hahahaha alle U2-topic mensen ineens hierquote:
Oh jawel hoor!quote:Op maandag 6 december 2004 00:19 schreef Waxxer het volgende:
En enoooorrrme ratten hebben we, qua dieren dan, toch niet in Nederland?
okay, ook op de door mij beschreven manier? En zijn ze 's nachts en 's avonds heel actief opeens?quote:Op maandag 6 december 2004 00:24 schreef hoe-die-nie het volgende:
Ja, egels piepen
Nog nooit een rat gezien dan?quote:Op maandag 6 december 2004 00:24 schreef Waxxer het volgende:
als ik er ooit achter zou komen en zeker zou weten dat het een rat was, dan krijg ik als nog achteraf een inzinking waar je u tegen zegt
Heb jij geen biologie gehad? Egels zijn nachtdieren.quote:Op maandag 6 december 2004 00:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
okay, ook op de door mij beschreven manier? En zijn ze 's nachts en 's avonds heel actief opeens?
Heb wel eens een rat gezienquote:Op maandag 6 december 2004 00:27 schreef Murray het volgende:
[..]
Nog nooit een rat gezien dan?![]()
Ik zie ze nog geregeld in het wild. Echt van die dikke vette!![]()
Toen wij hier net woonden heb ik ze zelfs door de achtertuin zien lopen, hele bouw is nu allang volgebouwd, nu zie ik ze niet meer.
Heeeeellll, heeeelll lang geleden....... Weet wel dat ze nachtdieren zijn, alleen weet ik niet in welke mate ze actief zijn qua doen. En mijn biologie ging vooral over fotosynthese en dat soort dingenquote:Op maandag 6 december 2004 00:29 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Heb jij geen biologie gehad? Egels zijn nachtdieren.
quote:
uh uh uhquote:Op maandag 6 december 2004 00:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
wasn't it just a figment of your imagination.
De bruine rat (die het dan meest ws. is) komt overal voor. En hij kruipt overdag gewoon ergens in een riool, schuurtje of kelder of iets dergelijks.quote:Op maandag 6 december 2004 00:33 schreef Waxxer het volgende:
Maar... ratten.... hier... kweetniet hoor, op wat vijvers na is hier in de buurt geen water ofzo...
cool mormel!quote:Op maandag 6 december 2004 00:48 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
De bruine rat (die het dan meest ws. is) komt overal voor. En hij kruipt overdag gewoon ergens in een riool, schuurtje of kelder of iets dergelijks.
[afbeelding]
Rattus Norvegicus (de bruine rat)
Heeft een slechte reputatie maar doet eigenlijk geen vlieg kwaad, is schoon op zichzelf en ruimt een hoop rommel van de mensen op.
wat is er uberhaupt eng aan een rat??, alsof zo'n beest achter je aan zou komen als je daar fietst. en in zn eentje lukt het em nooit om je helemaal op te eten, en is hij bang voor jou dus komt ie niet eens in de buurt... Verder zijn het gewoon mooie dieren..quote:Op maandag 6 december 2004 00:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb wel eens een rat gezienin een kooi
Een vette rat????![]()
ik zou echt intern overstuur raken..... alle kieren dichtmaken enz enz. Oh, heb er wel eens eentje vlak voor mijn fiets gehad toen ik uit de stad kwam. Waren ze trouwens ook aan het bouwen
Ik ben nooit meer zo snel thuisgekomen
Twee beesten die ik vreselijk vind: slangen en ratten. Liever een vogelspin op mijn handpalm, dan een slang op een meter afstand.
De staart is eng. Het vetreserves aan moeten brengen is eng, sta ik daar met mijn goede gedrag, komen ze op mijn geur af en voor je het weet is zo'n beest bezig vlees van mijn scheenbeen te knagen of ze hebben een enge ziekte bij zich waardoor ik weer maandenlang bij een dokter onder de pannen ben....quote:Op maandag 6 december 2004 01:00 schreef baNEEL het volgende:
[..]
wat is er uberhaupt eng aan een rat??, alsof zo'n beest achter je aan zou komen als je daar fietst. en in zn eentje lukt het em nooit om je helemaal op te eten, en is hij bang voor jou dus komt ie niet eens in de buurt... Verder zijn het gewoon mooie dieren..![]()
![]()
Hij heeft een punt... In Enschede komen vrij veel marters voor. Ze zijn donkerbruin met een lichtere buik. Ze zijn wel iets groter dan een konijn, evengroot als een kat ofzo. Ze lopen verder ook vrij snel, een beetje als een kat, maar dan met een bolle rug. Vooral hun staart valt op, omdat die veel dikker/pluiziger is dan een kattenstaart.quote:
Zijquote:Op maandag 6 december 2004 10:33 schreef Unihoc_ACE het volgende:
[..]
Hij heeft een punt... In Enschede komen vrij veel marters voor. Ze zijn donkerbruin met een lichtere buik. Ze zijn wel iets groter dan een konijn, evengroot als een kat ofzo. Ze lopen verder ook vrij snel, een beetje als een kat, maar dan met een bolle rug. Vooral hun staart valt op, omdat die veel dikker/pluiziger is dan een kattenstaart.
Excusez-moi.quote:
euhm, vind je een egel dan ook eng, bijvoorbeeld. en katten, qua vetreserves.. en hoe kan een staart nou eng zijn.., het gewoon maar een stukje vel zonder haren, en wat erin zit weet ik niet, maar ik weet ook niet wat er in de rest van de rat zit. en jij denk ik ook niet. hoe kan die staart dan viezer zijn dan de rest van de rat..quote:Op maandag 6 december 2004 01:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De staart is eng. Het vetreserves aan moeten brengen is eng, sta ik daar met mijn goede gedrag, komen ze op mijn geur af en voor je het weet is zo'n beest bezig vlees van mijn scheenbeen te knagen of ze hebben een enge ziekte bij zich waardoor ik weer maandenlang bij een dokter onder de pannen ben....
Hehe, ja en met wie liftten die vlooien mee? Juist.. Maar met tamme ratten is ook niets mis, maar wel met wilde. Die lopen nl. door het riool en nemen dan vanalles meequote:Op maandag 6 december 2004 17:15 schreef MOBO666 het volgende:
warscheinlijk is de TS er zo eentje die denkt dat ratten vroeger de pest hebben over gebracht ..... nee dat waren de vlooien die dat deden ....
Oh god, de huisbioloog spreekt weerquote:Op maandag 6 december 2004 00:29 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Heb jij geen biologie gehad? Egels zijn nachtdieren.
Tering man. Kon je nu echt geen andere foto van een marter vinden?quote:Op woensdag 8 december 2004 11:40 schreef Metro2005 het volgende:
[afbeelding]
de RAT
[afbeelding]
de MARTER
[afbeelding]
de EGEL
[afbeelding]
en voor de mensen die, net als ik, niet wisten waar mystery1980 het over had.
de DEGOE.
tot zover onze opfriscursus biologie
Zijn leuke beesten, ik heb er ook een aantal gehad in mijn jonge jaren. Ze waren alleen 's nachts niet te harden (lawaai) en dus hebben ze nog een lang en gelukkig leven gehad bij de plaatselijke kinderboerderij in een gigantisch hok.quote:Op woensdag 8 december 2004 11:40 schreef Metro2005 het volgende:
en voor de mensen die, net als ik, niet wisten waar mystery1980 het over had.
de DEGOE.
tot zover onze opfriscursus biologie
Nee, dat is geen bunzingquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:09 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Tering man. Kon je nu echt geen andere foto van een marter vinden?![]()
Volgens mij is het een bunzing trouwens, wat daar ligt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |