Zowel de Volkert van der G. als Mohammed B. zijn 2 gestoorde figuren, als je je kop boven het maaiveld uitsteekt dan trek je malloten aan. Een uitgesproken mening is voor dit soort lieden een reden om je uit te schakelen, ongeacht de aard van die mening. Je kunt echter met zo'n mening een voedingsbodem creëeren waarin malloten zich aangespoord voelen actie te ondernemen. Dat hebben we ook gezien bij de aanslagen op moskeeën en een islamitische basisschool. Er mag dan misschien wel een gezamelijke afkeer zijn onder moslims van een film als Submission, er is maar 1 gek die daadwerkelijk van Gogh heeft vermoord. Hetzelfde zag je bij Advocaat na z'n mislukte wissel tijdens het EK, ik vind het een mirakel dat niemand de man daadwerkelijk heeft gevierendeeld.quote:Op zondag 5 december 2004 01:06 schreef milagro het volgende:
[..]
Als hij een psychisch wrak is, hoe kun je dan ooit zeggen dat Theo in zekere zin de kat op het spek gebonden heeft
Lol, daar zeg je watquote:Op zondag 5 december 2004 01:14 schreef Snik het volgende:
[..]
Cohen en Aboutaleb dan. Beiden op een dodenlijst van moslimfundis.
Ja, HA wint inderdaad op punten zegquote:Op zondag 5 december 2004 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De successen daarvan merken we dan ook dagelijks.
Het regent weer klonenquote:Op zondag 5 december 2004 01:14 schreef Snik het volgende:
[..]
Cohen en Aboutaleb dan. Beiden op een dodenlijst van moslimfundis.
Ga hier nu eens op in, gelly?quote:Op zondag 5 december 2004 01:06 schreef milagro het volgende:
[..]
Als hij een psychisch wrak is, hoe kun je dan ooit zeggen dat Theo in zekere zin de kat op het spek gebonden heeft
Bij psychische wrakken doe je dat al heeeeeeeel snel namelijk, of nee, je hoeft de kat helemaal niet op het spek te binden zelfs, een psychisch wrak heeft geen aanleiding nodig.
En daar beantwoord je het hele topic zelf al mee. Het is Hirshi Ali gelukt de Koran af te schilderen als een boek die het mogelijk maakt om dit soort misdaden te plegen. Het mysterieuze topic is alweer opgelost, maar nog geen slotjequote:Op zondag 5 december 2004 01:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat jij toch iets gemist hebt in de film en in de Koran. En dan zeg jij dus ook dat die Moslimvrouwen in de film en in de blijf-van-mijn-lijf huizen leugenaars zijn.
Dat is onzin, dat weet je best. Hirsi "kastanjeboom" Ali is daarentegen wel één van de schakels die leidde tot de dood van wijlen Theo van G. Dat beaamt ze zelf ookquote:Op zondag 5 december 2004 01:15 schreef AbdelGhafied het volgende:
[..]
Lol, daar zeg je wat2 mensen die schuldig zijn aan o.a. de dood van dhr. Fortuyn en v Gogh.
Nietquote:Op zondag 5 december 2004 01:16 schreef milagro het volgende:
Hoe kunnen we ons indekken tegen de moordlust en lange tenen van pyschische wrakken?
24.2 Geselt iedere echtbreekster en echtbreker met honderd slagen. En laat medelijden met hen u van de gehoorzaamheid aan Allah niet afhouden indien gij in Allah en de Laatste Dag gelooft. En laat een groep gelovigen getuige zijn van hun bestraffing.quote:Op zondag 5 december 2004 01:11 schreef AbdelGhafied het volgende:
[..]
Nu graag even de hele verzen lezen, desnoods overhandig je ze even aan mij. Dan kom ik ze wel voorlezen voor je hoorNu nog het verkrachten van je vrouw, het toestaan dat een oom de vrouw van je broer verkracht en wat eerkwesties. Overtuig me van je gelijk X-Ray
Dus, heel Nederlands, moet je je kop niet boven het maaiveld uitsteken? En we moeten blij zijn dat ze niet in de rij stonden om Van Gogh ritueel de keel door te snijden?quote:Op zondag 5 december 2004 01:15 schreef gelly het volgende:
Zowel de Volkert van der G. als Mohammed B. zijn 2 gestoorde figuren, als je je kop boven het maaiveld uitsteekt dan trek je malloten aan. Een uitgesproken mening is voor dit soort lieden een reden om je uit te schakelen, ongeacht de aard van die mening. Je kunt echter met zo'n mening een voedingsbodem creëeren waarin malloten zich aangespoord voelen actie te ondernemen. Dat hebben we ook gezien bij de aanslagen op moskeeën en een islamitische basisschool. Er mag dan misschien wel een gezamelijke afkeer zijn onder moslims van een film als Submission, er is maar 1 gek die daadwerkelijk van Gogh heeft vermoord. Hetzelfde zag je bij Advocaat na z'n mislukte wissel tijdens het EK, ik vind het een mirakel dat niemand de man daadwerkelijk heeft gevierendeeld.
Nee, maar dat beweert dan ook niemand. Ik vind het altijd zo jammer dat bij dit soort onderwerpen een soort 2-kamp onstaat terwijl we hetzelfde willen bereiken, alleen op een andere manier.quote:Op zondag 5 december 2004 01:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De vrijheid om dan maar iemand vanwege die film te vermoorden hebben die extremistische Moslims NIET. Lijkt me duidelijk.
Leg mij nu ens uit hoe deze versen het verkrachten van een vrouw (door een oom) goedkeurenquote:Op zondag 5 december 2004 01:18 schreef scanman01 het volgende:
-koranversen-
Omdat het niet waar is. Wat is zijn achterban dan?quote:Op zondag 5 december 2004 01:13 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja en ondanks zijn keurig nette manier van uitdrukken wordt meneer verketterd door zijn eigen achterban.
Grappig dat je daar niet op ingaat
Door geen voedingsbodem te creëeren waarin dit soort gekken zich verantwoord of aangespoord voelen.quote:Op zondag 5 december 2004 01:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Hoe kunnen we ons indekken tegen de moordlust en lange tenen van pyschische wrakken?
Was dat wel gebeurd was het misschien wel een klein beetje zijn eigen schuld... toch?quote:Op zondag 5 december 2004 01:15 schreef gelly het volgende:
Hetzelfde zag je bij Advocaat na z'n mislukte wissel tijdens het EK, ik vind het een mirakel dat niemand de man daadwerkelijk heeft gevierendeeld.
Ho ho ho... met je mening een voedingsbodem creeëren waardoor malloten zich geroepen voelen actie te ondernemen.quote:Op zondag 5 december 2004 01:15 schreef gelly het volgende:
[..]
Zowel de Volkert van der G. als Mohammed B. zijn 2 gestoorde figuren, als je je kop boven het maaiveld uitsteekt dan trek je malloten aan. Een uitgesproken mening is voor dit soort lieden een reden om je uit te schakelen, ongeacht de aard van die mening. Je kunt echter met zo'n mening een voedingsbodem creëeren waarin malloten zich aangespoord voelen actie te ondernemen. Dat hebben we ook gezien bij de aanslagen op moskeeën en een islamitische basisschool. Er mag dan misschien wel een gezamelijke afkeer zijn onder moslims van een film als Submission, er is maar 1 gek die daadwerkelijk van Gogh heeft vermoord. Hetzelfde zag je bij Advocaat na z'n mislukte wissel tijdens het EK, ik vind het een mirakel dat niemand de man daadwerkelijk heeft gevierendeeld.
Moet je Robben maar niet wisselen.quote:Op zondag 5 december 2004 01:21 schreef scanman01 het volgende:
Was dat wel gebeurd was het misschien wel een klein beetje zijn eigen schuld... toch?
Zoals Melkert, Kok, Rosenmöller, diverse journalisten, media etc dat maandenlang deden bij Fortuyn , bedoel je dusquote:Op zondag 5 december 2004 01:21 schreef gelly het volgende:
[..]
Door geen voedingsbodem te creëeren waarin dit soort gekken zich verantwoord of aangespoord voelen.
Sja, dit soort dingen staat ook in de Bijbel. Ik vind de vraag of geloof daadwerkelijk veel invloed heeft op mishandeling, en niet achtergrond, sociale status of psychische gesteldheid een stuk interessanter. Het wordt voor het gemak maar aangenomen dat de islam de oorzaak is, terwijl er nooit serieus onderzoek naar gedaan is. En dat is niet alleen bij mishandeling, maar bij alle soorten van criminaliteit waar allochtonen bij betrokken zijn.quote:
Nee.. het schijnt dat mensen hun acties tegen vrouwen goedpraten omdat er in de Koran zoiets staat. Dat heeft Ayaan niet gedaan, dat hebben de schrijvers van de Koran gedaan.quote:Op zondag 5 december 2004 01:16 schreef AbdelGhafied het volgende:
[..]
En daar beantwoord je het hele topic zelf al mee. Het is Hirshi Ali gelukt de Koran af te schilderen als een boek die het mogelijk maakt om dit soort misdaden te plegen. Het mysterieuze topic is alweer opgelost, maar nog geen slotje![]()
![]()
Ach ja, dat riedeltje.quote:Op zondag 5 december 2004 01:24 schreef milagro het volgende:
[..]
Zoals Melkert, Kok, Rosenmöller, diverse journalisten, media etc dat maandenlang deden bij Fortuyn , bedoel je dus
Dat deed uiteindelijk Volkert opstaan die ...
Een alternatieve mogelijke oorzaak is simpelweg de stelling dat die lui achterlijk zijn.quote:Op zondag 5 december 2004 01:24 schreef gelly het volgende:
Het wordt voor het gemak maar aangenomen dat de islam de oorzaak is, terwijl er nooit serieus onderzoek naar gedaan is. En dat is niet alleen bij mishandeling, maar bij alle soorten van criminaliteit waar allochtonen bij betrokken zijn.
Nou ja, Fortuyn had daar zelf ook een flinke vinger in de pap bij ... Fortuyn was zelf de initiator van deze manier van politiek bedrijven.quote:Op zondag 5 december 2004 01:24 schreef milagro het volgende:
[..]
Zoals Melkert, Kok, Rosenmöller, diverse journalisten, media etc dat maandenlang deden bij Fortuyn , bedoel je dus
Dat deed uiteindelijk Volkert opstaan die ...
Als dat jouw definitie van degelijk onderzoek is.quote:Op zondag 5 december 2004 01:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Een alternatieve mogelijke oorzaak is simpelweg de stelling dat die lui achterlijk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |