Nope, kwam volgens de monteur 75 euri bij aan arbeidskosten.quote:Op zondag 5 december 2004 16:37 schreef danos het volgende:
lol zijn die reparatiekostne inclusief arbeidsloon?
Niet geheel correct, het injectie systeem komt bij Porsche vandaan.quote:Op zondag 5 december 2004 16:38 schreef spanks het volgende:
Volgens mij is het gewoon een 1.2i. Porsche motor, omdat Seat in die tijd nog van Porsche was. Foto's komen er aan!
Wat jij wilquote:Op maandag 6 december 2004 10:53 schreef BYM het volgende:
[..]
Niet geheel correct, het injectie systeem komt bij Porsche vandaan.
Hij staat niet bij mij voor de deur: is van mijn moeder. Ik ga dit weekend weer naar mijn ouders, dan zal ik wat meer foto's maken.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:49 schreef Woffel het volgende:
Doe nog eens wat foto's dan....
\quote:Op donderdag 9 december 2004 18:49 schreef chiren het volgende:
Btw, ik bied 400 euro mits je hem APK laat keuren
Helaas!quote:
Dat klopt, volgens onze garage wel. Ben er zelf al 2 keer mee op vakantie geweest naar z-frankrijk. Ging allemaal zonder problemen!quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:43 schreef BOKA het volgende:
Dus als die dingen uit de openingspost gedaan worden komt ie zeker door de keuring?
* BOKA vind het een interessant wagentje voor de vakantie.
De kosten zijn exclusief arbeid. Niks onbetrouwbaar. Prijsopgave van de garage is in te zien.quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:19 schreef mystery1980 het volgende:
vind het nogal onbetrouwbaar overkomen, als iemand 400 bied met apk keuring. terwijl de reparatie 327.43 kost en je het hebt over 20 euro das totaal 347.43
Lijkt mij dat die 52.57 snel verdient is door het auto'tje even naar de garage te brengen. Of moet ie met de sleepwagen naar de garage???
Ten eerste: zie ik nergens 75 euro arbeidsloon in de OP staan;quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:18 schreef mystery1980 het volgende:
als je goed rekent zie je dat ik de 75 euro arbeidsloon al heb meegeteld en die prijsopgave van die garage zegt niks, misschien heb je gewoon gevraagd wat een aantal dingen kosten, maar daarmee komt ie misschien helemaal niet door de apk. En wie weet werkt er wel een vriendje bij die garage van jou. Blijf het dus een vaag verhaal vinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |