abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23764747
Tot mijn grote verbazing was er nog geen kerstmarkten topic voor 2004, dus bij deze

Een dezer weekenden wil ik met wat vrienden naar Duitsland om wat kerstmarkten te bezoeken (heb zelf een hekel aan kerst, maar goed). Het liefst willen we naar 1 van de grotere steden vlak over de grens bij Eindhoven, rond het Ruhrgebied. Heeft iemand een leuke tip of aanrader waar we heen moeten gaan?
  zaterdag 4 december 2004 @ 20:51:40 #2
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_23764925
Keulen schijnt erg leuk te zijn, al kun je over de koppen lopen rond deze tijd, heb ik me laten vertellen.

Zelf alleen naar de kerstmarkt in Oldenburg geweest, voor mij redelijk dichtbij, is erg gezellig maar klein dus niet echt wat je zoekt denk ik.
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
pi_23764985
Keulen en Düsseldorf zaten we inderdaad aan te denken.
  zaterdag 4 december 2004 @ 21:21:09 #4
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_23765522
Ik ben er met mijn middelbare school eens heen geweest, ik vond er echt geen hol aan, maar goed.
In Maastricht heb je ook een kerstmarkt toch? Dat is praktisch Duitsland...
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_23818061
Dat is allemaal buiten toch?
Dus goed aankleden
pi_23849173
Is het indoor of outdoor? We hebben besloten om naar Düsseldorf te gaan. Kan ik ergens de openingstijden vinden. Mijn pa dacht namelijk dat het weleens gesloten kon zijn op zondag.
pi_23849901
De kerstmarkten in Dusseldorf en Keulen zijn buiten. Ze zijn op zondag wel open, maar dan zijn de winkels gesloten, maar dat betekent niet dat het minder druk zal zijn.

Hier nog een lijstje:
http://www.weihnachtsmarkt-deutschland.de/
pi_23852188
Brrr....dik aankleden dus. Ik hoop dat het gezellig wordt!
pi_23852313
Wij zijn vorig jaar met school naar Munster geweest. En gaan dit jaar weer. Niet zo gek veel van die hele kerstmarkt/sfeer mee gemaakt we zijn direct de kroeg in gedoken, zat toen al stamp vol(13 uur)
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_23854794
Ik vond die in Keulen erg leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')