Erg hè?quote:Op zondag 5 december 2004 20:37 schreef es70 het volgende:
Dude, die foto...
Is dat je zondagse gezicht?![]()
Jaquote:Op zondag 5 december 2004 20:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
DUD ben jij dat??niet gek joh! nu weet ik ook met wie ik FOK!
Oja: [afbeelding]
Vast wel... moet je hem natuurlijk niet vertellen hoe 'groot' je bent, ander weet hij meteen dat hij je omver kan pi... kwattenquote:
Neequote:
Moet je het nu vooral gaan verklappen.quote:Op zondag 5 december 2004 20:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Vast wel... moet je hem natuurlijk niet vertellen hoe 'groot' je bent, ander weet hij meteen dat hij je omver kan pi... kwatten.
Of kwatsen! © Patquote:Op zondag 5 december 2004 20:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Vast wel... moet je hem natuurlijk niet vertellen hoe 'groot' je bent, ander weet hij meteen dat hij je omver kan pi... kwatten.
Ik zou mijzelf anders niet met die blik in een donker steegje tegen willen komenquote:
Dat heb jij nooit goed begrepen trouwens...quote:
eejjjjjjjj SGJquote:Op zondag 5 december 2004 20:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
DUD ben jij dat??niet gek joh! nu weet ik ook met wie ik FOK!
Oja: [afbeelding]
quote:Op zondag 5 december 2004 20:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zou mijzelf anders niet met die blik in een donker steegje tegen willen komen
Ohquote:Op zondag 5 december 2004 20:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat heb jij nooit goed begrepen trouwens...
Dat ging ook om kwatten (bedenk de rest zelf maar).
En zo denk je over jou zelf?quote:Op zondag 5 december 2004 20:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zou mijzelf anders niet met die blik in een donker steegje tegen willen komen
quote:
Succesquote:
Heb jij em opgeslagen danquote:
volgens Pat was het nuecken, bij ons is het spugenquote:Op zondag 5 december 2004 20:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh
Was het kwattenVond kwatsen net zo leuk (als woord)
![]()
Maar wat betekent het dan?Plasje doen of zo?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |