Dank Uquote:Op zondag 5 december 2004 21:58 schreef MutZ het volgende:
Zo goed SpeedyGJ??
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: FEEst-versiering verkiezing !!!Kerst!!!
Je hebt gestemd op: Trance-Force plaatje 3
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: FEEst-versiering verkiezing OUD/NIEUW
Je hebt gestemd op: Trance-Force plaatje 2
quote:
een zootje is het zeker.... En ondertussen is de sint al naar huis... dus hoe wordt dit nu allemaal opgelost....quote:Op maandag 6 december 2004 13:56 schreef Yeahinho het volgende:
Yeah, ik ben al 1x genoemd met mijn schitterende creatie!!
Maar wat een ongelofelijk zooitje wordt het op deze manier!!![]()
hij bedoeld het goedquote:Op maandag 6 december 2004 16:39 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom ben je dit allemaal op je eigen houtje aan het regelen eigenlijk.
Mij dunkt dat Dutchie min of meer de eindverantwoordelijke (richting de overige mod's) is....
Daar twijfel ik ook zeker niet aan!quote:
als ze er iets op tegen hadden gehad dan hadden ze dat al wel gezechtquote:Op maandag 6 december 2004 17:30 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Daar twijfel ik ook zeker niet aan!Vind het alleen wat opvallend dat ie van alles probeert te regelen, terwijl ik nog geen enkel modje hier langs heb zien komen....
Ja, leg mij dat ook maar eens uit. Er is immers een prima kloppend topic, dus ik snap dit initiatief echt niet. Waarom zou dit topic het originele moeten overrulen?quote:Op maandag 6 december 2004 16:39 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom ben je dit allemaal op je eigen houtje aan het regelen eigenlijk.
Mij dunkt dat Dutchie min of meer de eindverantwoordelijke (richting de overige mod's) is....
MutZquote:Op maandag 6 december 2004 21:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Jah oke das waar, maar op het laaste moment zijn er nog foto's toegevoegt.
Eigelijk zou het gewoon in 1keer moeten gedaan worden, (Zie ook fotografie gedeelte voor een voorbeeld hoe hun dat doen)
En idd trance-Force is gewoon de winnende logo.
Maar wat ik niet snap is waarom jij Dutchie nu pas ingrijpt en waarom mutz er geen probleem van maakt.
Hoor ik een echo?quote:Op maandag 6 december 2004 21:33 schreef Yeahinho het volgende:
Nou, dat winnende ding erop en kersten maar.
Dat wist ik nietquote:Op maandag 6 december 2004 21:09 schreef dutchie het volgende:
[..]
MutZis hier geen mod, die houdt alleen even een oogje voor ons in het zeil, aangezien tulp en ik even afwezig waren.
![]()
Ik ben niet degene die een dubbel topic heeft geopend!quote:
Inlezen is okquote:Op maandag 6 december 2004 22:15 schreef BVO het volgende:
Ik ga voor deze twee:
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |