quote:
Op vrijdag 17 december 2004 18:42 schreef Ponk het volgende:[..]
Jeetje das wel extreem, daarvoor moet je wel enige yoga-ervaring hebben hoor ghehe.
Alhoewel ik volgens mij zelfs 45/30 stond op hardboots op een burton raceboard van 172 ofzo.
ik turn al een jaar of 13..en ik ben iets leniger dan gemiddeld denk ik..alhoewel het bij mij ook niet veel voorsteld..maar dat moet wel lukken..achjah..ik pruts daar wel wat aan..
![]()
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 18:54 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Ja goed, maar dat zijn hardboots, op een raceboard, alwin heeft volgens mij ook gewoon een normaal bord + softboots
![]()
.
Ik neem wel een tooltje mee, m'n bindingen hebben toch overal dezelfde kruisschroeven, dus echt moeilijk zal het niet zijn
![]()
.
Salomon Shade 150
![]()
met Elan bindungen..van goud..
![]()
en Rossignol boots..
maar wat voor tooltje? ik dacht aan gewoon een set schroevendraaiers..of eentje..
![]()
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 18:59 schreef Ponk het volgende:[..]
Inderdaad, daarom zei ik ook dat het wel erg extreem is voor een freestyle boardje met softboots.
[quote}
Ik neem wel een tooltje mee, m'n bindingen hebben toch overal dezelfde kruisschroeven, dus echt moeilijk zal het niet zijn
![]()
.
Nee, je leert het vanzelf door gewoon wat aan te kloten.
1 ding weet ik wel zeker, je weet de eerste dag niet wat je mee maakt zo snel gaat zo'n nieuw board dan in vergelijking met wat je gewend was.
[/quote]
I hope so..
![]()
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 19:33 schreef Ponk het volgende:[..]
Oh, zo'n kutsysteem.
Tsja ook heel veel foute ervaringen meegehad ja, dat de bindingen opeens een halve slag gedraaid waren na een harde val en dat soort ongein.
Het is voor de verhuurder wel makkelijk om de bindingen om te draaien, maar dat is dan ook het enige voordeel van dat systeem.
Heb trouwens in de loop der jaren al heel wat meegemaakt met Marcel. Zo ook dat een board bij de kern helemaal gespleten was en zodoende het board bijna helemaal open lag. Toen zat de binding nog wel vast.
Maar goed, laten we maar hopen dat Marcel dit jaar iets meer geluk heeft met zijn verhuurbedrijf, want over het algemeen gezien is het elk jaar drie keer niks.
of een voorbinding die vanaf dag 2 los zit..en de schroeven die zo kapot gedraait waren dat ie niet meer wat te zetten was ook..dat was dus grotendeels met een half losse binding boarden..
![]()
en ik hoop het ook dat Marcel wat meer geluk heeft..voornamelijk voor degene die daar huren..
en dat Pro set zal niet veel anders zijn als die normale shit..behalve het verschil in prijs..
![]()
quote:
jij huurt toch in Oostenrijk?
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 19:42 schreef Ponk het volgende:[..]
Ja alles kan natuurlijk stuk gaan.
Maar de kans dat eigen materiaal of Intersport materiaal stuk gaat is wel degelijk veel en veel kleiner. En nog even over die dvd voor in de bus, ik bedenk me net dat de kans groot is dat ik op de heenreis wel degelijk goed ga slapen.
Gewoon goed veel zuipen met oud en nieuw, de wekker lekker vroeg zetten de dag erop, gaat helemaal goed komen.
slapen doen we hier niet aan..
![]()
31/12: feesten en 's avonds zuipen.. (Cel 4.. ?)
1/1: nacht, flink feesten...
1/1 ochtend + middag: pitten
1/1 avond: spullen pakken en weg..
en dan in de bus weer feest..voorpret..
![]()
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 20:10 schreef Ponk het volgende:[..]
Ja, op de terugreis is het ook altijd zo lekker stil in de bus, rara hoe dat komt
![]()
En ook al zou ik het met oud en nieuw willen proberen rustig aan te doen, dat gaat toch niet lukken, want het is voor het eerst sinds 5 jaar dat ik oud en nieuw weer eens op texel ga vieren.
![]()
En aan de andere kant vind ik het toch jammer dat we dan oud en nieuw in oostenrijk moeten missen...
Jeetje, zo lullen we wel gauw zo'n forum vol zeg. Voorpret is ook leuk zo blijkt wel weer.
de meeste mensen zijn moe als ze een hele week feesten en snowboarden..
dus is het wel rustig jah..en dan is iedereen natuurlijk veschrikkelijk teleurgesteld dat alles weer over is..
![]()
en het forum gaat hier wel snel idd..
![]()
het record is 3 uur als ik Niels mag geloven..
![]()
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 17:11 schreef DearPrudence het volgende:holy shite, wat is het koud buiten.
Damn, liet eventjes de hond uit, handschoenen binnen vergeten. Geen zin om terug te gaan.
Nu ik dit typ zijn mijn handen aan het ontdooien en willen ze niet meewerken...
Nu nog even den burg in. pff..
in Oostenrijk vriest het 10 graden..
![]()
dat is iig een betere temperatuur..hier is het meestal zo warm..
![]()
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 17:24 schreef -Mzraki- het volgende:3-2 gewonnen, echt, eerste set 33-31 (!) verloren, spannende pot. Ik stond de hele tijd niet echt lekker te spelen, alleen de laatste set ging wel okay.
Wel een erg leuke wedstrijden, scheelt ook dat je iemand (Jitze) in je team hebt die gewoon enorm ervaren is.
congratulations..
![]()
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 18:30 schreef errrrr het volgende:Leuk dat jullie allemaal zin hebben in wintersport... ik heb zin in lekker rustig vakantie hebben
![]()
(wie is ponk btw?)
idd..
![]()
en Ponk snowboard ook..
![]()
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 22:40 schreef errrrr het volgende:[..]
Veel plezier bij JP
![]()
Zo, net even de kerstboom opgetogen, en daarna even twee pakken (nog van mijn opa geweest
![]()
) gepast... beetje brakke foto's, maar tjsah, moeder heh
![]()
Donker:
[
afbeelding]
En licht:
[
afbeelding]
Ik vind de donkere mooier, maar ik twijfel een beetje over die rooie (namaak) kerstbal...
edit - en ow wat sta ik weer brak op die foto's
![]()
die donkere is idd het mooist..
![]()
maar, ik ga dus niet in (driedelig) pak naar het Kerstbal hoor..dat kan ik gewoon niet..
trouwens..op die eerste sta je prima.., die tweede..tsja..iets geïntresseerder kijken helpt misschien..
![]()
quote:
Mr. Ali agrees..
![]()
quote:
Op zondag 19 december 2004 12:42 schreef DearPrudence het volgende:[..]
Jup.
Zelfs in de j'ell ook! Wauw.. ik hou er wel van als het rustiger is. Zowat hele dansvloer voor jezelf. Was echt gezellig ja.
![]()
Mr. Ali agrees half..want iets drukker mag ook wel..maar ook niet te druk..
# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
#
Hendrik Johannes Cruijff