ik dacht aan 45/15..maar dat zoek ik daar wel uit..ik neem iig wel schroevendraaiers enz mee..quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:00 schreef Ponk het volgende:
[..]
Meer aandacht inderdaad in de zin van meerdere disciplines, dus verschillende groepen gevorderden, en natuurlijk komen de beginners op de eerste plaats, maar we zijn met zijn 3en, en zo bar veel beginners verwachten we volgens mij niet, of jij moet beter weten...
[..]
Ja precies eigen spul is veel idealer.
Ik rijd zelfs 30/15, ben nogal een snelheids en freecarve freak.
Heb het ook op een carveboard geleerd dus...
Alleen wil ik als we dit jaar dan eindelijk eens een goede halfpipe hebben mijn stance verzetten naar duckstance om ook fakie in de halfpipe te kunnen gaan zonder snelheid te verliezen.
Burton Bullet 162, die is toch zo blauwachtig? iig heel strak design, logisch want het is een burton.
En ik neem aan dat je zwarte bindingen erbij hebt.
is je vergeven hoor..en ik snap het volkomen..quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:02 schreef Ponk het volgende:
[..]
Ja sorry, idd een nogal fanatiek foutje, aankomende vakantie bedoelde ik hehehe
nouja we hopen dus wel een groepje te kunnen vormen ja, daarom informeren we jullie er nu ook al over.
Nu eerst ff eten...
Oja, inderdaad, de 152 is blauw, mijn foutquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:03 schreef -Mzraki- het volgende:
Die, en inderdaad zwarte Custom bindingen, met zieke bling bling erop.
Jeetje das wel extreem, daarvoor moet je wel enige yoga-ervaring hebben hoor ghehe.quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:11 schreef MrAli het volgende:
[..]
ik dacht aan 45/15..maar dat zoek ik daar wel uit..ik neem iig wel schroevendraaiers enz mee..
en een snelheidsfreak is misschien ook wel een omschrijving voor mij..het kan met iig NOOIT hard genoeg..
Ja goed, maar dat zijn hardboots, op een raceboard, alwin heeft volgens mij ook gewoon een normaal bord + softbootsquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:42 schreef Ponk het volgende:
[..]
Jeetje das wel extreem, daarvoor moet je wel enige yoga-ervaring hebben hoor ghehe.
Alhoewel ik volgens mij zelfs 45/30 stond op hardboots op een burton raceboard van 172 ofzo.
Inderdaad, daarom zei ik ook dat het wel erg extreem is voor een freestyle boardje met softboots.quote:Ja goed, maar dat zijn hardboots, op een raceboard, alwin heeft volgens mij ook gewoon een normaal bord + softboots.
Whehe, mja, dat zei Steven ook al jaquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:59 schreef Ponk het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom zei ik ook dat het wel erg extreem is voor een freestyle boardje met softboots.
Nee, je leert het vanzelf door gewoon wat aan te kloten.![]()
1 ding weet ik wel zeker, je weet de eerste dag niet wat je mee maakt zo snel gaat zo'n nieuw board dan in vergelijking met wat je gewend was.
Dat zal wel ja.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:00 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Whehe, mja, dat zei Steven ook al ja.
Precies, dat geld gaat niet alleen naar het plaatje.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:02 schreef Ponk het volgende:
[..]
Dat zal wel ja.
Die ging vorig jaar ook opvallend soepeler naar beneden als de jaren daarvoor.
Goede spullen is absoluut het halve werk.
Ja vervelend is dat inderdaad, en het kan ook heel kut uitkomen en dan word het wel gevaarlijk ja.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:06 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Precies, dat geld gaat niet alleen naar het plaatje.
Wat me echt overtuigde dat ik een eigen board nodig had was dat van het voorjaar toen ik met m'n ouders meewas m'n binding van het huurboard zomaar 'afbrak', binding liet los van de baseplaat
Gelukkig kwam ik daar op een redelijk rustige rode piste achter, dus viel het allemaal wel mee, maar het had ook veel pijnlijker af kunnen lopen.
Nu hoef ik me daar dus bar weinig zorgen over te gaan maken.
De binding had twee knoppen die je in kon drukken en dan kwam de binding min of meer los van de baseplaat, zodat je heel makkelijk je stance kon veranderen. Bijkomend nadeel was dus alleen wel dat wanneer die knoppen kapot raakten je zo van je board af kon stappen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:10 schreef Ponk het volgende:
[..]
Ja vervelend is dat inderdaad, en het kan ook heel kut uitkomen en dan word het wel gevaarlijk ja.
Moet er niet aan denken dat het bijvoorbeeld gebeurd door je ollie ofzo, dan vlieg je dan in de lucht met maar 1 voet vast aan je board.![]()
Hoe was het gebroken dan, echt gebroken, in de zin van dat de schroeven, of zelfs de houten kern waren gebroken, of waren de schroefgaten in het board zo verrot dat de schroeven gewoon los waren getrild?
Oh, zo'n kutsysteem.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
De binding had twee knoppen die je in kon drukken en dan kwam de binding min of meer los van de baseplaat, zodat je heel makkelijk je stance kon veranderen. Bijkomend nadeel was dus alleen wel dat wanneer die knoppen kapot raakten je zo van je board af kon stappen.
Mja, steeds meer mensen huren dan ook bij de Intersport, wat volgens mij dan ook nog wel de beste optie is. Al kun je bij Marcel dit jaar kun je kiezen tussen een normaal boardset voor 65 euro en een 'pro set' voor zo'n 85 euro, dus ik neem aan dat die pro shit wel beter is.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:33 schreef Ponk het volgende:
[..]
Oh, zo'n kutsysteem.
Tsja ook heel veel foute ervaringen meegehad ja, dat de bindingen opeens een halve slag gedraaid waren na een harde val en dat soort ongein.
Het is voor de verhuurder wel makkelijk om de bindingen om te draaien, maar dat is dan ook het enige voordeel van dat systeem.
Heb trouwens in de loop der jaren al heel wat meegemaakt met Marcel. Zo ook dat een board bij de kern helemaal gespleten was en zodoende het board bijna helemaal open lag. Toen zat de binding nog wel vast.![]()
Maar goed, laten we maar hopen dat Marcel dit jaar iets meer geluk heeft met zijn verhuurbedrijf, want over het algemeen gezien is het elk jaar drie keer niks.
Ja alles kan natuurlijk stuk gaan.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:35 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mja, steeds meer mensen huren dan ook bij de Intersport, wat volgens mij dan ook nog wel de beste optie is. Al kun je bij Marcel dit jaar kun je kiezen tussen een normaal boardset voor 65 euro en een 'pro set' voor zo'n 85 euro, dus ik neem aan dat die pro shit wel beter is.
Maarja, vrijwel iedereen van mijn groep heeft z'n eigen board of huurt in Nederland, dus dan heb je in ieder geval daar niet zoveel gezeur mee. Tenzij het daar stukgaat, dat kan altijd.
Dat is misschien wel een erg wijs advies jaquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:42 schreef Ponk het volgende:
[..]
Ja alles kan natuurlijk stuk gaan.
Maar de kans dat eigen materiaal of Intersport materiaal stuk gaat is wel degelijk veel en veel kleiner. En nog even over die dvd voor in de bus, ik bedenk me net dat de kans groot is dat ik op de heenreis wel degelijk goed ga slapen.
Gewoon goed veel zuipen met oud en nieuw, de wekker lekker vroeg zetten de dag erop, gaat helemaal goed komen.![]()
Ja, op de terugreis is het ook altijd zo lekker stil in de bus, rara hoe dat komtquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:02 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een erg wijs advies ja.
Mja, zo'n Oostenrijks nieuwjaar is toch wel speciaal, strijkers, lawinepijlen, groot vuurwerkquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:10 schreef Ponk het volgende:
[..]
Ja, op de terugreis is het ook altijd zo lekker stil in de bus, rara hoe dat komt
En ook al zou ik het met oud en nieuw willen proberen rustig aan te doen, dat gaat toch niet lukken, want het is voor het eerst sinds 5 jaar dat ik oud en nieuw weer eens op texel ga vieren.
En aan de andere kant vind ik het toch jammer dat we dan oud en nieuw in oostenrijk moeten missen...
Ach, we zijn niet voor niets als bij deel 68.quote:Jeetje, zo lullen we wel gauw zo'n forum vol zeg. Voorpret is ook leuk zo blijkt wel weer.
Ghehe tsja ik lul niet zo graag in mn eentje, ook niet in een forum.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:12 schreef the_opposite het volgende:
Ponk! Loop je nu hier te posten, je hoort op TXHC te zitten joh, zo wordt dat goede initiatief lekker de grond in geboort.![]()
Fonsquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:15 schreef Ponk het volgende:
[..]
Ghehe tsja ik lul niet zo graag in mn eentje, ook niet in een forum.
Nee zo eenzaam ben ik nog net niet.
Maarre, wie mag jij dan wel wezen![]()
TXHC? Als in -> Texel HardCore?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:12 schreef the_opposite het volgende:
Ponk! Loop je nu hier te posten, je hoort op TXHC te zitten joh, zo wordt dat goede initiatief lekker de grond in geboort.![]()
Ben jij dan ook Fuxl? Die is ook Texels en volgens mij was hij ook een lid van Flux.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:18 schreef the_opposite het volgende:
Fons Huisman, jeweetwel invallend bassist bij flux. oh die? ja die! en reggaeband, ook nog soms
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |