"Etalagewedstrijd" voor Van der Vaart.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:57 schreef pascalheister het volgende:
zit er nog een gedachte achter deze wedstrijd
apart zo'n wedstrijd in het seizoen
Te koop:quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:01 schreef zjroentje het volgende:
"Etalagewedstrijd" voor Van der Vaart.
Waarom heeft hij geen gelijk?quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:43 schreef methodmich het volgende:
Waarom heeft Van der Vaart dan gelijk?
in die wedstrijd tegen Barca?quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:50 schreef methodmich het volgende:
Ze gaan de Armeen ook testen.
jepquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
in die wedstrijd tegen Barca?
Idd. Ik erger me ook elke keer als die vent weer veel aandacht moet krijgen van alle kranten en tv-programma's omdat ie weer eens loopt te huilen. Ga gewoon spelen en hou verder je bek.quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:25 schreef methodmich het volgende:
Rafael moet eens wedstrijden gaan beslissen, in plaats van als maar te janken. Dan is Zlatan weer stout, dan de ADO-fans, dan Koeman.
Omdat hij dik betaald wordt om te voetballen waar de trainer hem neer wil zetten.quote:
Dan had Koeman hem er toch gewoon neer moeten zetten?quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Omdat hij dik betaald wordt om te voetballen waar de trainer hem neer wil zetten.
Ik kan het me echt niet voorstellen. Ik wil het wel, maar het gaat alle voorstellingsvermogen te boven.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:50 schreef VoreG het volgende:
Komt allemaal goed, echt. We rollen dinsdag Barca op met 5-0. Ronaldinho weet niet waar hij kijken moet
of een 17 jarige Amsterdammer.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:52 schreef tong80 het volgende:
Ja een 17 jarige Armeen zal ons uit de brand helpen.
Ook als het een compleet zijn positie niet is?quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Omdat hij dik betaald wordt om te voetballen waar de trainer hem neer wil zetten.
idd met een F elftal van Barca moet dat wel lukkenquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:50 schreef VoreG het volgende:
Komt allemaal goed, echt. We rollen dinsdag Barca op met 5-0. Ronaldinho weet niet waar hij kijken moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |