Zo beter?quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:21 schreef SCH het volgende:
Wat een stom dansend trutje met roze handschoentjes zeg![]()
op i-net niet idd, op de televisie werkt het gewoonquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:06 schreef WebJaap het volgende:
Waarom wil teletekst mij geen info geven over de stand?
Niet echt dacht ik. Denk dat het voor de neutrale kijker niet geweldig is.quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:42 schreef superjoden het volgende:
is die wedstrijd een beetje te pruimen?
Same old same old.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:51 schreef Noca het volgende:
Gefeliciteerd SCH.
Een gelijkspel was verdiend geweest, maar daar hebben we niks aan.
Je begrijpt natuurlijk wel dat je alleen nog maar kunt gelijkmaken.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:08 schreef -Hans- het volgende:
Nu maar hopen dat de andere Noordelijke derby morgen wel in het voordeel van de Groningers uitpakt, dan moet Donar tegen Woon!Aris uit Leeuwarden.
Jup, het is helaas niet anders.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:11 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Je begrijpt natuurlijk wel dat je alleen nog maar kunt gelijkmaken.
J.
houdt niet op..al is Twente een ideale tegenstander op dit moment.quote:
AZ heeft de minder ideale tegenstanders al gehad.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:13 schreef mitt het volgende:
[..]
houdt niet op..al is Twente een ideale tegenstander op dit moment.
Correctquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik hoor een eigen doelpunt van Touzani, dus 2-0 voor AZ?
gulle speler, bij twente-vites was ie ook al onze matchwinnerquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:54 schreef kratovsk het volgende:
Eigenlijk 2 eigen doelpunten van Touzani, die eerste was er anders ook niet ingegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |