abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23793841
Zooo,

zaterdag een hele leuke date gehad met een grietje.

We hadden rond 18.30 afgesproken, we zouden eerst wat gaan drinken en daarna een hapje eten. Alles ging lekker... Na het eten, hebben we een rustig cafe´tje opgezocht om daar nog te zitten en te babbelen.
Het is niet voor gekomen die avond, dat er ook maar een minuut stilte was. Ik voelde erg op mijn gemak die avond, en hebben het daarover nog over gehad. Zij heeft ook een fijne avond gehad.
Aan het eind van de avond had ik de drang om haar te kussen... maar ik was weer eens mutserig bezig... Ik heb haar uiteindelijk vast gepakt, en haar 3 kussen op de wang gegeven.
Zondag hadden we nog even SMS contact...

We willen graag eventueel deze week weer wat afspreken... Dat kwam ook van haar kant af !

Nu heb ik een relatie van 4 jaar achter de rug... En dat hele gedoe met opnieuw iemand versieren ben ik niet helemaal verleerd, maar toch mis ik iets.
Het belangrijkste was dat ik die avond helemaal mezelf was... en dat was toppie.

Dus dus voor een tweede date... Wat zal ik nou gaan doen ? Weer wat afspreken in de stad ? of ik nodig haar thuis uit voor een hapje en een filmpje.

Zo, wat een verhaal zeg... maar ik denk dat ik een beetje ben
pi_23793881
Ik zit in precies hetzelfde stadium....binnenkort een tweede date na een leuke, fijne eerste date.

Filmpje kijken bij haar thuis...leuk hoor.

Maak er wat van!
pi_23793920
Home visit definatly
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_23793935
quote:
Op maandag 6 december 2004 10:01 schreef bylar het volgende:
Ik zit in precies hetzelfde stadium....binnenkort een tweede date na een leuke, fijne eerste date.

Filmpje kijken bij haar thuis...leuk hoor.

Maak er wat van!
Ik heb jouw post zeker doorgelezen Bylar

Het is alleen zo dat ik een tact van een garnaal heb... Maar ik durf wel de stap over die drempel te maken.

Den dat ik lekker een hapje ga koken voor haar, en dan lekker op de bank een filmpje ga kijken...

Maar het is wel weer zo, dat als je weer iets afspreekt in de stad, dat ik dan een grotere kans zou hebben om haar een lekkere kus te geven... ik weet niet, zo denk ik er nou over...
pi_23793962
Ik denk juist dat je sneller kans maakt op een fijne zoen als je haar thuis uitnodigt
Maak iets lekkers voor haar klaar (kokende man maakt indruk) en ga samen een goede film kijken. Als je naar de bioscoop gaat zit je minstens 90 minuten naar een scherm te staren zonder dat er echt contact mogelijk is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 6 december 2004 @ 10:08:15 #6
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_23793980
Thuis is altijd goed. lkkr met z'n 2 een filmpje kijken en als je geluk hebt dan zie de film nog geen eens af. En als je ook nog eens voor haar gaat koken kan het haast niet verkeerd gaan... Gewoon lkkr uitnodigen duzz...
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_23794033
quote:
Op maandag 6 december 2004 10:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk juist dat je sneller kans maakt op een fijne zoen als je haar thuis uitnodigt
Maak iets lekkers voor haar klaar (kokende man maakt indruk) en ga samen een goede film kijken. Als je naar de bioscoop gaat zit je minstens 90 minuten naar een scherm te staren zonder dat er echt contact mogelijk is.
Toen ik het aanbiede zaterdag, en dat ik kan koken (wel redelijk) begon het te schitteren in haar ogen !
Verder weet ik ook al haar film keus, en Troy wilt ze heeeeeeel graag zien ! (heb ik thuis liggen)

Nu is het alleen leren om vegatarisch te koken... iemand nog ervaring ermee ?
  maandag 6 december 2004 @ 10:15:15 #8
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_23794075
quote:
Op maandag 6 december 2004 10:11 schreef SileX het volgende:

[..]

Toen ik het aanbiede zaterdag, en dat ik kan koken (wel redelijk) begon het te schitteren in haar ogen !
Verder weet ik ook al haar film keus, en Troy wilt ze heeeeeeel graag zien ! (heb ik thuis liggen)

You've got it bad kid
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_23794077
quote:
Op maandag 6 december 2004 10:11 schreef SileX het volgende:

Vraag anders om een speciaal recept in het culinesse forum hier op fok

Klinkt als een prima date! en Troy moet ze wel goed vinden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_23794078
Klinkt goed. Veel succes SileX.
pi_23794099
gewoon thuis afspreken !
pi_23794167
Bedankt voor de reacties allemaal !

Krijg weer helemaal zelf vertrouwen !

Ik zal eens kijjken voor een leuk recept... ik zal het huis ook even leuk ´aankleden´ - kaarsje ed.
pi_23794228
Kaarsjes is ook altijd goed, goede film, goed eten, lekker wijntje en het kan niet mis gaan. Maar je ook je bed op, komt anders weer zo knullig over, van: daar had ik geen rekening mee gehouden

EDIT: ik bedoel dus niet gewoon opmaken, maar ook wat kaarsen ed. wil je echt goede zaken doen, kan je ook nog wat rozen ed neerzetten
pi_23794246
thuis afspreken man dan kijken jullie zogenaamd een enge film en gaat ze in je armpjes liggen
en dan begin je heel toevallig met je vingers... en meer.. en voor je het weet krijgt ze een dikke buik..
pi_23794271
Schone lakens, schone handdoeken, douche schoonmaken, je weet maar nooit
Uitstekende tip van komrad!

Niet dat je daar op uit bent (nou ja, niet heel erg doelbewust neem ik aan), maar beter voorbereid dan een pleefiguur slaan als het tòch zover komt.
pi_23794273
quote:
Op maandag 6 december 2004 10:25 schreef tjarie het volgende:
thuis afspreken man dan kijken jullie zogenaamd een enge film en gaat ze in je armpjes liggen
en dan begin je heel toevallig met je vingers... en meer.. en voor je het weet krijgt ze een dikke buik..
Dat is toch echt wel one bridge to far als ik het voor het zeggen zou hebben
pi_23794288
quote:
Op maandag 6 december 2004 10:24 schreef komrad het volgende:
Kaarsjes is ook altijd goed, goede film, goed eten, lekker wijntje en het kan niet mis gaan. Maar je ook je bed op, komt anders weer zo knullig over, van: daar had ik geen rekening mee gehouden

EDIT: ik bedoel dus niet gewoon opmaken, maar ook wat kaarsen ed. wil je echt goede zaken doen, kan je ook nog wat rozen ed neerzetten
Het is nou niet echt de bedoeling om gelijk de koffer in te duiken... maar ik zal ervoor zorgen dat wel alles netjes is.

Een enge film is ook een goed plan eigenlijk... maarja, Troy gaat nou eenmaal over de liefde !
  maandag 6 december 2004 @ 10:30:57 #18
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_23794327
quote:
Op maandag 6 december 2004 10:25 schreef tjarie het volgende:
Muahaha, wat een grappenmaker. Maar idd, wel overal goede voorbereidingen treffen. En overal rekening mee houden .
Dus ook zeker weten dat je voor een goed ontbijtje kan zorgen
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  maandag 6 december 2004 @ 10:52:37 #19
16563 Cesarino
Wendy`s kut court. AZ
pi_23794684
En zorg voor een pakkie condooms natuurlijk.
Verstop je sexboekies en ook niet meteen met een Tarzan gaan zwaaien voor een dubbele penetratie.
Woord van 2006. Zidaantje
Zi~daantje - Een kopstoot tegen de borst
~Iemand een Zidaantje geven ~ Kappen nu of je krijgt een Zidaantje.
  Redactie Frontpage maandag 6 december 2004 @ 10:54:35 #20
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_23794725
quote:
Op maandag 6 december 2004 10:24 schreef komrad het volgende:

Kan ook averechts werken dat ze denkt, oh dus dat is de bedoeling van dit alles, terwijl zij dit nog niet wil.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
pi_23794759
Ik neem aan dat hij haar niet direct de slaapkamer in trekt
En wie weet heeft hij altijd kaarsjes bij zijn bed
pi_23794908
quote:
Op maandag 6 december 2004 10:54 schreef Days-Of-Wild het volgende:

[..]

Kan ook averechts werken dat ze denkt, oh dus dat is de bedoeling van dit alles, terwijl zij dit nog niet wil.
Of ze denkt: het was toch wel duidelijk dat dat kon gebeuren, is hij zo blind?
pi_23794959
quote:
Op maandag 6 december 2004 10:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik neem aan dat hij haar niet direct de slaapkamer in trekt
En wie weet heeft hij altijd kaarsjes bij zijn bed
Zekers dat die er staan in de slaapkamer ! Zo ben ik wel hoor !
quote:
Op maandag 6 december 2004 11:03 schreef komrad het volgende:

[..]

Of ze denkt: het was toch wel duidelijk dat dat kon gebeuren, is hij zo blind?
Dat kan ook !! Maarja, merk ik vanzelf wel !
pi_23795206
Ik zou het niet al te overdreven aanpakken filmpje kijken is zeker een goed idee eten koken ook wel
(terwijl ik vindt het wel een beetje snel zo voor 2de date...) maar kaarsen enzo zou ik achterwegen laten het kan natuurlijk goed uitpakken maar als ze je egt ziet zitten is dit niet nodig.

Mooie rondleiding door je huis geven en vervolgens op je eigen kamer eindigen en vragen wat ze ervan vond probeer er voor te zorgen dat je alleen thuis bent en boven alles moet je niet van teveel uitgaan laat alles over je heen komen en als er egt een kans komt merk je dat vanzelf wees vooral jezelf.

Voor de rest kan ik je alleen heel veel succes wensen hoop dat het je lukt en wees niet te opdringerig .
pi_23795260
quote:
Op maandag 6 december 2004 11:21 schreef Gargoylesla het volgende:
Ik zou het niet al te overdreven aanpakken filmpje kijken is zeker een goed idee eten koken ook wel
(terwijl ik vindt het wel een beetje snel zo voor 2de date...) maar kaarsen enzo zou ik achterwegen laten het kan natuurlijk goed uitpakken maar als ze je egt ziet zitten is dit niet nodig.

Mooie rondleiding door je huis geven en vervolgens op je eigen kamer eindigen en vragen wat ze ervan vond probeer er voor te zorgen dat je alleen thuis bent en boven alles moet je niet van teveel uitgaan laat alles over je heen komen en als er egt een kans komt merk je dat vanzelf wees vooral jezelf.

Voor de rest kan ik je alleen heel veel succes wensen hoop dat het je lukt en wees niet te opdringerig .
Alleen thuis dat ben ik wel... daar hoef ik niet voor te zorgen ! En nee, ik ben sowiezo niet opdringerig... ik zie wel hoe het loopt... ik probeer het natuurlijk ook niet te cliché te maken... Kaarsje is wel ok, maar niet te veel...
  maandag 6 december 2004 @ 13:08:02 #26
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_23797424
quote:
Op maandag 6 december 2004 11:24 schreef SileX het volgende:

[..]

Alleen thuis dat ben ik wel... daar hoef ik niet voor te zorgen ! En nee, ik ben sowiezo niet opdringerig... ik zie wel hoe het loopt... ik probeer het natuurlijk ook niet te cliché te maken... Kaarsje is wel ok, maar niet te veel...
Zou ik ook niet doen.. als het echt klikt dan heb je echt geen kaarsen nodig hoor. en dat merk je vanzelf.
pi_23804643
Zo... dit weekend gaat dus niet door ....

Ze komt woensdag al !
uurtje of 17.30 is ze bij me thuis ... spannend !!!!!
  dinsdag 7 december 2004 @ 02:19:37 #28
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_23813729
Je leeft maar één keer...
pi_23813942
quote:
Op maandag 6 december 2004 19:28 schreef SileX het volgende:

Ze komt woensdag al !
HULDE

waarschijnlijk kan ze net zo moeilijk tot het weekend wachten als jij .
playin' hard to get. -_-v
pi_23813969
ben happy voor je!
pi_23814027
Als ik je verhaal zo lees kan ik maar 1 ding zeggen:

Wees niet jezelf, dan zal het maximaal een week duren....
pi_23814920
quote:

Ze komt woensdag al !
Heee...tof. Veel succes en plezier ermee.

Ik heb de mijne vrijdag...
pi_23815340
Bedankt voor de toffe reacties !

En ja Theun, waarschijnlijk niet nee !

Ik zal woensdag of donderdag wel even een update geven !!!
  dinsdag 7 december 2004 @ 08:52:42 #34
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_23815371
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 02:53 schreef Hasjtanova het volgende:

Die moet ik onthouden.
pi_23815396
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 02:53 schreef Hasjtanova het volgende:

riiiiight.... hoe bedoel je pcies ?
  dinsdag 7 december 2004 @ 09:06:35 #36
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_23815536
Love On The Run

Succes
pi_23816642
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 08:49 schreef SileX het volgende:
Bedankt voor de toffe reacties !

En ja Theun, waarschijnlijk niet nee !

Ik zal woensdag of donderdag wel even een update geven !!!
dat wordt wel donderdag
pi_23816785
Go Silex, Go Silex!!

*gaat morgen vanaf half 6 elke minuut deze pagina refreshen*
pi_23817227
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 10:50 schreef Scorpie het volgende:
Go Silex, Go Silex!!

*gaat morgen vanaf half 6 elke minuut deze pagina refreshen*
*ziekelijk*
pi_23817269
* mighty_myte is erg benieuwd.

vergeet de magic ingredients niet:
kaarslicht, barry white en massageolie
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_23818058
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 11:18 schreef mighty_myte het volgende:
* mighty_myte is erg benieuwd.

vergeet de magic ingredients niet:
kaarslicht, barry white en massageolie
check en check... geen barry White in mijn collectie
pi_23818294
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 12:06 schreef SileX het volgende:

[..]

check en check... geen barry White in mijn collectie
slinger kazaa dan maar aan!
pi_23819177
Géén Barry White!
Laat haar de muziek maar kiezen.
pi_23819436
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 13:04 schreef Isabeau het volgende:
Géén Barry White!
barry white
pi_23819585
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 13:04 schreef Isabeau het volgende:
Géén Barry White!
Inderdaad, vrouwen hebben toch de ballen verstand van goede muziek, dus Barry White zal ze niet waarderen. Laat haar maar mooi haar favoriete cd van Kane meenemen ofzo.
pi_23819602
Ik ga dit ook maar eens volgen...succes TS, maar tot nu toe klinkt het allemaal top!
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
pi_23819665
Doe eens origineel qua muziek en niet die afgezaagde mierezoete troep! Kies iets wat jij mooi vind en waarvan je denkt dat zij het ook kan waaarderen. Hou het wel binnen de perken wat hardcore of hardrock vallen meestal niet goed, maar je kan best wel iets alternatievers nemen, bv bepaalde soorten jazz, rock enz
pi_23848326
quote:

Ze komt woensdag al !
En? En?
pi_23848362
vast nog aan het uithijgen van de zware nacht.
pi_23849610
quote:
Op donderdag 9 december 2004 07:25 schreef bylar het volgende:

[..]

En? En?
Zooooo.... wat een geweldige avond !
Ik ben net op mijn werk... ging nogal laat slapen

Maar goed... om 17.30 was ze er... Ik was al wat aan het voorbereiden voor het eten... Ik ging dus een hartige taart maken van tomaat, championnetjes en een uitje. Tijdens het klaar maken, en koken van de taart zat ze lekker op de bank, en keep heel lief de keuken in... Ik was mijn best aan het doen
Uurtje later was het klaar en zijn gaan eten, ik had er ook nog een lekkere salade bij gemaakt.
De taart was heerlijk, en ze heeft flink lopen opscheppen !

Daarna bode ze aan om te helpen met de afwas relaxt !
kopje thee gezet... nog wat gebabbeld en filmpje in de DVD spelert geknald.
Na de film nog een lekker muziekje aan gezet... haar keuze was trouwens Lenny kravitz (greatest hits) en Simply Red (Home) - juist de muziek uit mijn straatje

Babbelen, babbelen en nog eens babbelen... toen sprong ze omhoog, kwam boven mij zweven en zei: nu gaan we lekker kussen - en toen was de druk van de ketel.

Uiteindelijk ging ze rond een uurtje of 2 weg....

heer-lijk gevoel weer
  donderdag 9 december 2004 @ 10:05:43 #51
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23849688
Jeuj!!!
Wat een leuke avond heb jij gehad! Lekker hoor!

Enne... een nieuw topic over de derde date is denk ik niet nodig, wel? .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_23849735
"en toen was de druk van de ketel"

Duseh... dat pakje condooms is nu leeg ?
24 flesjes in een kratje. 24 uur in een dag. Toeval?
  donderdag 9 december 2004 @ 10:17:46 #53
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_23849865
goedzo

maar de druk was toen al van de ketel? is wel HEEL snel he
pi_23849885
mooi dat het zo leuk was..

het vervolg kan je wel gewoon hier melden hoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_23849907
quote:
Op donderdag 9 december 2004 10:17 schreef SouthernSun het volgende:
goedzo

maar de druk was toen al van de ketel? is wel HEEL snel he
Als de druk nadat ze op je springt en verkondigt dat 'we nu gaan zoenen' nog steeds niet van de ketel is, is er ook wel iets goed mis. Oh enne:
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 13:50 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Inderdaad, vrouwen hebben toch de ballen verstand van goede muziek
quote:
Op donderdag 9 december 2004 10:00 schreef SileX het volgende:
Na de film nog een lekker muziekje aan gezet... haar keuze was trouwens Lenny kravitz (greatest hits) en Simply Red (Home)
pi_23850021
bedankt voor alle reacties... de derde date zal er niet in zitten nee... gaan elkaar nu vaker zien enzo.

ben nu wel een beetje brak... but it was all worth it !

enne: blijkbaar heb ik het toch nog in me
pi_23850082
Schudden voor gebruik. Bij voorkeur koel bewaren.
  donderdag 9 december 2004 @ 10:39:10 #58
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_23850180
quote:
Op donderdag 9 december 2004 10:20 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

Als de druk nadat ze op je springt en verkondigt dat 'we nu gaan zoenen' nog steeds niet van de ketel is, is er ook wel iets goed mis. Oh enne:
mja ik zat teveel door te denken
pi_23850228
quote:
Op donderdag 9 december 2004 10:28 schreef SileX het volgende:
bedankt voor alle reacties... de derde date zal er niet in zitten nee... gaan elkaar nu vaker zien enzo.

ben nu wel een beetje brak... but it was all worth it !

enne: blijkbaar heb ik het toch nog in me
Goed bezig man, en haar muziekkeuze viel dus ook alleszins mee. Ze zeggen dat de liefde van de man door de maag gaat, maar mss geldt hier wel de omgekeerde wereld

Gelul natuurlijk, maar goed bezig, you got it man
pi_23850229
Tof hoor. Klinkt goed.
pi_23850290
Klinkt als een superavond!! Leuk voor je (en voor haar)
pi_23850366
[elvis mode] thank you, thank you very much ! [/elvis mode]
pi_23850477
quote:
Op donderdag 9 december 2004 10:49 schreef SileX het volgende:
[elvis mode] thank you, thank you very much ! [/elvis mode]
pi_23851884
Leuk om dit te lezen als het succesvol is afgerond, of nog niet is afgelopen

Ik heb volgende week weer eindelijk een date, ben benieuwd. Als die succesvol is dan zal ik het hier ookwel melden.
Vind dit toch eigenlijk altijd de leukste momenten, it's good to be alive
pi_23852014
quote:
Op donderdag 9 december 2004 12:10 schreef Hardstyler1985 het volgende:
Leuk om dit te lezen als het succesvol is afgerond, of nog niet is afgelopen

Ik heb volgende week weer eindelijk een date, ben benieuwd. Als die succesvol is dan zal ik het hier ookwel melden.
Vind dit toch eigenlijk altijd de leukste momenten, it's good to be alive
ckers ! mijn lichaam zit gelijk weer vol zelfvertrouwen, en dat straal ik uit...
zitten nu te sms´en trouwens... erug leuk.
pi_23852167
Silex, dat klinkt erg leuk! Het is altijd fijn om zo'n verhaaltje te lezen... Je klinkt verlievvvvvd
pi_23852254
oh player
Dates zijn tof.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_23852264
quote:
Op donderdag 9 december 2004 12:17 schreef SileX het volgende:

[..]

ckers ! mijn lichaam zit gelijk weer vol zelfvertrouwen, en dat straal ik uit...
zitten nu te sms´en trouwens... erug leuk.
Alsof je de hele wereld aan kan.
pi_23860913
haha mooi verhaal Brad pitt zet voor en jij kopt hem gigantisch in
Succes is going from one failure to another, without losing interest.
pi_23869812
Super!
Af en toe kan het ook allemaal zo lekker eenvoudig zijn he .
Leukste van alles vind ik nog wel het feit dat ze letterlijk tegen je zei dat ze je ging zoenen.
Zo verdomd schattig .

brings back memories allemaal .
(receptje van die taart nog liggen toevallig?)
pi_23870725
wat een heerlijk succesverhaal! (Y)
pi_23872827
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 01:14 schreef TheUN het volgende:
Super!
Af en toe kan het ook allemaal zo lekker eenvoudig zijn he .
Leukste van alles vind ik nog wel het feit dat ze letterlijk tegen je zei dat ze je ging zoenen.
Zo verdomd schattig .

brings back memories allemaal [afbeelding].
(receptje van die taart nog liggen toevallig?)
Nou, ze zei dat echt: nu ga ik je kussen... en dat in die woorden was echt lief !
Gisteravond weer bij haar geweest... was wel relaxed !

Ik zou haar wel elke dag willen zien, maar dat vind ik zo opdringerig.

Ik kan haar ook niet echt nog peilen als het maar voor ´even´ is zeg maar... ik zou haar wel voor wat langer willen behouden... maarja, wanneer is dat een goeie tijd om dat te zeggen ? het voelt gewoon goed... zeker ook nu na een week... damn, komt wel over dat ik wel verliefd ben op haar

Die taart is simpel...
Wat heb je nodig: tomaat, champies, uitje, Hartige taart mix, eieren, melk en kaas en bladerdeeg
je maakt partjes van de tomaat, zonder die smurrie in het midden. Je fruit de champies en het uitje (eerst snijden)
Ik gebruik voor de koek alleen bladerdeeg en niet de mix die bij het pakje zit.
Je hebt een springform, die beleg je met de bladerdeeg, niet te dik.
De onderkant beleg je met wawt tomaat.... daarna, het prutje met champies en uitje, eerst even zeven, zodat al het vocht eruit is. Dat gooi je oon in de pring vorm... daarna weer wat tomaat eroverheen en dan maak je de saus volgens het pakje. In de oven voor 40 mins en klaar !

[ Bericht 12% gewijzigd door SileX op 10-12-2004 10:20:36 ]
pi_23875181
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 10:03 schreef SileX het volgende:

[..]

Nou, ze zei dat echt: nu ga ik je kussen... en dat in die woorden was echt lief !
Gisteravond weer bij haar geweest... was wel relaxed !

Ik zou haar wel elke dag willen zien, maar dat vind ik zo opdringerig.

Ik kan haar ook niet echt nog peilen als het maar voor ´even´ is zeg maar... ik zou haar wel voor wat langer willen behouden... maarja, wanneer is dat een goeie tijd om dat te zeggen ?
Hahaha,
haar elke dag willen zien lijkt me meer dan gezond . ik weet niet of ze een beetje in de buurt woont en of je haar ouders kent maar dagelijks bij elkander over de vloer komen; daar is niets geks aan hoor .

Waar je inderdaad wel even mee 'op moet passen' is meteen gaan zeggen dat je van d'r houdt.
Laat gewoon merken dat je je bij haar geweldig voelt en maak er een leuke tijd van. Ik snap best dat je haar heel erg wilt laten merken wat je allemaal voor d'r voelt. Maar geloof me, dit weet ze wel degelijk .

Kortom, blijf gewoon jezelf en geniet ervan

nog bedankt voor het recept!
pi_23876766
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 12:18 schreef TheUN het volgende:

[..]

Hahaha,
haar elke dag willen zien lijkt me meer dan gezond . ik weet niet of ze een beetje in de buurt woont en of je haar ouders kent maar dagelijks bij elkander over de vloer komen; daar is niets geks aan hoor .

Waar je inderdaad wel even mee 'op moet passen' is meteen gaan zeggen dat je van d'r houdt.
Laat gewoon merken dat je je bij haar geweldig voelt en maak er een leuke tijd van. Ik snap best dat je haar heel erg wilt laten merken wat je allemaal voor d'r voelt. Maar geloof me, dit weet ze wel degelijk .

Kortom, blijf gewoon jezelf en geniet ervan

nog bedankt voor het recept!
thnx man !
Ik zou niet zo snel zeggen dat ik van d´r houdt... ik ben eerst tot over mijn oren verliefd op haar !

Ze woont 10 mins bij me vandaan... ik woont nu weer op mezelf en zij ook (ik heb een relatie van 4 jaar achter de rug)

we maken zeker een leuke tijd van En ik laat best wel merken hoe ik mij bij haar voelt.. voel me op m´n gemak, en als ik eenmaal thuis ben, stuur ik altijd een SMS´je met daarin dat ik het weer gezellie vond enzo... dat krijg ik ook van haar trouwens.

Ik zeg dit juist, eigenlijk omdat we elkaar pas een week kennen en het is nu al meer dan een beetje kussen op de bank... (nog geen seks) voor mijn gevoel zegt het dat het misschien iets snel gaat. Misschien vergelijk ik het ook met mijn ex, want dat was een saaie pier. Ik wil gewoon niet dat het alleen is omdat we lekker met elkaar funsen...

Ach, waar heb ik het over... verliefdheid haalt rare dingen boven... ik denk de hele dag al aan haar
Wat een heerlijk gevoel toch eigenlijk.

PS:
np, zorg ervoor dat de taart niet te sappig/sopping/vochtig is... anders verneuk je ´m, en wordt ie niet lekker.... gebruik trouwens ook lekkere grote tomaten met veel smaak... ik gooide er zo 4 á 5 in.... kan best wel wat meer hebben...
pi_23886655
Tijd voor een nadere beschrijving van wat haar nu zo bijzonder maakt silex, nogmaals feli trouwens
pi_23930397
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 21:22 schreef komrad het volgende:
Tijd voor een nadere beschrijving van wat haar nu zo bijzonder maakt silex, nogmaals feli trouwens
och ! te veel om op te noemen... liefde maakt blind heh ;9 Nee joh, goed karakter, breede interesse, ziet er goed uit
pi_23930837
quote:
Op maandag 13 december 2004 08:05 schreef SileX het volgende:

[..]

och ! te veel om op te noemen... liefde maakt blind heh ;9 Nee joh, goed karakter, breede interesse, ziet er goed uit
En nog verder nieuws te melden? Tijd voor een situatie update
pi_23930929
quote:
Op maandag 13 december 2004 09:09 schreef komrad het volgende:

[..]

En nog verder nieuws te melden? Tijd voor een situatie update
Heb haar sinds donderdag niet gezien... Wel nog even contact gehad van het weekend...

Vanavond ga ik naar haar toe... hapje eten... verder deze week zie ik haar woensdag, zaterdag en nog zondag... wat een smul week

Het gaat best lekker... en ik voel me goed !
pi_23932023
quote:
Op maandag 13 december 2004 09:18 schreef SileX het volgende:

[..]

Heb haar sinds donderdag niet gezien... Wel nog even contact gehad van het weekend...

Vanavond ga ik naar haar toe... hapje eten... verder deze week zie ik haar woensdag, zaterdag en nog zondag... wat een smul week

Wow!!

Tof voor je....gaat allemaal erg voortvarend.

*me is best jaloers*
pi_23932061
ckers... Als ik jou nog van dienst kan zijn... moet je maar ff gillen , kan ook per MSN
pi_23932148
quote:
Op maandag 13 december 2004 09:18 schreef SileX het volgende:

[..]

3x in 1 week, dat gaat de goede kant, dat is zeker wel een tweezijdig,

Feli ermee en geniet er van

EDIT: 4x in 1 week dus
pi_23932318
quote:
Op maandag 13 december 2004 10:37 schreef komrad het volgende:

[..]

3x in 1 week, dat gaat de goede kant, dat is zeker wel een tweezijdig,

Feli ermee en geniet er van

EDIT: 4x in 1 week dus
zeker tweezijdig... ik had ook tegen mezelf gezegt dat ik niet contact met haar zou zoeken afgelopen weekend... om te kijken of ze we contact met mij zoekt.... en ja hoor... zaterdag en zondag een lief SMS´je
pi_23932386
quote:
Op maandag 13 december 2004 10:47 schreef SileX het volgende:

[..]

zeker tweezijdig... ik had ook tegen mezelf gezegt dat ik niet contact met haar zou zoeken afgelopen weekend... om te kijken of ze we contact met mij zoekt.... en ja hoor... zaterdag en zondag een lief SMS´je
van geen contact zoeken, via 2 SMS naar 4x in 1 week afspreken You go man
pi_23932438
quote:
Op maandag 13 december 2004 10:51 schreef komrad het volgende:

[..]

van geen contact zoeken, via 2 SMS naar 4x in 1 week afspreken You go man
nou, na het SMS van gister... had ik haar wel even gebeld... 45 mins aan de phone... lekker lullen.
Vandaar de afspraakjes deze week...
pi_23932536
quote:
Op maandag 13 december 2004 10:54 schreef SileX het volgende:

[..]

nou, na het SMS van gister... had ik haar wel even gebeld... 45 mins aan de phone... lekker lullen.
Vandaar de afspraakjes deze week...
je laat er iig geen gras over groeien, 4x in een week is wel veel, mss vaken voor een overkill
pi_23932541
Hee, SileX...mag ik weten wat voor types jullie zijn?

Ik zit zoals je wellicht weet ook in een opstartfase, maar wij zijn misschien toch anders...best verlegen, zonder ervaring en best terughoudend...geen zin in iets wat niet serieus is.

Zoals ik het allemaal lees gaat het echt lekker voortvarend. Geen last van verlegenheid zoals wij?

PS, over msn of andere diensten ga ik eens goed nadenken!
pi_23932681
quote:
Op maandag 13 december 2004 10:59 schreef komrad het volgende:

[..]

je laat er iig geen gras over groeien, 4x in een week is wel veel, mss vaken voor een overkill
het voelt goed... en ik vind het niet al te vaak.
quote:
Op maandag 13 december 2004 11:00 schreef bylar het volgende:
Hee, SileX...mag ik weten wat voor types jullie zijn?

Ik zit zoals je wellicht weet ook in een opstartfase, maar wij zijn misschien toch anders...best verlegen, zonder ervaring en best terughoudend...geen zin in iets wat niet serieus is.

Zoals ik het allemaal lees gaat het echt lekker voortvarend. Geen last van verlegenheid zoals wij?

PS, over msn of andere diensten ga ik eens goed nadenken!
Wij zijn allebei zelfstandig... kijken constant de kat uit de boom... we zien wel hoe het gaat en waar het schip strand. Eerlijk, niet te moeilijk en relaxt zijn ook aspecten. Blijf jezelf.... Ik heb zelf een relatie van 4 jaar achter de rug... en daar heb ik flink van geleerd !

ja, als je wilt kan je me op MSN gooien... kan je altijd voor tips of wat dan ook terecht
pi_24427939
Even een kleine korte update:

Zijn inmiddels weer een maand verder na mijn eerste date met haar... En moet zeggen dat het helemaal clickt tussen ons. We praten erg goed met elkaar, en er is ook een sterke fysieke aantrekkings kracht.

Dit wilde ik even met jullie delen.
pi_24428402
Goed man , Dus je hebt op een leuke manier de feestdagen doorgebracht.
  donderdag 6 januari 2005 @ 11:50:01 #90
42555 Tomek
Take on the world!
pi_24429677
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 09:51 schreef SileX het volgende:
Even een kleine korte update:

Zijn inmiddels weer een maand verder na mijn eerste date met haar... En moet zeggen dat het helemaal clickt tussen ons. We praten erg goed met elkaar, en er is ook een sterke fysieke aantrekkings kracht.

Dit wilde ik even met jullie delen.
mooi man.
Maar is er ook al echt iets aan het opbloeien dan?
pi_24429894
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 11:50 schreef Tomek het volgende:

[..]

mooi man.
Maar is er ook al echt iets aan het opbloeien dan?
zekers ! weet niet hoe ik dat moet uitleggen, maar dat voel ik nou gewoon.
pi_24430017
Ik ben dol op gelukkige mensen die gek zijn op elkaar Echt super!
Veel geluk samen!
  donderdag 6 januari 2005 @ 12:24:09 #93
72709 StefSOFT-NL
Caravanshaker Nr. 1
pi_24430358
Leuk om dit te lezen.

Keep up the good work
Jeffrey Murdoch: I am nearly thirty you know. I am not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying nipples or gusset. Or, or, Did you know you can make candles out of human fat
pi_24431138
Zeker leuk om te lezen ja, goed gedaan
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
pi_24431274
En nu gaan we kussen, geweldig zo'n vrouw
pi_24431800
mooi zo

geniet ervan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_24431834
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 13:28 schreef BaraCuda het volgende:
En nu gaan we kussen, geweldig zo'n vrouw
ik wist inderdaad niet wat me overkwam ! geweldig !
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 12:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben dol op gelukkige mensen die gek zijn op elkaar Echt super!
Veel geluk samen!
thnx !

Ook de rest bedankt voor de reacties !... wat voel ik me weer jong
  donderdag 6 januari 2005 @ 14:16:48 #98
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_24432055
He ik ken je verder niet maar gefeli man!
Ik maak op dit moment ook zoiets mee alleen liggen de zaken wel iets anders bij mij
maak er wat leuks van he! en doe het rustig aan want samenwonen en zo kan over 2 jaar ook nog wel ;-)
reach out and touch faith
pi_24432135
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 14:16 schreef ozzyat105 het volgende:
He ik ken je verder niet maar gefeli man!
Ik maak op dit moment ook zoiets mee alleen liggen de zaken wel iets anders bij mij
maak er wat leuks van he! en doe het rustig aan want samenwonen en zo kan over 2 jaar ook nog wel ;-)
cker rustig aan.... ik heb net samengewoond voor 2 jaar... nu ff lekker op mezelf weer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')