In de Romeinse tijd wisten ze van varkensdarmen al condooms te maken.quote:Op zondag 5 december 2004 20:21 schreef Dr.IndianaJones het volgende:
Totdat je aids hebt.
Ik ook, maar ik ben dan ook een goedkope hoerquote:Op zondag 5 december 2004 20:31 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
heeeeeeel scherp![]()
maare ik ben het er zowiezo niet mee eens, ik ben nog nooit vreemd gegaan en plenty of times de 1e date sex gehad (meestal zelfs)
* Copycat joint de clubquote:Op zondag 5 december 2004 20:33 schreef milagro het volgende:
Ik ook, maar ik ben dan ook een goedkope hoer
Tenzij jij sex na één nacht meteen combineert met het delen van dezelfde naald bij het inspuiten van heroïne, maar dan heb je sowieso een nogal afwijkend referentiekader.quote:Op zondag 5 december 2004 20:32 schreef Lithion het volgende:
In de Romeinse tijd wisten ze van varkensdarmen al condooms te maken.
Kun je nagaan hoe achterlijk jij bent.
Ik ben arm.quote:Op zondag 5 december 2004 20:33 schreef milagro het volgende:
Ik ook, maar ik ben dan ook een goedkope hoer
Whahaha.quote:Op zondag 5 december 2004 20:15 schreef Dr.IndianaJones het volgende:
Een vrouw die de eerste nacht al met je sex wilt, heeft dat ook al snel met een andere man en daarom geloof ik niet dat wanneer ze een realtie hebben dat ze ook monogaam zijn. (spreekt uit ervaring)
De kans dat ik hem weer tegenkom is klein. Aangezien het niet in mijn bedoeling lag om verliefd te worden, heb ik ook helemaal geen telefoonnummer of zoiets gevraagd. Sterker nog, ik heb hem zelfs nog gezegd dat ik dat nooit doequote:Op zondag 5 december 2004 20:13 schreef Copycat het volgende:
Verliefd na een nacht seks... 't kan.
Maar 't kan ook dat 't projectie is...
Alles kan, dus.
En daar kom je pas achter als je 'm vaker hebt gezien/gesproken/meegemaakt, lijkt me.
Zit dat nog in de, al dan niet toevallige, planning?
We woonde al een tijdje in dezelfde flat we ware buren van elkaar. Op een dag kwam ze op bezoek en hadden best wel veel gedronken. Zo besloot ze te blijven slapen en de volgende dag kwam het er van. We kregen een relatie en ze was verliefd op me, alleen ze moest me wat vertellen; Dat voor mij veel one-night stands had gehad en dat ze dat nu wilde veranderen nu ze mij had getroffen, ze wilde settle-en.quote:Op zondag 5 december 2004 20:31 schreef milagro het volgende:
[..]
Maar ze dook wel met jou het bed in?
je spreekt uit eigen ervaring toch?
quote:Op zondag 5 december 2004 20:38 schreef YourBadLuck het volgende:
[..]
Seks is zo ongeveer het leukste wat ik met mijn lijf kan doen, ik zou wel gek zijn als ik me dat zou ontzeggen.
Waarom vraag je er dan geen geld voor? Zo verdien je naast je studie nog wat bij.quote:Op zondag 5 december 2004 20:38 schreef YourBadLuck het volgende:
[..]
Seks is zo ongeveer het leukste wat ik met mijn lijf kan doen, ik zou wel gek zijn als ik me dat zou ontzeggen.
quote:
Goed gesproken! Duidelijk ook... voor iedereenquote:Op zondag 5 december 2004 20:38 schreef YourBadLuck het volgende:
Verders, het is 2004, zowel hij als ik hebben geen problemen met one night stands, anders hadden we niet met elkaar in bed gelegen. Lijkt me dus een overbodige discussie in dit topic. Seks is zo ongeveer het leukste wat ik met mijn lijf kan doen, ik zou wel gek zijn als ik me dat zou ontzeggen.
Schat, ik verdien al jaren mijn eigen brood, en ik heb echt geen zakcentje nodig. En om iemand die toevallig wél aan one night stands doet te associeren met prostitutie vind ik op zijn zachtst gezegd beledigend, en ook totaal niet van toepassing.quote:Op zondag 5 december 2004 20:41 schreef Dr.IndianaJones het volgende:
[..]
Waarom vraag je er dan geen geld voor? Zo verdien je naast je studie nog wat bij.
En dus geloof jij niet dat vrouwen die meteen met je het bed in duiken trouw kunnen zijnquote:Op zondag 5 december 2004 20:38 schreef Dr.IndianaJones het volgende:
[..]
We woonde al een tijdje in dezelfde flat we ware buren van elkaar. Op een dag kwam ze op bezoek en hadden best wel veel gedronken. Zo besloot ze te blijven slapen en de volgende dag kwam het er van. We kregen een relatie en ze was verliefd op me, alleen ze moest me wat vertellen; Dat voor mij veel one-night stands had gehad en dat ze dat nu wilde veranderen nu ze mij had getroffen, ze wilde settle-en.
Nou ja, dat ging dus niet door, vervolgens betrapte ik haar met een andere man.
quote:Op zondag 5 december 2004 20:41 schreef Dr.IndianaJones het volgende:
Waarom vraag je er dan geen geld voor? Zo verdien je naast je studie nog wat bij.
En onder die omstandigheden waarschijnlijk weinig aantrekkelijk voor de andere sexequote:Op zondag 5 december 2004 20:45 schreef milagro het volgende:
jij bent dus onder de juiste omstandigheden (drank) net zo'n goedkope hoer
En dus scheer je gelijk alle vrouwen even over één kam.quote:Op zondag 5 december 2004 20:38 schreef Dr.IndianaJones het volgende:
We woonde al een tijdje in dezelfde flat we ware buren van elkaar. Op een dag kwam ze op bezoek en hadden best wel veel gedronken. Zo besloot ze te blijven slapen en de volgende dag kwam het er van. We kregen een relatie en ze was verliefd op me, alleen ze moest me wat vertellen; Dat voor mij veel one-night stands had gehad en dat ze dat nu wilde veranderen nu ze mij had getroffen, ze wilde settle-en.
Nou ja, dat ging dus niet door, vervolgens betrapte ik haar met een andere man.
Heb je misschien wel gelijk in. Omdat ik dit niet van mezelf gewend ben, betekent dat natuurlijk nog niet dat het iets is wat niet bij mij past. Maar ik raak er wel van in de war.quote:Op zondag 5 december 2004 20:43 schreef Phuturistixxx het volgende:
Kortom: Je kan nooit zeggen "zo snel verliefd worden is niks voor mij" als het gebeurd gebeurd het.
En je snapt niets meer van jezelf? Tuurlijk wel, luister niet naar je verstand, dat zit het gevoel weleens in de wegZo te horen denk je te veel na, en zit je vast in een bepaald "hokje" waar je zelf om de een of andere reden niet uit lijkt te willen...
Ik weet zeker dat je er ergens wel al achter bent, alleen nog even ( durven ) toegeven, ga er een keer voor, wie weetquote:Op zondag 5 december 2004 20:55 schreef YourBadLuck het volgende:
[..]
Heb je misschien wel gelijk in. Omdat ik dit niet van mezelf gewend ben, betekent dat natuurlijk nog niet dat het iets is wat niet bij mij past. Maar ik raak er wel van in de war.
Het voelt raar voor mij aan om anderen om advies te vragen, maar aan de andere kant: het levert me misschien wat nieuwe inzichten op, of laat me de zaak wat relativeren. Ik heb gewoon het idee dat ik niet meer mijn eigen realistische ik ben, die helder en zakelijk na kan denken. Verliefdheid vertroebelt je brein blijkbaar ernstig......
Ben er ook nog niet achter of ik het nu lekker of rottig vind om verliefd te zijn!
Maar ik weet wel dat ik de hele dag aan hem moet denken, en dat ik kriebels krijg bij het idee al dat ik hem weer zie. Misschien dat ik oud&nieuw vieren toch maar op de bewuste plek doe dit jaar... shit zeg, dat duurt nog bijna een volle maand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |