Jajajaja, buiten deze mistrap danquote:Op zondag 12 december 2004 15:03 schreef Mr.Mills het volgende:
Vaart is wel op dreef moet ik zeggen......
boe boe boequote:Op zondag 12 december 2004 15:08 schreef StarGazer het volgende:
AJAX!!
het is rustquote:Op zondag 12 december 2004 15:37 schreef gr8w8 het volgende:
Nog steeds 0-0 hier in A'dam? Gaan ze op z'n Duits spelen ofzo, hopen op een goal in de 89ste?
Hopelijk tot aan de blessuretijdquote:Op zondag 12 december 2004 15:44 schreef mitt het volgende:
Is iedereen alweer vergeten dat Ajax nog steeds brak voetbalt.
Tuurllijk niet, met een punt ben ik dik tevredenquote:Op zondag 12 december 2004 15:44 schreef mitt het volgende:
Is iedereen alweer vergeten dat Ajax nog steeds brak voetbalt.
Hoe is de praktijk?quote:Op zondag 12 december 2004 15:45 schreef Showtime het volgende:
Sneijder heeft zich zo te zien verder ontwikkeld in de theorie van de schwalbe.![]()
Voor de uitvoering krijgt hij een 10, net als Rosales zojuist trouwens. Het wordt tijd dat de scheidsrechters in de HCE een speciale les voor de Ajax "schwalbe" techniek onder ogen krijgen.quote:Op zondag 12 december 2004 15:46 schreef PJORourke het volgende:
Hoe is de praktijk?
Hij kreeg toch geen strafschop?quote:Op zondag 12 december 2004 15:48 schreef Showtime het volgende:
Voor de uitvoering krijgt hij een 10, net als Rosales zojuist trouwens. Het wordt tijd dat de scheidsrechters in de HCE een speciale les voor de Ajax "schwalbe" techniek onder ogen krijgen.
Mooie contaminatiequote:
maar ook geen kaartquote:
In beide situaties een vrije trap tegen het zestien meter gebied aan.quote:Op zondag 12 december 2004 15:48 schreef PJORourke het volgende:
Hij kreeg toch geen strafschop?
Als we jou niet hadden!quote:Op zondag 12 december 2004 15:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Tuurllijk niet, met een punt ben ik dik tevreden
eerder een contradictiequote:
bedoel ik. ik haalde alles door elkaar. pleonasme, contradictie, contaminatie, paradox, tautologie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |