een speciaal recept in het culinesse forum hier op fok
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Klinkt als een prima date!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
en Troy moet ze wel goed vinden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_23794078
Klinkt goed. Veel succes SileX.
pi_23794099
gewoon thuis afspreken !
pi_23794167
Bedankt voor de reacties allemaal !

Krijg weer helemaal zelf vertrouwen !

Ik zal eens kijjken voor een leuk recept... ik zal het huis ook even leuk ´aankleden´ - kaarsje ed.
pi_23794228
Kaarsjes is ook altijd goed, goede film, goed eten, lekker wijntje en het kan niet mis gaan. Maar je ook je bed op, komt anders weer zo knullig over, van: daar had ik geen rekening mee gehouden
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

EDIT: ik bedoel dus niet gewoon opmaken, maar ook wat kaarsen ed. wil je echt goede zaken doen, kan je ook nog wat rozen ed neerzetten
pi_23794246
thuis afspreken man dan kijken jullie zogenaamd een enge film en gaat ze in je armpjes liggen
en dan begin je heel toevallig met je vingers... en meer.. en voor je het weet krijgt ze een dikke buik..
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_23794271
Schone lakens, schone handdoeken, douche schoonmaken, je weet maar nooit
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Uitstekende tip van komrad!

Niet dat je daar op uit bent (nou ja, niet heel erg doelbewust neem ik aan), maar beter voorbereid dan een pleefiguur slaan als het tòch zover komt.
pi_23794273
quote:
Op maandag 6 december 2004 10:25 schreef tjarie het volgende:
thuis afspreken man dan kijken jullie zogenaamd een enge film en gaat ze in je armpjes liggen
en dan begin je heel toevallig met je vingers... en meer.. en voor je het weet krijgt ze een dikke buik..
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Dat is toch echt wel one bridge to far als ik het voor het zeggen zou hebben
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_23794288
quote:
Op maandag 6 december 2004 10:24 schreef komrad het volgende:
Kaarsjes is ook altijd goed, goede film, goed eten, lekker wijntje en het kan niet mis gaan. Maar je ook je bed op, komt anders weer zo knullig over, van: daar had ik geen rekening mee gehouden
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

EDIT: ik bedoel dus niet gewoon opmaken, maar ook wat kaarsen ed. wil je echt goede zaken doen, kan je ook nog wat rozen ed neerzetten
Het is nou niet echt de bedoeling om gelijk de koffer in te duiken... maar ik zal ervoor zorgen dat wel alles netjes is.

Een enge film is ook een goed plan eigenlijk... maarja, Troy gaat nou eenmaal over de liefde !
  maandag 6 december 2004 @ 10:30:57 #18
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_23794327
quote:
Op maandag 6 december 2004 10:25 schreef tjarie het volgende:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Muahaha, wat een grappenmaker. Maar idd, wel overal goede voorbereidingen treffen. En overal rekening mee houden
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
Dus ook zeker weten dat je voor een goed ontbijtje kan zorgen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  maandag 6 december 2004 @ 10:52:37 #19
16563 Cesarino
Wendy`s kut court. AZ
pi_23794684
En zorg voor een pakkie condooms natuurlijk.
Verstop je sexboekies en ook niet meteen met een Tarzan gaan zwaaien voor een dubbele penetratie.
Woord van 2006. Zidaantje
Zi~daantje - Een kopstoot tegen de borst
~Iemand een Zidaantje geven ~ Kappen nu of je krijgt een Zidaantje.
  Redactie Frontpage maandag 6 december 2004 @ 10:54:35 #20
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_23794725
quote:
Op maandag 6 december 2004 10:24 schreef komrad het volgende:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Kan ook averechts werken dat ze denkt, oh dus dat is de bedoeling van dit alles, terwijl zij dit nog niet wil.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
pi_23794759
Ik neem aan dat hij haar niet direct de slaapkamer in trekt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

En wie weet heeft hij altijd kaarsjes bij zijn bed
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_23794908
quote:
Op maandag 6 december 2004 10:54 schreef Days-Of-Wild het volgende:

[..]

Kan ook averechts werken dat ze denkt, oh dus dat is de bedoeling van dit alles, terwijl zij dit nog niet wil.
Of ze denkt: het was toch wel duidelijk dat dat kon gebeuren, is hij zo blind?
pi_23794959
quote:
Op maandag 6 december 2004 10:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik neem aan dat hij haar niet direct de slaapkamer in trekt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

En wie weet heeft hij altijd kaarsjes bij zijn bed
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Zekers dat die er staan in de slaapkamer ! Zo ben ik wel hoor !
quote:
Op maandag 6 december 2004 11:03 schreef komrad het volgende:

[..]

Of ze denkt: het was toch wel duidelijk dat dat kon gebeuren, is hij zo blind?
Dat kan ook !! Maarja, merk ik vanzelf wel !
pi_23795206
Ik zou het niet al te overdreven aanpakken filmpje kijken is zeker een goed idee eten koken ook wel
(terwijl ik vindt het wel een beetje snel zo voor 2de date...) maar kaarsen enzo zou ik achterwegen laten het kan natuurlijk goed uitpakken maar als ze je egt ziet zitten is dit niet nodig.

Mooie rondleiding door je huis geven en vervolgens op je eigen kamer eindigen en vragen wat ze ervan vond probeer er voor te zorgen dat je alleen thuis bent en boven alles moet je niet van teveel uitgaan laat alles over je heen komen en als er egt een kans komt merk je dat vanzelf wees vooral jezelf.

Voor de rest kan ik je alleen heel veel succes wensen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
hoop dat het je lukt en wees niet te opdringerig .
pi_23795260
quote:
Op maandag 6 december 2004 11:21 schreef Gargoylesla het volgende:
Ik zou het niet al te overdreven aanpakken filmpje kijken is zeker een goed idee eten koken ook wel
(terwijl ik vindt het wel een beetje snel zo voor 2de date...) maar kaarsen enzo zou ik achterwegen laten het kan natuurlijk goed uitpakken maar als ze je egt ziet zitten is dit niet nodig.

Mooie rondleiding door je huis geven en vervolgens op je eigen kamer eindigen en vragen wat ze ervan vond probeer er voor te zorgen dat je alleen thuis bent en boven alles moet je niet van teveel uitgaan laat alles over je heen komen en als er egt een kans komt merk je dat vanzelf wees vooral jezelf.

Voor de rest kan ik je alleen heel veel succes wensen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
hoop dat het je lukt en wees niet te opdringerig .
Alleen thuis dat ben ik wel... daar hoef ik niet voor te zorgen ! En nee, ik ben sowiezo niet opdringerig... ik zie wel hoe het loopt... ik probeer het natuurlijk ook niet te cliché te maken... Kaarsje is wel ok, maar niet te veel...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop