abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23779705
Aangeboden een Seat Ibiza Sound uit 1992 met porsche motor

De auto is niet APK gekeurd, omdat dit te duur zou worden. APK is afgelopen november verlopen. De auto is van mijn moeder geweest.

Voor APK keuring moet het volgende gedaan worden volgens onze garage. De prijs staat er achter.
-Uitlaat (75,90);
-Remblokken (25,-);
-Remschoenen (23,20);
-Kabel (21,-);
-Wisserblad (12,-);
-Laswerk (50,-);
-Nog iets wat ik niet kan lezen (45,33)

De Banden zijn nog goed en de auto rijdt ook nog prima, alleen niet goed genoeg voor de keuring.

Bieden vanaf 20 euri!

Af te halen in Utrecht.

Ow ja. De kleur is zwart met een paar kleine roestplekjes (niet veel!!)

Een andere foto heb ik momenteel niet. Die gasten en de bagage krijg je er niet bij

[ Bericht 9% gewijzigd door spanks op 05-12-2004 16:54:42 ]
Convinced that any doctrine of superiority based on racial differentiation is scientifically false, morally condemnable, socially unjust and dangerous, and that there is no justification for racial discrimination in theory or in practice, anywhere.
pi_23780171
Porsche motor? Is het een 2.6i dan?

Graag meer info over de motor, heb mogelijk interesse.
Verwijderd door Admin.
pi_23780228
Foto's
toch..??
pi_23780342
lol zijn die reparatiekostne inclusief arbeidsloon?
Even a broken clock is right twice a day.
pi_23780363
Volgens mij is het gewoon een 1.2i. Porsche motor, omdat Seat in die tijd nog van Porsche was. Foto's komen er aan!
Convinced that any doctrine of superiority based on racial differentiation is scientifically false, morally condemnable, socially unjust and dangerous, and that there is no justification for racial discrimination in theory or in practice, anywhere.
pi_23780392
quote:
Op zondag 5 december 2004 16:37 schreef danos het volgende:
lol zijn die reparatiekostne inclusief arbeidsloon?
Nope, kwam volgens de monteur 75 euri bij aan arbeidskosten.
pi_23792379
quote:
Op zondag 5 december 2004 16:06 schreef spanks het volgende:
Bieden vanaf 20 euri!

[
30

vannelle at home punt nl als je contact wilt.
  maandag 6 december 2004 @ 10:53:39 #8
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_23794700
quote:
Op zondag 5 december 2004 16:38 schreef spanks het volgende:
Volgens mij is het gewoon een 1.2i. Porsche motor, omdat Seat in die tijd nog van Porsche was. Foto's komen er aan!
Niet geheel correct, het injectie systeem komt bij Porsche vandaan.
Speak only if it improves upon the silence....
pi_23794970
quote:
Op maandag 6 december 2004 10:53 schreef BYM het volgende:

[..]

Niet geheel correct, het injectie systeem komt bij Porsche vandaan.
Wat jij wil zit wel zo'n vette sticker achterop
pi_23843654
Doe nog eens wat foto's dan....
pi_23844062
quote:
Op woensdag 8 december 2004 22:49 schreef Woffel het volgende:
Doe nog eens wat foto's dan....
Hij staat niet bij mij voor de deur: is van mijn moeder. Ik ga dit weekend weer naar mijn ouders, dan zal ik wat meer foto's maken.
pi_23860207
Ff wat meer info voor potentiele kopers, een vriend van mij heeft precies deze! Ook met de Porsche sticker/inscriptie op het motorblok. Het is een 1.7i met vanuit de fabriek LM velgen en sideskirts en elektrische ramen als ik het goed heb.

Trekken doet hij zékér goed! Tot de 150 houdt hij de Clio Williams van een andere vriend van mij gemakkelijk bij! Daar moet ik wel bij zeggen dat die Williams een openluchtfilter heeft die op het moment alle warme lucht opzuigt onder de motorkap, dus de afstelling is niet helemaal goed. Wel is die Williams gechipt en heeft hij een open uitlaatsysteem. En nog houdt dat Ibiza'tje hem makkelijk bij, ik meende dat hij zo'n 115 pk had? Tegenover de 150-160 die die Williams zou moeten hebben.

Maar mocht ik het fout hebben dan moet je dat even vermelden TS, dan edit ik mijn post
(Y)
pi_23860241
Btw, ik bied 400 euro mits je hem APK laat keuren
(Y)
pi_23864789
quote:
Op donderdag 9 december 2004 18:49 schreef chiren het volgende:
Btw, ik bied 400 euro mits je hem APK laat keuren
\

Ga m niet zelf keuren. Zonder keuring of niet!
pi_23868567
Dan niet
(Y)
pi_23874683
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 00:04 schreef chiren het volgende:
Dan niet
Helaas!
pi_23875730
Dus als die dingen uit de openingspost gedaan worden komt ie zeker door de keuring?

* BOKA vind het een interessant wagentje voor de vakantie.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_23876708
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 12:43 schreef BOKA het volgende:
Dus als die dingen uit de openingspost gedaan worden komt ie zeker door de keuring?

* BOKA vind het een interessant wagentje voor de vakantie.
Dat klopt, volgens onze garage wel. Ben er zelf al 2 keer mee op vakantie geweest naar z-frankrijk. Ging allemaal zonder problemen!
pi_23900028
vind het nogal onbetrouwbaar overkomen, als iemand 400 bied met apk keuring. terwijl de reparatie 327.43 kost en je het hebt over 20 euro das totaal 347.43
Lijkt mij dat die 52.57 snel verdient is door het auto'tje even naar de garage te brengen. Of moet ie met de sleepwagen naar de garage???
liever een slechte waarheid, dan een goede leugen
geld verdiensite's? klik hier
pi_23900630
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 16:19 schreef mystery1980 het volgende:
vind het nogal onbetrouwbaar overkomen, als iemand 400 bied met apk keuring. terwijl de reparatie 327.43 kost en je het hebt over 20 euro das totaal 347.43
Lijkt mij dat die 52.57 snel verdient is door het auto'tje even naar de garage te brengen. Of moet ie met de sleepwagen naar de garage???
De kosten zijn exclusief arbeid. Niks onbetrouwbaar. Prijsopgave van de garage is in te zien.
pi_23901101
als je goed rekent zie je dat ik de 75 euro arbeidsloon al heb meegeteld en die prijsopgave van die garage zegt niks, misschien heb je gewoon gevraagd wat een aantal dingen kosten, maar daarmee komt ie misschien helemaal niet door de apk. En wie weet werkt er wel een vriendje bij die garage van jou. Blijf het dus een vaag verhaal vinden.
pi_23904040
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 17:18 schreef mystery1980 het volgende:
als je goed rekent zie je dat ik de 75 euro arbeidsloon al heb meegeteld en die prijsopgave van die garage zegt niks, misschien heb je gewoon gevraagd wat een aantal dingen kosten, maar daarmee komt ie misschien helemaal niet door de apk. En wie weet werkt er wel een vriendje bij die garage van jou. Blijf het dus een vaag verhaal vinden.
Ten eerste: zie ik nergens 75 euro arbeidsloon in de OP staan;
Ten tweede: dit is een serieuze opgave van de garage na de laatste controle (14-10-04) met de dingen die nodig waren voor de APK;
Ten derde: er werkt iemand die ik ken bij de dealer omdat die persoon altijd het onderhoud deed, net zoals jij waarschijnlijk wel iemand bij de bakker kent omdat je daar altijd brood haalt. Ik weet niet met watvoor garages jij werkt, maar een echte (dealer) garage zal nooit een valselijke prijsopgave geven;
Ten vierde: boeit het mij niet dat je het een vaag verhaal vindt, heb namelijk nog geen bod van je ontvangen dus tel je wat mij betreft niet mee als geinteresseerde;
Ten vijfde: je biedt niet, dus reageer niet. Dank je.
pi_23918795
- edit: klaar.... -

[ Bericht 95% gewijzigd door ElisaB op 12-12-2004 14:31:59 ]
  zondag 12 december 2004 @ 14:35:24 #24
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_23919336
-edit- laat maar dus
pi_23928783
Keej, dan bied ik 550 met een apk beurt, dat is zo'n 100 nogwat euro winst, hoger ga ik niet

Btw, had dit model ook elektrische ramen?
(Y)
pi_23931555
575 met APK keuring, zonder doe ik niet.
dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')