Een prachtig gedicht (we doen nooit surprises, maar we schrijven uitgebreide gedichten van gemiddeld 3 A4-tjes
![]()
), een woordenboek (ik had de van Dale gevraagd voor ongeveer 25 euro, maar mijn ouders hebben de uitgebreide versie (90 euro) gekocht, was eigenlijk de bedoeling niet maar ik ben er superblij mee, een MP3 speler, een fohn, een kruimeldief, postzegels, kerstkaarten om te versturen, de film 'he loves me, he loves me not' met mijn favo actrice Audrey Tatou (van Amélie), ongeveer 5 paar sokken en lingerie/ondergoed, nieuwe jaarkalender, een whitebord, koffiepads en mooie kopjes/mokken voor Senseo, chocoladeletters, stukje Port Salut (kaas), een flesje drank (inmiddels achter de kiezen), een kortingskaart van de NS, houten kleerhangers, een flesje parfum, zakjes cup-a-soup tomaat en prei crème, een zak chips.
![]()
Maar vooral: een hele gezellige avond met mijn ouders.
Soms is het best oké om enig kind te zijn
Maar wij doen aan Kerst 'niks' wat kado's betreft.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize