abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23770629
quote:
Op zondag 5 december 2004 01:06 schreef milagro het volgende:

[..]

Als hij een psychisch wrak is, hoe kun je dan ooit zeggen dat Theo in zekere zin de kat op het spek gebonden heeft
Zowel de Volkert van der G. als Mohammed B. zijn 2 gestoorde figuren, als je je kop boven het maaiveld uitsteekt dan trek je malloten aan. Een uitgesproken mening is voor dit soort lieden een reden om je uit te schakelen, ongeacht de aard van die mening. Je kunt echter met zo'n mening een voedingsbodem creëeren waarin malloten zich aangespoord voelen actie te ondernemen. Dat hebben we ook gezien bij de aanslagen op moskeeën en een islamitische basisschool. Er mag dan misschien wel een gezamelijke afkeer zijn onder moslims van een film als Submission, er is maar 1 gek die daadwerkelijk van Gogh heeft vermoord. Hetzelfde zag je bij Advocaat na z'n mislukte wissel tijdens het EK, ik vind het een mirakel dat niemand de man daadwerkelijk heeft gevierendeeld.
  zondag 5 december 2004 @ 01:15:32 #127
109538 AbdelGhafied
bin Abdel Moemiet
pi_23770634
quote:
Op zondag 5 december 2004 01:14 schreef Snik het volgende:

[..]

Cohen en Aboutaleb dan. Beiden op een dodenlijst van moslimfundis.
Lol, daar zeg je wat 2 mensen die schuldig zijn aan o.a. de dood van dhr. Fortuyn en v Gogh.
Op de Dag der Opstanding zal Allah het vuur opzij laten gaan voor het gezicht van iemand die de eer van zijn moslim broeder verdedigde, buiten diegene zijn aanwezigheid om. (Sahih Sunan At-Tirmidhi)
pi_23770636
quote:
Op zondag 5 december 2004 01:14 schreef scanman01 het volgende:

[..]

De successen daarvan merken we dan ook dagelijks.
Ja, HA wint inderdaad op punten zeg
  zondag 5 december 2004 @ 01:16:37 #129
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_23770651
quote:
Op zondag 5 december 2004 01:14 schreef Snik het volgende:

[..]

Cohen en Aboutaleb dan. Beiden op een dodenlijst van moslimfundis.
Het regent weer klonen Van wie is AbdelGh. een kloon ?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_23770658
quote:
Op zondag 5 december 2004 01:06 schreef milagro het volgende:

[..]

Als hij een psychisch wrak is, hoe kun je dan ooit zeggen dat Theo in zekere zin de kat op het spek gebonden heeft

Bij psychische wrakken doe je dat al heeeeeeeel snel namelijk, of nee, je hoeft de kat helemaal niet op het spek te binden zelfs, een psychisch wrak heeft geen aanleiding nodig.
Ga hier nu eens op in, gelly?

Je zegt eerst dat Theo en mensen als Wilders en Ayaan, de kat op het spek bonden en binden en dan spreek je ineens over een pyschisch wrak.

Hoe kunnen we ons indekken tegen de moordlust en lange tenen van pyschische wrakken?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 5 december 2004 @ 01:16:56 #131
109538 AbdelGhafied
bin Abdel Moemiet
pi_23770660
quote:
Op zondag 5 december 2004 01:12 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dan ben ik bang dat jij toch iets gemist hebt in de film en in de Koran. En dan zeg jij dus ook dat die Moslimvrouwen in de film en in de blijf-van-mijn-lijf huizen leugenaars zijn.
En daar beantwoord je het hele topic zelf al mee. Het is Hirshi Ali gelukt de Koran af te schilderen als een boek die het mogelijk maakt om dit soort misdaden te plegen. Het mysterieuze topic is alweer opgelost, maar nog geen slotje

Op de Dag der Opstanding zal Allah het vuur opzij laten gaan voor het gezicht van iemand die de eer van zijn moslim broeder verdedigde, buiten diegene zijn aanwezigheid om. (Sahih Sunan At-Tirmidhi)
  zondag 5 december 2004 @ 01:17:57 #132
13462 BansheeBoy
pi_23770685
quote:
Op zondag 5 december 2004 01:15 schreef AbdelGhafied het volgende:

[..]

Lol, daar zeg je wat 2 mensen die schuldig zijn aan o.a. de dood van dhr. Fortuyn en v Gogh.
Dat is onzin, dat weet je best. Hirsi "kastanjeboom" Ali is daarentegen wel één van de schakels die leidde tot de dood van wijlen Theo van G. Dat beaamt ze zelf ook

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  zondag 5 december 2004 @ 01:18:42 #133
13462 BansheeBoy
pi_23770701
quote:
Op zondag 5 december 2004 01:16 schreef milagro het volgende:

Hoe kunnen we ons indekken tegen de moordlust en lange tenen van pyschische wrakken?
Niet

zondag 5 december 2004 @ 01:18:56 #134
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23770706
quote:
Op zondag 5 december 2004 01:11 schreef AbdelGhafied het volgende:

[..]

Nu graag even de hele verzen lezen, desnoods overhandig je ze even aan mij. Dan kom ik ze wel voorlezen voor je hoor Nu nog het verkrachten van je vrouw, het toestaan dat een oom de vrouw van je broer verkracht en wat eerkwesties. Overtuig me van je gelijk X-Ray

24.2 Geselt iedere echtbreekster en echtbreker met honderd slagen. En laat medelijden met hen u van de gehoorzaamheid aan Allah niet afhouden indien gij in Allah en de Laatste Dag gelooft. En laat een groep gelovigen getuige zijn van hun bestraffing.
4.34 Mannen zijn voogden over de vrouwen omdat Allah de enen boven de anderen heeft doen uitmunten en omdat zij van hun rijkdommen besteden. Deugdzame vrouwen zijn dus zij, die gehoorzaam zijn en heimelijk bewaren, hetgeen Allah onder haar hoede heeft gesteld. En degenen, van wie gij ongehoorzaamheid vreest, wijst haar terecht en laat haar in haar bedden alleen en tuchtigt haar. Als zij u dan daarna gehoorzamen, zoekt geen weg tegen haar. Waarlijk, Allah is Verheven, Groot.
24.31 En zeg tot de gelovige vrouwen dat zij ook haar ogen neergeslagen houden en hun passies beheersen, en dat zij haar schoonheid niet tonen dan hetgeen ervan zichtbaar moet zijn, en dat zij haar hoofddoeken over haar boezem laten hangen, en dat zij haar schoonheid niet tonen behalve aan haar echtgenoot of haar vader of de vader van haar echtgenoot, of haar zonen of de zonen van haar echtgenoot, of haar broeders, of de zonen van haar broeders, of de zonen van haar zusters of haar vrouwen, of haar slaven, of zulke mannelijke bedienden die geen geslachtsdrang hebben, of de jonge kinderen die van de naaktheid van een vrouw niets afweten. En laat haar niet met haar voeten slaan, opdat hetgeen zij van haar schoonheid bedekken openbaar moge worden. En wendt u allen tezamen tot Allah, o gelovigen, opdat gij moogt slagen.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 5 december 2004 @ 01:19:35 #135
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_23770722
quote:
Op zondag 5 december 2004 01:15 schreef gelly het volgende:

Zowel de Volkert van der G. als Mohammed B. zijn 2 gestoorde figuren, als je je kop boven het maaiveld uitsteekt dan trek je malloten aan. Een uitgesproken mening is voor dit soort lieden een reden om je uit te schakelen, ongeacht de aard van die mening. Je kunt echter met zo'n mening een voedingsbodem creëeren waarin malloten zich aangespoord voelen actie te ondernemen. Dat hebben we ook gezien bij de aanslagen op moskeeën en een islamitische basisschool. Er mag dan misschien wel een gezamelijke afkeer zijn onder moslims van een film als Submission, er is maar 1 gek die daadwerkelijk van Gogh heeft vermoord. Hetzelfde zag je bij Advocaat na z'n mislukte wissel tijdens het EK, ik vind het een mirakel dat niemand de man daadwerkelijk heeft gevierendeeld.
Dus, heel Nederlands, moet je je kop niet boven het maaiveld uitsteken? En we moeten blij zijn dat ze niet in de rij stonden om Van Gogh ritueel de keel door te snijden?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_23770732
quote:
Op zondag 5 december 2004 01:11 schreef scanman01 het volgende:

[..]

De vrijheid om dan maar iemand vanwege die film te vermoorden hebben die extremistische Moslims NIET. Lijkt me duidelijk.
Nee, maar dat beweert dan ook niemand. Ik vind het altijd zo jammer dat bij dit soort onderwerpen een soort 2-kamp onstaat terwijl we hetzelfde willen bereiken, alleen op een andere manier.
  zondag 5 december 2004 @ 01:21:07 #137
13462 BansheeBoy
pi_23770761
quote:
Op zondag 5 december 2004 01:18 schreef scanman01 het volgende:
-koranversen-
Leg mij nu ens uit hoe deze versen het verkrachten van een vrouw (door een oom) goedkeuren

pi_23770764
quote:
Op zondag 5 december 2004 01:13 schreef milagro het volgende:

[..]

Ja en ondanks zijn keurig nette manier van uitdrukken wordt meneer verketterd door zijn eigen achterban.

Grappig dat je daar niet op ingaat
Omdat het niet waar is. Wat is zijn achterban dan?

Er zijn moslims die het geweldig vinden wat hij zegt, er zijn moslims die het stom vinden en de meeste moslims hebben nog nooit van Bouazza gehoord. Er zijn juist enorm veel moslims die vinden dat er meer aan zelfkritiek moet worden gedaan - lees bijvoorbeeld eens wat van Sardar, voor mij een duizend keer interessantere figuur dan HA.
pi_23770769
quote:
Op zondag 5 december 2004 01:16 schreef milagro het volgende:

[..]

Door geen voedingsbodem te creëeren waarin dit soort gekken zich verantwoord of aangespoord voelen.
  zondag 5 december 2004 @ 01:21:41 #140
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23770775
quote:

Hetzelfde zag je bij Advocaat na z'n mislukte wissel tijdens het EK, ik vind het een mirakel dat niemand de man daadwerkelijk heeft gevierendeeld.
Was dat wel gebeurd was het misschien wel een klein beetje zijn eigen schuld... toch?
pi_23770789
quote:

[..]

Ho ho ho... met je mening een voedingsbodem creeëren waardoor malloten zich geroepen voelen actie te ondernemen.

Even denken..... je bedoelt DEMONISEREN van een , in dit geval, geloof dus?

Grappig, toen gezegd werd dat er rond Fortuyn een voedingsbodem gecreëerd werd, vond jij dat maar onzin, Volkert was gewoon een losgeslagen idioot, en die voedingsbodem was er helemaal niet.

Als jij nu meent dat bepaalde lieden door konstante kritiek op hun (geloofs)overtuiging tot moord in staat zijn, dan was de situatie rond Fortuyn exact zo.
Konstante kritiek op Fortuyn overtuiging deed een man opstaan die zich geroepen voelde hem te vermoorden.
  zondag 5 december 2004 @ 01:22:55 #142
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_23770797
quote:
Op zondag 5 december 2004 01:21 schreef scanman01 het volgende:
Was dat wel gebeurd was het misschien wel een klein beetje zijn eigen schuld... toch?
Moet je Robben maar niet wisselen.
pi_23770822
quote:
Op zondag 5 december 2004 01:21 schreef gelly het volgende:

[..]

Door geen voedingsbodem te creëeren waarin dit soort gekken zich verantwoord of aangespoord voelen.
Zoals Melkert, Kok, Rosenmöller, diverse journalisten, media etc dat maandenlang deden bij Fortuyn , bedoel je dus

Dat deed uiteindelijk Volkert opstaan die ...
pi_23770823
quote:
Op zondag 5 december 2004 01:18 schreef scanman01 het volgende:

[..]
Sja, dit soort dingen staat ook in de Bijbel. Ik vind de vraag of geloof daadwerkelijk veel invloed heeft op mishandeling, en niet achtergrond, sociale status of psychische gesteldheid een stuk interessanter. Het wordt voor het gemak maar aangenomen dat de islam de oorzaak is, terwijl er nooit serieus onderzoek naar gedaan is. En dat is niet alleen bij mishandeling, maar bij alle soorten van criminaliteit waar allochtonen bij betrokken zijn.
  zondag 5 december 2004 @ 01:24:32 #145
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23770831
quote:
Op zondag 5 december 2004 01:16 schreef AbdelGhafied het volgende:

[..]

En daar beantwoord je het hele topic zelf al mee. Het is Hirshi Ali gelukt de Koran af te schilderen als een boek die het mogelijk maakt om dit soort misdaden te plegen. Het mysterieuze topic is alweer opgelost, maar nog geen slotje

Nee.. het schijnt dat mensen hun acties tegen vrouwen goedpraten omdat er in de Koran zoiets staat. Dat heeft Ayaan niet gedaan, dat hebben de schrijvers van de Koran gedaan.
pi_23770849
quote:
Op zondag 5 december 2004 01:24 schreef milagro het volgende:

[..]

Zoals Melkert, Kok, Rosenmöller, diverse journalisten, media etc dat maandenlang deden bij Fortuyn , bedoel je dus

Ach ja, dat riedeltje.

Kok, Rosenmoller en Melkert etc hadden het ook voortdurend over de milieuplannen en de nertsen he
  zondag 5 december 2004 @ 01:25:44 #147
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_23770851
quote:
Op zondag 5 december 2004 01:24 schreef gelly het volgende:

Het wordt voor het gemak maar aangenomen dat de islam de oorzaak is, terwijl er nooit serieus onderzoek naar gedaan is. En dat is niet alleen bij mishandeling, maar bij alle soorten van criminaliteit waar allochtonen bij betrokken zijn.
Een alternatieve mogelijke oorzaak is simpelweg de stelling dat die lui achterlijk zijn.
pi_23770856
http://www.muslimwakeup.com/

Lees hier maar eens wat Scanman en milagro.
pi_23770859
quote:
Op zondag 5 december 2004 01:24 schreef milagro het volgende:

[..]

Nou ja, Fortuyn had daar zelf ook een flinke vinger in de pap bij ... Fortuyn was zelf de initiator van deze manier van politiek bedrijven.
pi_23770870
quote:
Op zondag 5 december 2004 01:25 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Een alternatieve mogelijke oorzaak is simpelweg de stelling dat die lui achterlijk zijn.
Als dat jouw definitie van degelijk onderzoek is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')