quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:17 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik dacht dat ik moeite had met afscheid nemen maar Rens slaat echt aaaaaaaalles!
Ah, bon soir madame Janicequote:Op zaterdag 4 december 2004 18:38 schreef GinaG het volgende:
tvp
Die met die clip met die tieten?quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:42 schreef -Struikrover- het volgende:
Dat nieuwe liedje van Anouk is toch wel heel gaaf zeg
Jepquote:Op zaterdag 4 december 2004 18:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die met die clip met die tieten?
Hoi negerquote:
Iddquote:Op zaterdag 4 december 2004 20:23 schreef kepler het volgende:
[..]
die vond ik heel cool
vooral door die Kirsten Dunst![]()
Die msn's ook weer van jouwquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:42 schreef mr_Brown het volgende:
Programma: All you need is love Zender: SBS 6 Tijdstip: 4-12-2004
21:55-23:00 Genre: Amusement Presentatie: Robert ten Brink![]()
Je hebt echt mazzel gehad dan gastquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:52 schreef -Struikrover- het volgende:
Terug
politiecontrole net![]()
2 biertjes op en geen papieren bij![]()
Ik mocht gelukkig doorrijden![]()
Ik kan mijn chessmaster cd rom nergens vindenquote:Op zondag 5 december 2004 09:12 schreef ChOas het volgende:
Ik kan mijn bril zo verschrikkelijk niet vinden.
En ik MOET 'm opgehad hebben toen ik thuiskwam
Ik had die bril 2 (twee!) dagenquote:Op zondag 5 december 2004 09:48 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik kan mijn chessmaster cd rom nergens vindenWil graag oefenen voor ik dit spel op live ga spelen
![]()
Mogguh Quinny!quote:Op zondag 5 december 2004 09:17 schreef Quinny het volgende:
Sinterklaas kapoentje
Ik blijf het raar vinden om dat te zingen
Goedemorgen allemaal
Vanmiddag komen de opa's en oma's langs en dan krijgt die een paar pakjesquote:Op zondag 5 december 2004 09:52 schreef GinaG het volgende:
[..]
Morgen Quinny wanneer mag Daantje zijn pakjes uitpakken deze ochtend of morgenochten?
Je bent een nieuwe bril kwijtquote:
Yup, en ik zit nu met mijn bril op die ik al 6 jaar heb, raarste dingen mee gedaan en ik heb 'm nog steeds. Die andere had ik woensdag opgehaald, en zaterdagochtend nergens meer te vindenquote:
Neeequote:Op zondag 5 december 2004 10:08 schreef ChOas het volgende:
[..]
Yup, en ik zit nu met mijn bril op die ik al 6 jaar heb, raarste dingen mee gedaan en ik heb 'm nog steeds. Die andere had ik woensdag opgehaald, en zaterdagochtend nergens meer te vinden
Ben vanaf Bass naar huis gelopen, en ik MOET 'm opgehad hebben toen ik thuiskwam...
Nergens meer te vinden
Daanquote:Op zondag 5 december 2004 10:02 schreef Quinny het volgende:
Daan imiteerd Brown
[afbeelding]
Kleine superman
Net zo gay als zijn paquote:Op zondag 5 december 2004 10:18 schreef chibibo het volgende:
Goed zo, Daan!
En hij is fan van Robbie Williams.
Dat suckt echtquote:Op zondag 5 december 2004 10:08 schreef ChOas het volgende:
[..]
Yup, en ik zit nu met mijn bril op die ik al 6 jaar heb, raarste dingen mee gedaan en ik heb 'm nog steeds. Die andere had ik woensdag opgehaald, en zaterdagochtend nergens meer te vinden
Ben vanaf Bass naar huis gelopen, en ik MOET 'm opgehad hebben toen ik thuiskwam...
Nergens meer te vinden
Ja heel erg fan van hem. Hij zingt (op zijn manier dan) ook al meequote:Op zondag 5 december 2004 10:18 schreef chibibo het volgende:
Goed zo, Daan!
En hij is fan van Robbie Williams.
Met zijn muzieksmaak zit het dus al goed.quote:Op zondag 5 december 2004 10:23 schreef Quinny het volgende:
Ja heel erg fan van hem. Hij zingt (op zijn manier dan) ook al mee
Ik wil ruilen.......deze Brown voor mijn brown!quote:Op zondag 5 december 2004 10:02 schreef Quinny het volgende:
Daan imiteerd Brown
[afbeelding]
Kleine superman
quote:Op zondag 5 december 2004 10:54 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ik wil ruilen.......deze Brown voor mijn brown!![]()
Wat een schatje is het toch![]()
![]()
WHAHAHAHAHAHAAquote:Op zondag 5 december 2004 10:02 schreef Quinny het volgende:
Daan imiteerd Brown
[afbeelding]
Kleine superman
quote:Op zondag 5 december 2004 11:06 schreef Quinny het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Hij heeft namelijk dezelfde trekjes als jou Brown
Op de creche woensdag mochten alle kinderen voor hun middagdutje hun schoentje zetten. Terwijl alle kindjes lekker een slapie aan het doen waren, was Daan alle schoentjes aan het verstoppen incl. de kadootjes die erin zaten. De leidsters moesten echt zoeken naar alles![]()
quote:Op zondag 5 december 2004 11:06 schreef Quinny het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Hij heeft namelijk dezelfde trekjes als jou Brown
Op de creche woensdag mochten alle kinderen voor hun middagdutje hun schoentje zetten. Terwijl alle kindjes lekker een slapie aan het doen waren, was Daan alle schoentjes aan het verstoppen incl. de kadootjes die erin zaten. De leidsters moesten echt zoeken naar alles![]()
Ik importeer hem in Januari,... kan niet wachtenquote:Op zondag 5 december 2004 11:54 schreef Strolie75 het volgende:
Ik wil niks meer weten van RE4....Capcom geeft me iets teveel info weg!![]()
Ik doe met je mee.quote:Op zondag 5 december 2004 11:55 schreef Chocobo het volgende:
Ik importeer hem in Januari,... kan niet wachten
Freeloader werkt zo snel en heerlijkquote:
Heerlijk ding inderdaad. Van mij mag de volgende generatie consoles allemaal toploader zijnquote:Op zondag 5 december 2004 12:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Freeloader werkt zo snel en heerlijkGebruik hem voor ToS en Paper Mario 2 die onderweg is
Ik ben benieuwd of ze nu ook met een Freeloader komen voor die nieuwe platte PS2, dat is nu immers ook een toploader.quote:Op zondag 5 december 2004 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heerlijk ding inderdaad. Van mij mag de volgende generatie consoles allemaal toploader zijn
Lekker Resi gamen in Januari
Kom kom, je bent pas 22, nog heel ff wachtenquote:Op zondag 5 december 2004 16:05 schreef Nadientje het volgende:
ik wil ook kindertjes waarmee ik pakjesavond kan doen
ben eenzaaaaaaaaaaaaaaaaaaam![]()
![]()
Wat vind je hiervan:quote:Op zondag 5 december 2004 15:51 schreef Bastard het volgende:
Vrijdag tot 0500 sochtends gamen.. slapen, kater verwelkomen, gamen, eten, supervage film kijken.. (Spun) gamen.. 0300 op tijd naar bed.. slapen.. mzzl.
Ja was zwaar weekend
Daar heb je een stel geweldig mooie foto's Gijs!!quote:Op zondag 5 december 2004 16:28 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan:
http://www.dutchphotozone.com/viewtopic.php?t=12984
Zitten mooie foto's tussen hoorquote:Op zondag 5 december 2004 16:28 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan:
http://www.dutchphotozone.com/viewtopic.php?t=12984
de eerste keer dat hij het een beetje in de gaten heeft héquote:Op zondag 5 december 2004 20:13 schreef Quinny het volgende:
Zo sinterklaas gevierd. Daan is gruwelijk verwend
Ben nu mol
stukquote:Op zondag 5 december 2004 20:13 schreef Quinny het volgende:
Zo sinterklaas gevierd. Daan is gruwelijk verwend
Ben nu mol
Huiiliequote:Op zondag 5 december 2004 20:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Onderuit in mn stoel.. we suckte te erg om aan te zien.
*pling*quote:Op zondag 5 december 2004 16:05 schreef Nadientje het volgende:
ik wil ook kindertjes waarmee ik pakjesavond kan doen
ben eenzaaaaaaaaaaaaaaaaaaam![]()
![]()
Nou, op zich is het datum prikken en wie niet komt heeft pech. Zeg gewoon "vrijdag voor Sinterklaasavond in 2005" bijvoorbeeld. Zou je op zich wel vrij kunnen houden vanaf nuquote:Op zondag 5 december 2004 21:24 schreef -Struikrover- het volgende:
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight, zooooo niet haalbaar![]()
![]()
![]()
nog een pakjesavondquote:Op zondag 5 december 2004 21:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*pling*
Idee
Gijsjes pakjesavond
Ze zitten opgesloten daarmeequote:Op maandag 6 december 2004 07:16 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
De fransen zijn explosieven kwqijtgeraakt op hun vliegveld met een militaire oefening
quote:De 150 gram aan explosieven waren tijdens een oefening met speurhonden in een tas gestopt, maar het pakje werd door de dieren niet ontdekt en belandde in een van de negentig vliegtuigen die tijdens de oefening het luchtruim kozen.
ga je terug naar bedquote:Op maandag 6 december 2004 07:21 schreef Bastard het volgende:
zo geen zin .
ik ook niet..... wat een typhus drukte weer op de weg vanmorgen... beetje mistquote:Op maandag 6 december 2004 07:21 schreef Bastard het volgende:
zo geen zin .
HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:
GOEIE SMOEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op maandag 6 december 2004 08:41 schreef silver-surfer het volgende:
KUT FILES... het is niet te geloven... K***** A44
Vanmorgen om 06.30 al vast... was pas om 08.30 op het werk![]()
Goeiemorgen
ik heb zoooooooooooooooooooooooooooooo geen zin vandaagquote:
Neeeeeeeeeeeeeee eeeecht niet...quote:Op maandag 6 december 2004 08:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik heb zoooooooooooooooooooooooooooooo geen zin vandaag![]()
Goed voor de lijnquote:Op maandag 6 december 2004 08:38 schreef Bastard het volgende:
Ik heb een chocolade letter gehad van mijn baas
quote:Op maandag 6 december 2004 08:38 schreef Bastard het volgende:
Ik heb een chocolade letter gehad van mijn baas
En 9 minuten later al op FOKquote:Op maandag 6 december 2004 08:41 schreef silver-surfer het volgende:
KUT FILES... het is niet te geloven... K***** A44
Vanmorgen om 06.30 al vast... was pas om 08.30 op het werk![]()
Goeiemorgen
Wij uitgeharde boterstavenquote:Op maandag 6 december 2004 08:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]de gulheid...
Wij een speculaaspop van 500 gram![]()
Toch aardig, had niks verwachtquote:Op maandag 6 december 2004 08:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]de gulheid...
Wij een speculaaspop van 500 gram![]()
11quote:Op maandag 6 december 2004 08:51 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
En 9 minuten later al op FOK
quote:Op maandag 6 december 2004 08:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ren het er vanavond wel af met de vlag in mijn hand
nada, niente noppes niks nazi'squote:
Moeilijk, vanavond Friends en CSIquote:Op maandag 6 december 2004 08:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tv verslaafdequote:Op maandag 6 december 2004 09:01 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Moeilijk, vanavond Friends en CSI
na friendsquote:
Gisterenquote:Op maandag 6 december 2004 08:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik liep weer es helemaal alleen inderdaad met die stink vlag.. kwamer er 3 achter me aanquote:Op maandag 6 december 2004 09:12 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gisteren
Loopt tie met die vlag weg roept tie; Hellup hellup hellup BOEMMMM
Mol![]()
![]()
zaterdag met surfer ff 1-1 gedaanquote:Op maandag 6 december 2004 09:12 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gisteren
Loopt tie met die vlag weg roept tie; Hellup hellup hellup BOEMMMM
Mol![]()
![]()
ik ben er wel gijsquote:
Surfer: 14quote:Op maandag 6 december 2004 09:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zaterdag met surfer ff 1-1 gedaanwat suck ik toch
hahaha maar dat splatteren met zo'n vliegscooterding
![]()
![]()
![]()
Okquote:Op maandag 6 december 2004 09:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik ben er wel gijsals jij mij dan een invite kan sturen zodat ik tegelijk kan joinen
![]()
Kom dan wel om een uurtje of 19.00 .tot een uurtje of 20,30 dan. Stop ik voor Friendsquote:Op maandag 6 december 2004 09:15 schreef Bastard het volgende:
Moeten een level up vanaaf Struikrommel.
Ben ik net klaar met eten en douchen, dan lekker gamen.. he heerlijk.quote:Op maandag 6 december 2004 09:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kom dan wel om een uurtje of 19.00 .tot een uurtje of 20,30 dan. Stop ik voor Friends
Daarna TV kijken met kuiken
tralalalalalalalalalalalalalalalalalalalalaalaquote:Op maandag 6 december 2004 09:36 schreef silver-surfer het volgende:
Nee?
quote:Op maandag 6 december 2004 09:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
tralalalalalalalalalalalalalalalalalalalalaala![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zoooooooooooover in de minquote:
ooooooohhhhhh WHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAquote:
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:
quote:
Whehehehhehe... je rekent er al niet meer op dat het goed gaatquote:Op maandag 6 december 2004 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen. Geen vertraging gehad vandaagHeel mijn planning overhoop.
Ja, bizar manquote:Op maandag 6 december 2004 10:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whehehehhehe... je rekent er al niet meer op dat het goed gaat
Heb je al tegen je Pa gezegd dat je z`n verjaardag niet bijwoondquote:Op maandag 6 december 2004 10:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, bizar manTram kwam ook meteen enzo. Wilde in de trein 2 Southpark afleveringen kijken, lukte niet, was er te snel
Deze week geen cursus, volgende week pas weer.quote:Op maandag 6 december 2004 10:49 schreef -Struikrover- het volgende:
Zo te zien heb je het op cursus net zo druk als op je gewone werk![]()
![]()
Lulquote:Op maandag 6 december 2004 10:19 schreef silver-surfer het volgende:
[..].... oh ja...
.... HEEERLIJK!!!
quote:
Gaat Donderdag nog door? Met B. en ChOas ?quote:Op maandag 6 december 2004 10:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Deze week geen cursus, volgende week pas weer.![]()
elke keer moet ik weer proestenquote:
Whahahahahahaquote:
Nee.quote:Op maandag 6 december 2004 11:47 schreef mr_Brown het volgende:
nee?
quote:Op maandag 6 december 2004 11:47 schreef mr_Brown het volgende:
nee?
Wat mij betreft wel.quote:Op maandag 6 december 2004 10:58 schreef -Struikrover- het volgende:
Gaat Donderdag nog door? Met B. en ChOas ?
Tja, je kunt nu eenmaal niet de last van de hele wereld op je schouders dragen. Die 4 mld die Nederland aan ontwikkelingshulp uitgeeft zou ook in eigen land nuttiger besteed kunnen worden.quote:Op maandag 6 december 2004 12:08 schreef Bastard het volgende:
En weer een fijne hypocriete kerst gewenst aan iedereen '45 miljoen dode kinderen door falen G8'
quote:Op maandag 6 december 2004 12:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tja, je kunt nu eenmaal niet de last van de hele wereld op je schouders dragen. Die 4 mld die Nederland aan ontwikkelingshulp uitgeeft zou ook in eigen land nuttiger besteed kunnen worden.
Najaaaaaquote:Op maandag 6 december 2004 12:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tja, je kunt nu eenmaal niet de last van de hele wereld op je schouders dragen. Die 4 mld die Nederland aan ontwikkelingshulp uitgeeft zou ook in eigen land nuttiger besteed kunnen worden.
Ja gijs... die uitspraak slaat natuurlijk nergens op...quote:
Ja, vind ik wel. Zolang er in de 3e wereld op het gebied van mentaliteit niks verandert kun je er wel geld in blijven pompen. Meeste beland dan toch op de zwitserse bankrekeningen van de machthebbers. Wat dat betreft hebben andere landen, vooral de VS, toch een stuk minder naïef wereldbeeld dan Nederland. Daar is het ook geen schande om te roepen dat de welvaart van je eigen land voorop staat.quote:Op maandag 6 december 2004 12:33 schreef Chocobo het volgende:
Najaaaaa
Dat is echt ergquote:Op maandag 6 december 2004 12:08 schreef Bastard het volgende:
En weer een fijne hypocriete kerst gewenst aan iedereen '45 miljoen dode kinderen door falen G8'
Sommige regeringen van 3e wereldlanden werken niet echt mee nee, maar moeten we daarvoor duizenden onschuldige mensen aan hun lot over laten ?quote:Op maandag 6 december 2004 12:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel. Zolang er in de 3e wereld op het gebied van mentaliteit niks verandert kun je er wel geld in blijven pompen. Meeste beland dan toch op de zwitserse bankrekeningen van de machthebbers. Wat dat betreft hebben andere landen, vooral de VS, toch een stuk minder naïef wereldbeeld dan Nederland. Daar is het ook geen schande om te roepen dat de welvaart van je eigen land voorop staat.
Constructieve ontwikkelingshulp die zichzelf terug verdient door middel van hogere export naar die landen heb ik niks op tegen. Geld in een bodemloze put steken vind ik niet kunnen. Verder zijn hongersnoden, natuurrampen, etc gewoon signalen van de natuur dat er 3/4 teveel mensen op deze aardbol rondlopen.quote:Op maandag 6 december 2004 12:37 schreef silver-surfer het volgende:
Ja gijs... die uitspraak slaat natuurlijk nergens op...
Ontwikkelingshulp MOET toch gegeven worden!!!!
Over de besteding ervan valt nog te discussieren maar alles zelf houden... natuurlijk niet...
We zijn schatrijk hier... 3/4 van de wereld is 100 keer armer dan wij zijn...
Als je iets kunt missen moet je het zeker niet laten...
Daar kom je dus op de redenering van mensen als Pronk. De bevolking mag niet leiden onder de machthebbers dus geven we maar miljarden aan corrupte machthebbers, een paar miljoen zal uiteindelijk hopelijk bij de bevolking terecht komen.quote:Op maandag 6 december 2004 12:40 schreef Chocobo het volgende:
Sommige regeringen van 3e wereldlanden werken niet echt mee nee, maar moeten we daarvoor duizenden onschuldige mensen aan hun lot over laten ?
Nee ik vind ook van niet!quote:Op maandag 6 december 2004 12:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Sommige regeringen van 3e wereldlanden werken niet echt mee nee, maar moeten we daarvoor duizenden onschuldige mensen aan hun lot over laten ?
Moet wel haalbaar zijn allemaal he. Gijs de dingen die je zegt ook.......quote:Op maandag 6 december 2004 12:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Constructieve ontwikkelingshulp die zichzelf terug verdient door middel van hogere export naar die landen heb ik niks op tegen. Geld in een bodemloze put steken vind ik niet kunnen. Verder zijn hongersnoden, natuurrampen, etc gewoon signalen van de natuur dat er 3/4 teveel mensen op deze aardbol rondlopen.
Gelukkig zijn er organisaties die wel om mensen gevenquote:Op maandag 6 december 2004 12:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Daar kom je dus op de redenering van mensen als Pronk. De bevolking mag niet leiden onder de machthebbers dus geven we maar miljarden aan corrupte machthebbers, een paar miljoen zal uiteindelijk hopelijk bij de bevolking terecht komen.![]()
quote:Op maandag 6 december 2004 12:42 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Nee ik vind ook van niet!
Daar kunnen die mensen niks aan doen.![]()
Groot deel van de ontwikkelingshulp werkt al op deze manier hoor, zeker in andere landen. Zo geeft de VS bijvoorbeeld geld voor tractors met als voorwaarde dat die tractors wel in de VS moeten worden gekocht. Duwtje in de rug voor de eigen economie en je helpt er die mensen in de 3e wereld mee. Dat is nuttig. Met miljarden overmaken op de rekening van een corrupte dictator help je alleen de economie van Zwitserland.quote:Op maandag 6 december 2004 12:42 schreef Chocobo het volgende:
Moet wel haalbaar zijn allemaal he. Gijs de dingen die je zegt ook.......
Gijs... niet alles hoeft terug verdient te worden hoor... als je zo begint geef je dus alleen maar om je zelf...quote:Op maandag 6 december 2004 12:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Constructieve ontwikkelingshulp die zichzelf terug verdient door middel van hogere export naar die landen heb ik niks op tegen. Geld in een bodemloze put steken vind ik niet kunnen. Verder zijn hongersnoden, natuurrampen, etc gewoon signalen van de natuur dat er 3/4 teveel mensen op deze aardbol rondlopen.
mee eensquote:Op maandag 6 december 2004 12:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Daar kom je dus op de redenering van mensen als Pronk. De bevolking mag niet leiden onder de machthebbers dus geven we maar miljarden aan corrupte machthebbers, een paar miljoen zal uiteindelijk hopelijk bij de bevolking terecht komen.![]()
Ik vraag me af of dat wel verstandig is, gezien milieu en overbevolking. Als al die mensen in de 3e wereld het opeens beter krijgen en allemaal een auto en een ijskast kopen kun je dag zwaaien tegen de planeet.quote:Op maandag 6 december 2004 12:44 schreef Chocobo het volgende:
Gelukkig zijn er organisaties die wel om mensen gevenen er hard aan werken om de levensomstandigheden van die mensen te verbeteren.
Gijs ik heb het over het feit dat ze misschien de 50 cent voor de school van hun kinderen kunnen betalenquote:Op maandag 6 december 2004 12:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat wel verstandig is, gezien milieu en overbevolking. Als al die mensen in de 3e wereld het opeens beter krijgen en allemaal een auto en een ijskast kopen kun je dag zwaaien tegen de planeet.
Ik vind dat het belang van je eigen land voorop moet staan. Wat dat betreft heeft de VS dus groot gelijk. Je kunt wel zeggen dat je dan alleen maar aan jezelf denkt, ik noem het meer ervoor waarborgen dat je welvaart nu en in de toekomst behouden blijft zodat (constructieve) ontwikkelingshulp geven mogelijk blijft.quote:Op maandag 6 december 2004 12:45 schreef silver-surfer het volgende:
Gijs... niet alles hoeft terug verdient te worden hoor... als je zo begint geef je dus alleen maar om je zelf...
Maar door overbevolking wordt het erger, erosie wordt door een groot deel door mensen veroorzaakt. Bij noodweer krijg je dan die modderstromen zoals nu in Filipijnen.quote:En een natuur ramp is helemaal niet zo'n signaal... het is gewoon een gevolg van de werking van wind, aarde, vuur en water ....
Die ik zeker respecteer.quote:Maar goed... dat is mijn mening
Magneetquote:Op maandag 6 december 2004 12:59 schreef Nadientje het volgende:
mijn betaalde vrije dag vandaag nu pas wakker![]()
![]()
dat heb je niet gedaan toch?quote:Op maandag 6 december 2004 13:10 schreef Nadientje het volgende:
gister was sinterklaas op het werk... in ruil voor eten zou hij wel even iets snoep gooien naar de kinderen.. wat een chantage
Sinterklaasquote:Op maandag 6 december 2004 13:10 schreef Nadientje het volgende:
gister was sinterklaas op het werk... in ruil voor eten zou hij wel even iets snoep gooien naar de kinderen.. wat een chantage
jawel ik kan die kinderen toch niet teleurstellen, het waren zo'n lieve hummeltjes allemaalquote:
Dat lieve van jouwquote:Op maandag 6 december 2004 13:24 schreef Nadientje het volgende:
[..]
jawel ik kan die kinderen toch niet teleurstellen, het waren zo'n lieve hummeltjes allemaal![]()
die grote ogen van ze als de sint binnekomt.. prachtigwat boeit mij die mcchicken enzo dan nog
Niets inderdaad.. Vind het wel jammer dat je altijd van die spotjes krijgt, geld doneren daaraan, schoon mileu bij jezelf, red de panda, red de beer etc.quote:Op maandag 6 december 2004 12:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zo is de kerst idd hypocriet, maar ja,..... wat kan je doen he als zelfs de G8 landen zich niet aan afspraken houden,... wie ben jij dan nog![]()
quote:Op maandag 6 december 2004 13:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niets inderdaad.. Vind het wel jammer dat je altijd van die spotjes krijgt, geld doneren daaraan, schoon mileu bij jezelf, red de panda, red de beer etc.
Dat terwijl de echte boosdoeners gewoon hun dingen kunnen doen, en wij een schuldgevoel krijgen aangepraat.
Je kan niets anders doen dan liefde zenden aan de mensen die het nodig hebben, en kracht wensen aan de mensen die echt in de positie zitten om het probleem aan te pakken.
neequote:Op maandag 6 december 2004 13:40 schreef Magneet het volgende:
mensen ik moet stiekum een foto maken van de ogen van mijn trainer bij deze cursus die zijn gewoon nog groter dan de mijne
Het is gewoon een mensliefhebbende tekst hoorquote:Op maandag 6 december 2004 13:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]Wat een respect
![]()
![]()
![]()
![]()
serieus... m.... mag ik je aanraken
![]()
Afdruk van de laatste GC review?quote:Op maandag 6 december 2004 13:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heel apart... Er komen nu allemaal lege velletjes uit mijn printer![]()
Helemaal waar!!quote:Op maandag 6 december 2004 13:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niets inderdaad.. Vind het wel jammer dat je altijd van die spotjes krijgt, geld doneren daaraan, schoon mileu bij jezelf, red de panda, red de beer etc.
Dat terwijl de echte boosdoeners gewoon hun dingen kunnen doen, en wij een schuldgevoel krijgen aangepraat.
Je kan niets anders doen dan liefde zenden aan de mensen die het nodig hebben, en kracht wensen aan de mensen die echt in de positie zitten om het probleem aan te pakken.
quote:
quote:DOE IK ZIE JI M NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN ORGEN
Liever niet...quote:Op maandag 6 december 2004 13:40 schreef Magneet het volgende:
mensen ik moet stiekum een foto maken van de ogen van mijn trainer bij deze cursus die zijn gewoon nog groter dan de mijne
quote:Op maandag 6 december 2004 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In totaal zijn er 5 velletjes uitgekomen, en op één staat het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoelaat online vanavond? Na Friends?quote:
quote:Op maandag 6 december 2004 14:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hoelaat online vanavond? Na Friends?
Ik ben er zelf vanaf uurtje of 1830 denk ik.. tot weet ik niet. Uurtje of 2230 wil ik wel weer naar bed eigenlijkquote:Op maandag 6 december 2004 14:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hoelaat online vanavond? Na Friends?
ik heb geen Haloquote:
vanaf 18.30 ooookquote:Op maandag 6 december 2004 14:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben er zelf vanaf uurtje of 1830 denk ik.. tot weet ik niet. Uurtje of 2230 wil ik wel weer naar bed eigenlijk
Als we met zn 4 zijn kunnen we eens met een goed team, team skirmishen(Of big team battle als er meer komen)
Ze waren al gestopt met online spelen voordat ze goed en wel begonnen warenquote:Op maandag 6 december 2004 14:21 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ik heb geen Halode tijd dat ik het nu koop en voordat ik het een beetje kan spelen zijn jullie alweer gestopt met online spelen
koop het voor de SP danquote:Op maandag 6 december 2004 14:21 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ik heb geen Halode tijd dat ik het nu koop en voordat ik het een beetje kan spelen zijn jullie alweer gestopt met online spelen
Ik heb jou ook maar een uur online gezien hoorquote:Op maandag 6 december 2004 14:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze waren al gestopt met online spelen voordat ze goed en wel begonnen waren
Vrouwtje is er niet, dus tv word gebruikt waar hij voor gemaakt is.. Gamenquote:
wowquote:Op maandag 6 december 2004 13:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 december 2004 14:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze waren al gestopt met online spelen voordat ze goed en wel begonnen waren
Actie - reactie hequote:Op maandag 6 december 2004 14:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb jou ook maar een uur online gezien hoor
dat is ook weer waarquote:Op maandag 6 december 2004 13:24 schreef Nadientje het volgende:
[..]
jawel ik kan die kinderen toch niet teleurstellen, het waren zo'n lieve hummeltjes allemaal![]()
die grote ogen van ze als de sint binnekomt.. prachtigwat boeit mij die mcchicken enzo dan nog
Nee, meer toepasselijk is de bijbeltekst : "Wie zonder zonde is, gooit de eerste steen"quote:
sorry maar volgens mij heb je je vergistquote:Op maandag 6 december 2004 14:37 schreef EvilCole het volgende:
tvp
Ja, kijk, ik heb er zat gezeten, maar ik baal ervan dat je niet lekker kan ouwehoeren tijdens het gamen. En ik vind het jammer dat de helft van de mensen die meespeelt onder de 17 isquote:Op maandag 6 december 2004 14:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, meer toepasselijk is de bijbeltekst : "Wie zonder zonde is, gooit de eerste steen"
Maar maakt niet uit, vanaaf kom je echt gamen dus
Ouwehoeren kan wel.. witte knop indrukken. Tuurlijk zou het leuker wezen als je dat witte knopje niet steeds hoefde in te drukken, maar so be it, daar laat ik geen spel voor schietenquote:Op maandag 6 december 2004 14:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, kijk, ik heb er zat gezeten, maar ik baal ervan dat je niet lekker kan ouwehoeren tijdens het gamen. En ik vind het jammer dat de helft van de mensen die meespeelt onder de 17 is
zooo'n mooi spelquote:Op maandag 6 december 2004 14:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ouwehoeren kan wel.. witte knop indrukken. Tuurlijk zou het leuker wezen als je dat witte knopje niet steeds hoefde in te drukken, maar so be it, daar laat ik geen spel voor schieten
Struik vraagt ook steeds waar ik ben, meestal mol als ie dat vraagt
Ja, ik weet van dat witte knopje, maar je kan dus niet richten en praten tegelijkquote:Op maandag 6 december 2004 14:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ouwehoeren kan wel.. witte knop indrukken. Tuurlijk zou het leuker wezen als je dat witte knopje niet steeds hoefde in te drukken, maar so be it, daar laat ik geen spel voor schieten
Struik vraagt ook steeds waar ik ben, meestal mol als ie dat vraagt
jawel, knopje indrukken. Knopje loslaten, gaan praten en mikken tegelijk. Als je ophoud met praten gaat de intercom weer uit.quote:Op maandag 6 december 2004 14:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, ik weet van dat witte knopje, maar je kan dus niet richten en praten tegelijkIk vind het gewoon echt kut. Scheelt een punt of twee op gameplay online.
Ik verwacht de Xbox stiekem voor Kerst 2005.... Ze willen die kerst-periode nog meepakken en het belangrijkste: Ze willen Sony voor zijn!!!quote:Op maandag 6 december 2004 14:49 schreef Chocobo het volgende:
xbox 2 verhaal
Eh,... ja nu je het zegtquote:Op maandag 6 december 2004 14:51 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik verwacht de Xbox stiekem voor Kerst 2005.... Ze willen die kerst-periode nog meepakken en het belangrijkste: Ze willen Sony voor zijn!!!
Ook komen alle grote games voor de Xbox1 in het voorjaar 2005 uit. Heb nog weinig games gehoord die eind 2005 uitkomen....
Ik ben er ook om 18,30 ofzoquote:Op maandag 6 december 2004 14:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben er zelf vanaf uurtje of 1830 denk ik.. tot weet ik niet. Uurtje of 2230 wil ik wel weer naar bed eigenlijk
Als we met zn 4 zijn kunnen we eens met een goed team, team skirmishen(Of big team battle als er meer komen)
ja, heb ik dus ookquote:Op maandag 6 december 2004 14:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eh,... ja nu je het zegt![]()
Ik ken na Q1 ook niks meer wat ik wil hebben !
Op mijn knieënquote:Op maandag 6 december 2004 14:47 schreef Nadientje het volgende:
hoe heeft brown rens eigenlijk gevraagd?
ik had een weekendje Brugge geregeld en Rens wist hier niks van, dus vrijdag had ik al kleren van haar in de auto gelegd enzo en zaterdag zijn we dus naar Brugge gereden..... toen we voor het hotel stonden had ze pas door dat we niet meer naar huis gingenquote:Op maandag 6 december 2004 15:03 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja?en waar dan thuis gewoon? vertel es vind dat zo cool
TEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERING ................ dit kan toch niet... met die graphics speel je dit spel toch nietquote:Op maandag 6 december 2004 14:49 schreef Chocobo het volgende:
T..ering
WarDevil Shows Potential of Xbox 2. First trailer and details on the next-gen title slated for a 2005 release.
http://media.xbox.ign.com/media/717/717765/vids_1.html
Official website: http://www.wardevil.com/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is nog vroeg allemaal maar heerlijk om te zien hoe ze er mee bezig zijn
koooommmm maarquote:
oh wauw, wat romantischquote:Op maandag 6 december 2004 15:21 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik had een weekendje Brugge geregeld en Rens wist hier niks van, dus vrijdag had ik al kleren van haar in de auto gelegd enzo en zaterdag zijn we dus naar Brugge gereden..... toen we voor het hotel stonden had ze pas door dat we niet meer naar huis gingen's avonds uit eten geweest, wilde het eigenlijk daar vragen, maar de mensen in het restaurant waren niet zo leuk dus daar had ik geen zin in. Ik heb het dus gewoon gevraagd op de kamer
Ik had het aan haar ouders de dag ervoor gevraagd en die hadden dus op een kaart hun gelukwensen enzo geschreven voor Rens....
de zondag had ik nog geregeld dat we de sauna en zwembad voor onszelf hadden voor anderhalf uur
en daarna naar huis..... dat was het zo'n beetje
wanneer gaan jullie trouwen ?quote:Op maandag 6 december 2004 16:05 schreef Nadientje het volgende:
[..]
oh wauw, wat romantisch![]()
geweldig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |