dito hierquote:Op zondag 5 december 2004 23:25 schreef EviL_AleX het volgende:
Hoe arrogant dit dan ook mag klinken, ik krijg vaak te horen van diverse personen dat ze tegen mij opkijken. Dit vind ik zeer zeker een mooi compliment, maar ik vraag me nog steeds af wat ik er dan mee moet.
Wat dit met de vraag van de TS te maken heeft? Het lijkt me duidelijk dat het bovenstaande laat zien dat er blijkbaar meer mensen zijn die opkijken tegen iemand die ze kennen.
Ik kijk zelf niet snel op tegen een persoon. Dus ik heb niet bepaald vergelijkbare ervaringen
quote:Op zondag 5 december 2004 23:13 schreef Tarot het volgende:
[...] Wat heeft deze persoon dat jij ook wil hebben?
quote:
quote:Op zondag 5 december 2004 23:38 schreef Dizer het volgende:
[..] Hij geeft mij complimenten en tips en adviezen die ik thuis niet om kan vragen.
Jullie hebben het over jaloerzie en beste zijn maar hier gaat het daar niet om. Lees maarquote:Op zondag 5 december 2004 23:46 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
dito hier
begrijp het verhaal opkijken naar iemand niet zo goed
ken het woord concureren ook niet..
dus wat valt er dan weg?
de strijd om de beste te zijn..
en dat scheelt enorm veel jaloerzie omdat je dit kunt verwoorden..
dus als je dit niet hebt...
zul je ook niet op kijken tegen een ander mens..
want wij zijn allen gelijken..
de een heeft dit leuk en de ander weer dat en ik ben ik en daar moet ik het dan mee doen..
dit geldt dito voor die ander..
tara
Tis een extremer voortvloeisel vanuit het opkijken naar een ander...quote:Op maandag 6 december 2004 00:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jullie hebben het over jaloerzie en beste zijn maar hier gaat het daar niet om. Lees maar
Das wel zo. Alleen mijn probleem kan ik niet vergelijken met wat jullie zeggen. Hoewel wat jullie zeggen is een vorm van..quote:Op maandag 6 december 2004 00:09 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Tis een extremer voortvloeisel vanuit het opkijken naar een ander...
op de eerste plaats, je hebt geen reden om je schuldig te voelen naar je ouders toe. ik ben ook ouder, zoons van 20 en 22..quote:Op maandag 6 december 2004 00:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt
Maar goed, het vreet wel mijn energie. Ik denk te veel aan mijn relatie met mijn ouders en hoe slecht die is en hoe vreemd en lullig het is om een beter band te hebben met iemand anders dan mijn ouders.. Ik wil dat het ophoudt. Hoe kan ik daarvoor zorgen. Praten met mijn ouders heeft geen zin
Ik probeerde al, maar ik zie geen mail adres in je profielquote:Op maandag 6 december 2004 00:49 schreef Killer_Mom het volgende:
of mail me
Ach jah, ouders he...quote:Op maandag 6 december 2004 00:51 schreef Nouk het volgende:
Vaag topique Dizer.
Hehe, slaap lekker mopquote:Op maandag 6 december 2004 00:54 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik begrijp er niks van hoor, dus wees niet bang.
En ik ga zo slapen!.
quote:Op maandag 6 december 2004 00:56 schreef SwOoSh het volgende:
er missen wat posts....zijn die mods weer bezig![]()
quote:Op maandag 6 december 2004 00:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik probeerde al, maar ik zie geen mail adres in je profiel
Je zou gaan slapenquote:Op maandag 6 december 2004 01:01 schreef Nouk het volgende:
K_M, wil je de mailtjes naar mij doosturen, leuk voor de roddels!
Ik mail je morgen of overmorgen. Ik ben nu echt bekaf.quote:Op maandag 6 december 2004 01:02 schreef Killer_Mom het volgende:
trusten, mail me
Maakt niet uit Anouk. Het gaat vanzelf wel weer overquote:Op maandag 6 december 2004 01:10 schreef Nouk het volgende:
Mail t anders naar mij Diz. Je voelt je enorm kut staat er in je fotoboek, wrom denn?
Prima.quote:Op maandag 6 december 2004 01:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maakt niet uit Anouk. Het gaat vanzelf wel weer over
Sorry. Trouwens, waar was je met het eten vorige week?quote:
Druk!quote:Op maandag 6 december 2004 01:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry. Trouwens, waar was je met het eten vorige week?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |