Hahaquote:Op zondag 12 december 2004 16:11 schreef Showtime het volgende:
[..]
hoeveel wedstrijden heeft lucky Ajax in de laatste minuut wel niet de winnende gemaakt
Idd, kan me niet meer herinneren wanneer Ajax voor het laatst in de laatste minuut de winnende maaktequote:Op zondag 12 december 2004 16:12 schreef StarGazer het volgende:
Moet jij zeggen als Feyenoorder
Ajax staat anders bekend als 'Lucky Ajax'. Feyenoord is meer geen woorden maar daden.quote:Op zondag 12 december 2004 16:12 schreef StarGazer het volgende:
Moet jij zeggen als Feyenoorder
van de laatste seizoenen kan ik me alleen nog tegen AZ herinneren.quote:Op zondag 12 december 2004 16:11 schreef Showtime het volgende:
[..]
hoeveel wedstrijden heeft lucky Ajax in de laatste minuut wel niet de winnende gemaakt
Ajax - Rodaquote:Op zondag 12 december 2004 16:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Idd, kan me niet meer herinneren wanneer Ajax voor het laatst in de laatste minuut de winnende maakte
Oja, die pingel van Galasek.quote:Op zondag 12 december 2004 16:14 schreef dramslag het volgende:
[..]
van de laatste seizoenen kan ik me alleen nog tegen AZ herinneren.
Zeg jijquote:
What's your point? Beetje kansloos nu om als feyenoorder (Showtime) te gaan zeggen dat Ajax wel weer de winnende in de 90e minnuut gaat scoren als Feyenoord net verschrikkelijk goed is weggekomenquote:Op zondag 12 december 2004 16:13 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ajax staat anders bekend als 'Lucky Ajax'. Feyenoord is meer geen woorden maar daden.
Inderdaad.. onnavolgbaarquote:Op zondag 12 december 2004 16:15 schreef Showtime het volgende:
Wat heeft Feyenoord hiermee te maken? We hebben het nu over Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |