Ik heb jouw post zeker doorgelezen Bylarquote:Op maandag 6 december 2004 10:01 schreef bylar het volgende:
Ik zit in precies hetzelfde stadium....binnenkort een tweede date na een leuke, fijne eerste date.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Filmpje kijken bij haar thuis...leuk hoor.
Maak er wat van!
Toen ik het aanbiede zaterdag, en dat ik kan koken (wel redelijk) begon het te schitteren in haar ogen !quote:Op maandag 6 december 2004 10:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk juist dat je sneller kans maakt op een fijne zoen als je haar thuis uitnodigtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maak iets lekkers voor haar klaar (kokende man maakt indruk) en ga samen een goede film kijken. Als je naar de bioscoop gaat zit je minstens 90 minuten naar een scherm te staren zonder dat er echt contact mogelijk is.
You've got it bad kidquote:Op maandag 6 december 2004 10:11 schreef SileX het volgende:
[..]
Toen ik het aanbiede zaterdag, en dat ik kan koken (wel redelijk) begon het te schitteren in haar ogen !
Verder weet ik ook al haar film keus, en Troy wilt ze heeeeeeel graag zien ! (heb ik thuis liggen)
Nu is het alleen leren om vegatarisch te koken... iemand nog ervaring ermee ?
Vraag anders om een speciaal recept in het culinesse forum hier op fokquote:Op maandag 6 december 2004 10:11 schreef SileX het volgende:
Toen ik het aanbiede zaterdag, en dat ik kan koken (wel redelijk) begon het te schitteren in haar ogen !
Verder weet ik ook al haar film keus, en Troy wilt ze heeeeeeel graag zien ! (heb ik thuis liggen)
Nu is het alleen leren om vegatarisch te koken... iemand nog ervaring ermee ?
Dat is toch echt wel one bridge to far als ik het voor het zeggen zou hebbenquote:Op maandag 6 december 2004 10:25 schreef tjarie het volgende:
thuis afspreken man dan kijken jullie zogenaamd een enge film en gaat ze in je armpjes liggen
en dan begin je heel toevallig met je vingers... en meer.. en voor je het weet krijgt ze een dikke buik..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is nou niet echt de bedoeling om gelijk de koffer in te duiken... maar ik zal ervoor zorgen dat wel alles netjes is.quote:Op maandag 6 december 2004 10:24 schreef komrad het volgende:
Kaarsjes is ook altijd goed, goede film, goed eten, lekker wijntje en het kan niet mis gaan. Maar je ook je bed op, komt anders weer zo knullig over, van: daar had ik geen rekening mee gehoudenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
EDIT: ik bedoel dus niet gewoon opmaken, maar ook wat kaarsen ed. wil je echt goede zaken doen, kan je ook nog wat rozen ed neerzetten
Muahaha, wat een grappenmaker. Maar idd, wel overal goede voorbereidingen treffen. En overal rekening mee houdenquote:Op maandag 6 december 2004 10:25 schreef tjarie het volgende:
thuis afspreken man dan kijken jullie zogenaamd een enge film en gaat ze in je armpjes liggen
en dan begin je heel toevallig met je vingers... en meer.. en voor je het weet krijgt ze een dikke buik..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan ook averechts werken dat ze denkt, oh dus dat is de bedoeling van dit alles, terwijl zij dit nog niet wil.quote:Op maandag 6 december 2004 10:24 schreef komrad het volgende:
Kaarsjes is ook altijd goed, goede film, goed eten, lekker wijntje en het kan niet mis gaan. Maar je ook je bed op, komt anders weer zo knullig over, van: daar had ik geen rekening mee gehoudenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
EDIT: ik bedoel dus niet gewoon opmaken, maar ook wat kaarsen ed. wil je echt goede zaken doen, kan je ook nog wat rozen ed neerzetten
Of ze denkt: het was toch wel duidelijk dat dat kon gebeuren, is hij zo blind?quote:Op maandag 6 december 2004 10:54 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Kan ook averechts werken dat ze denkt, oh dus dat is de bedoeling van dit alles, terwijl zij dit nog niet wil.
Zekers dat die er staan in de slaapkamer ! Zo ben ik wel hoor !quote:Op maandag 6 december 2004 10:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik neem aan dat hij haar niet direct de slaapkamer in trektom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En wie weet heeft hij altijd kaarsjes bij zijn bedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat kan ook !! Maarja, merk ik vanzelf wel !quote:Op maandag 6 december 2004 11:03 schreef komrad het volgende:
[..]
Of ze denkt: het was toch wel duidelijk dat dat kon gebeuren, is hij zo blind?
Alleen thuis dat ben ik wel... daar hoef ik niet voor te zorgen ! En nee, ik ben sowiezo niet opdringerig... ik zie wel hoe het loopt... ik probeer het natuurlijk ook niet te cliché te maken... Kaarsje is wel ok, maar niet te veel...quote:Op maandag 6 december 2004 11:21 schreef Gargoylesla het volgende:
Ik zou het niet al te overdreven aanpakken filmpje kijken is zeker een goed idee eten koken ook wel
(terwijl ik vindt het wel een beetje snel zo voor 2de date...) maar kaarsen enzo zou ik achterwegen laten het kan natuurlijk goed uitpakken maar als ze je egt ziet zitten is dit niet nodig.
Mooie rondleiding door je huis geven en vervolgens op je eigen kamer eindigen en vragen wat ze ervan vond probeer er voor te zorgen dat je alleen thuis bent en boven alles moet je niet van teveel uitgaan laat alles over je heen komen en als er egt een kans komt merk je dat vanzelf wees vooral jezelf.
Voor de rest kan ik je alleen heel veel succes wensenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.hoop dat het je lukt en wees niet te opdringerig .Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop