abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 december 2004 @ 20:32:33 #26
81237 releaze
best of both worlds
pi_23784591
je kan ook verliefd worden zonder seks te hebben? het is gewoon mogelijk. Er zijn leuke mannen waar je dat gevoel nou eemaal bij krijgt he, daar hoeven geen weken of maanden voor overheen te gaan. Het klikte, hij is aardig, punt.

Maar goed, of dat wederzijds is en wel zo handig.. da's nog maar de vraag.
  zondag 5 december 2004 @ 20:32:58 #27
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_23784597
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:21 schreef Dr.IndianaJones het volgende:
Totdat je aids hebt.
In de Romeinse tijd wisten ze van varkensdarmen al condooms te maken.

Kun je nagaan hoe achterlijk jij bent.
pi_23784610
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:31 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

heeeeeeel scherp

maare ik ben het er zowiezo niet mee eens, ik ben nog nooit vreemd gegaan en plenty of times de 1e date sex gehad (meestal zelfs)
Ik ook, maar ik ben dan ook een goedkope hoer
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 5 december 2004 @ 20:34:50 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23784643
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:33 schreef milagro het volgende:
* Copycat joint de club
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 5 december 2004 @ 20:34:55 #30
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_23784644
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:32 schreef Lithion het volgende:
In de Romeinse tijd wisten ze van varkensdarmen al condooms te maken.

Kun je nagaan hoe achterlijk jij bent.
Tenzij jij sex na één nacht meteen combineert met het delen van dezelfde naald bij het inspuiten van heroïne, maar dan heb je sowieso een nogal afwijkend referentiekader.
pi_23784654
Maar ja milagro,

dat is toch vaker zo.. Vrouwen zijn hoeren als ze veel met verschillende mannen neuken en mannen krijgen juist meer aanzien en worden als potent beschouwd.
  zondag 5 december 2004 @ 20:35:48 #32
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_23784658
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:33 schreef milagro het volgende:
Ik ben arm. .
  zondag 5 december 2004 @ 20:37:14 #33
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_23784682
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:15 schreef Dr.IndianaJones het volgende:

Een vrouw die de eerste nacht al met je sex wilt, heeft dat ook al snel met een andere man en daarom geloof ik niet dat wanneer ze een realtie hebben dat ze ook monogaam zijn. (spreekt uit ervaring )
Whahaha. .
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zondag 5 december 2004 @ 20:38:38 #34
109638 YourBadLuck
Never Give Up Dreaming
pi_23784712
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:13 schreef Copycat het volgende:
Verliefd na een nacht seks... 't kan.
Maar 't kan ook dat 't projectie is...
Alles kan, dus .

En daar kom je pas achter als je 'm vaker hebt gezien/gesproken/meegemaakt, lijkt me.
Zit dat nog in de, al dan niet toevallige, planning?
De kans dat ik hem weer tegenkom is klein. Aangezien het niet in mijn bedoeling lag om verliefd te worden, heb ik ook helemaal geen telefoonnummer of zoiets gevraagd. Sterker nog, ik heb hem zelfs nog gezegd dat ik dat nooit doe Maar ik weet waar hij woont, kan het dus zo opzoeken, maar ik denk niet dat ik hem zou durven bellen.

Ik weet waar hij heen gaat met oudjaar, omdat we het daar over hebben gehad. Maar dat is dan ook alles.

Om eerlijk te zijn weet ik helemaal niet of ik een relatie met hem zou willen, zelfs niet of ik uberhaupt nog wel een relatie wil (ik dacht eigenlijk de laatste tijd van niet). Misschien is het de beste manier om erachter te komen inderdaad om hem nog eens tegen te komen, maar de mogelijkheden daartoe zijn dus beperkt. Als ik hem tegenkom, zou ik er met wat daten waarschijnlijk wel achter komen of ik een relatie met hem wil, of hij met mij. Maarja, om op oudejaarsavond een beetje naar hem te gaan zoeken komt zo wanhopig over en is ook niet echt mijn stijl (wat dat dan wel is weet ik nu trouwens toch niet meer) Bovendien is het op die plek heel erg druk, dus de kans dat ik hem alsnog misloop is groot.

Verders, het is 2004, zowel hij als ik hebben geen problemen met one night stands, anders hadden we niet met elkaar in bed gelegen. Lijkt me dus een overbodige discussie in dit topic. Seks is zo ongeveer het leukste wat ik met mijn lijf kan doen, ik zou wel gek zijn als ik me dat zou ontzeggen.
You suck and I'll drain you
pi_23784716
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:31 schreef milagro het volgende:

[..]

Maar ze dook wel met jou het bed in?
je spreekt uit eigen ervaring toch?
We woonde al een tijdje in dezelfde flat we ware buren van elkaar. Op een dag kwam ze op bezoek en hadden best wel veel gedronken. Zo besloot ze te blijven slapen en de volgende dag kwam het er van. We kregen een relatie en ze was verliefd op me, alleen ze moest me wat vertellen; Dat voor mij veel one-night stands had gehad en dat ze dat nu wilde veranderen nu ze mij had getroffen, ze wilde settle-en.

Nou ja, dat ging dus niet door, vervolgens betrapte ik haar met een andere man.
Seeking of the grail is seeking of humanity itself....
pi_23784738
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:38 schreef YourBadLuck het volgende:

[..]

Seks is zo ongeveer het leukste wat ik met mijn lijf kan doen, ik zou wel gek zijn als ik me dat zou ontzeggen.
pi_23784796
quote:

[..]

Seks is zo ongeveer het leukste wat ik met mijn lijf kan doen, ik zou wel gek zijn als ik me dat zou ontzeggen.
Waarom vraag je er dan geen geld voor? Zo verdien je naast je studie nog wat bij.
Seeking of the grail is seeking of humanity itself....
pi_23784815
Lithion juist en ook Milagro.

En laat ik mezelf maar eens inhouden nu
Want oh wat ligt er weer veel op het puntje van mijn tong, mijn tong, die sommige lapzwansen die zulk taalgebruik al durven hanteren never nooit niet in hun mondje zullen krijgen. Sommige mannen zijn namelijk ook niet interessant genoeg voor meer dan sex. Dat sommige mannen nog het lef hebben om te zeggen: 'ik moet geen vrouwen waar je geen moeite voor hoeft te doen'. Let wel: dan zal je zelf wel niet interessant genoeg zijn.

ik kom niet meer bij.
pi_23784821
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

* Copycat joint de club

en ja, soms ben je na 1 nacht lekkere sex helemaal verkocht, en soms trap je iemand, weliswaar met stijl en ms een loze belofte voor 4 uur je nest en deur uit, opdat je niet met hem wakker hoeft te worden.

en wat Konnie zegt, als ik een man leuk genoeg vind om meerdere keren het bed mee te delen dan is de kans extreem groot dat ik ondanks voornemens toch verliefd word.

waarschuwde mijn mammie me al vroeg voor "ga nu niet met hem slapen, want dan ga je je hechten en naar hem verlangen en daar heb je nu niets aan".... dat was met een vakantieliefde
raad natuurlijk niet opgevolgd en vervolgens maandenlang in een regenachtig Nederland zitten smachten
pi_23784833
In de liefde zijn geen garanties, zijn de spelregels elke keer weer anders, en zijn in het verleden behaalde resultaten zeker geen garantie voor de toekomst...

Kortom: Je kan nooit zeggen "zo snel verliefd worden is niks voor mij" als het gebeurd gebeurd het.
En je snapt niets meer van jezelf? Tuurlijk wel, luister niet naar je verstand, dat zit het gevoel weleens in de weg Zo te horen denk je te veel na, en zit je vast in een bepaald "hokje" waar je zelf om de een of andere reden niet uit lijkt te willen...

Sorry dat was OT
  zondag 5 december 2004 @ 20:44:11 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23784858
quote:
Verders, het is 2004, zowel hij als ik hebben geen problemen met one night stands, anders hadden we niet met elkaar in bed gelegen. Lijkt me dus een overbodige discussie in dit topic. Seks is zo ongeveer het leukste wat ik met mijn lijf kan doen, ik zou wel gek zijn als ik me dat zou ontzeggen.
Goed gesproken! Duidelijk ook... voor iedereen .

Ik zou het gewoon lekker op z'n beloop laten. Kom je 'm tegen, dan kom je 'm tegen... zo niet, dan niet. Maar je kunt het noodlot natuurlijk een handje helpen door met oud en nieuw op zijn adresje feest te vieren...

Gelukkig nieuwjaar .
  zondag 5 december 2004 @ 20:44:19 #42
109638 YourBadLuck
Never Give Up Dreaming
pi_23784864
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:41 schreef Dr.IndianaJones het volgende:

[..]

Waarom vraag je er dan geen geld voor? Zo verdien je naast je studie nog wat bij.
Schat, ik verdien al jaren mijn eigen brood, en ik heb echt geen zakcentje nodig. En om iemand die toevallig wél aan one night stands doet te associeren met prostitutie vind ik op zijn zachtst gezegd beledigend, en ook totaal niet van toepassing.
pi_23784889
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:38 schreef Dr.IndianaJones het volgende:

[..]

We woonde al een tijdje in dezelfde flat we ware buren van elkaar. Op een dag kwam ze op bezoek en hadden best wel veel gedronken. Zo besloot ze te blijven slapen en de volgende dag kwam het er van. We kregen een relatie en ze was verliefd op me, alleen ze moest me wat vertellen; Dat voor mij veel one-night stands had gehad en dat ze dat nu wilde veranderen nu ze mij had getroffen, ze wilde settle-en.

En dus geloof jij niet dat vrouwen die meteen met je het bed in duiken trouw kunnen zijn
maar dat geldt dan weer ineens niet voor jou zelf

Schat, newsflash : jij bent dus onder de juiste omstandigheden (drank) net zo'n goedkope hoer
  zondag 5 december 2004 @ 20:45:27 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23784893
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:41 schreef Dr.IndianaJones het volgende:

Pas jij een beetje op je (bekrompen) woorden?
pi_23784921
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:45 schreef milagro het volgende:

jij bent dus onder de juiste omstandigheden (drank) net zo'n goedkope hoer
En onder die omstandigheden waarschijnlijk weinig aantrekkelijk voor de andere sexe
  † In Memoriam † zondag 5 december 2004 @ 20:47:20 #46
47213 ArmaniMania
pi_23784936
Natuurljk kun je na 1 keer seks verliefd worden. De vonk hoeft maar over te vliegen, toch?
pi_23785012
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:38 schreef Dr.IndianaJones het volgende:

En dus scheer je gelijk alle vrouwen even over één kam.
Grow up! Be a man, be like your picture, be Indiana Jones.

† In Memoriam † zondag 5 december 2004 @ 20:54:01 #48
47213 ArmaniMania
pi_23785103
@ TS:
Trouwens, het klinkt bijna alsof je niet verliefd durft te worden. Je bent immers nooit verliefd geweest eigenlijk meer one-night-stands. En nu verwonder je je dat je een verliefd gevoel hebt.

Ben je bang om verliefd te worden dan?
  zondag 5 december 2004 @ 20:55:03 #49
109638 YourBadLuck
Never Give Up Dreaming
pi_23785134
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:43 schreef Phuturistixxx het volgende:
Kortom: Je kan nooit zeggen "zo snel verliefd worden is niks voor mij" als het gebeurd gebeurd het.
En je snapt niets meer van jezelf? Tuurlijk wel, luister niet naar je verstand, dat zit het gevoel weleens in de weg Zo te horen denk je te veel na, en zit je vast in een bepaald "hokje" waar je zelf om de een of andere reden niet uit lijkt te willen...
Heb je misschien wel gelijk in. Omdat ik dit niet van mezelf gewend ben, betekent dat natuurlijk nog niet dat het iets is wat niet bij mij past. Maar ik raak er wel van in de war.

Het voelt raar voor mij aan om anderen om advies te vragen, maar aan de andere kant: het levert me misschien wat nieuwe inzichten op, of laat me de zaak wat relativeren. Ik heb gewoon het idee dat ik niet meer mijn eigen realistische ik ben, die helder en zakelijk na kan denken. Verliefdheid vertroebelt je brein blijkbaar ernstig......
Ben er ook nog niet achter of ik het nu lekker of rottig vind om verliefd te zijn!

Maar ik weet wel dat ik de hele dag aan hem moet denken, en dat ik kriebels krijg bij het idee al dat ik hem weer zie. Misschien dat ik oud&nieuw vieren toch maar op de bewuste plek doe dit jaar... shit zeg, dat duurt nog bijna een volle maand

@ ArmaniMania: Eigenlijk wel ja. Omdat ik wel eens gek op iemand geweest ben, maar zelden écht verliefd. Ik ben een beetje bang om mijn ratio te verliezen, I guess.
pi_23785173
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:55 schreef YourBadLuck het volgende:

[..]

Heb je misschien wel gelijk in. Omdat ik dit niet van mezelf gewend ben, betekent dat natuurlijk nog niet dat het iets is wat niet bij mij past. Maar ik raak er wel van in de war.

Het voelt raar voor mij aan om anderen om advies te vragen, maar aan de andere kant: het levert me misschien wat nieuwe inzichten op, of laat me de zaak wat relativeren. Ik heb gewoon het idee dat ik niet meer mijn eigen realistische ik ben, die helder en zakelijk na kan denken. Verliefdheid vertroebelt je brein blijkbaar ernstig......
Ben er ook nog niet achter of ik het nu lekker of rottig vind om verliefd te zijn!

Maar ik weet wel dat ik de hele dag aan hem moet denken, en dat ik kriebels krijg bij het idee al dat ik hem weer zie. Misschien dat ik oud&nieuw vieren toch maar op de bewuste plek doe dit jaar... shit zeg, dat duurt nog bijna een volle maand
Ik weet zeker dat je er ergens wel al achter bent, alleen nog even ( durven ) toegeven, ga er een keer voor, wie weet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')