quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:17 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik dacht dat ik moeite had met afscheid nemen maar Rens slaat echt aaaaaaaalles!
Ah, bon soir madame Janicequote:Op zaterdag 4 december 2004 18:38 schreef GinaG het volgende:
tvp
Die met die clip met die tieten?quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:42 schreef -Struikrover- het volgende:
Dat nieuwe liedje van Anouk is toch wel heel gaaf zeg
Jepquote:Op zaterdag 4 december 2004 18:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die met die clip met die tieten?
Hoi negerquote:
Iddquote:Op zaterdag 4 december 2004 20:23 schreef kepler het volgende:
[..]
die vond ik heel cool
vooral door die Kirsten Dunst![]()
Die msn's ook weer van jouwquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:42 schreef mr_Brown het volgende:
Programma: All you need is love Zender: SBS 6 Tijdstip: 4-12-2004
21:55-23:00 Genre: Amusement Presentatie: Robert ten Brink![]()
Je hebt echt mazzel gehad dan gastquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:52 schreef -Struikrover- het volgende:
Terug
politiecontrole net![]()
2 biertjes op en geen papieren bij![]()
Ik mocht gelukkig doorrijden![]()
Ik kan mijn chessmaster cd rom nergens vindenquote:Op zondag 5 december 2004 09:12 schreef ChOas het volgende:
Ik kan mijn bril zo verschrikkelijk niet vinden.
En ik MOET 'm opgehad hebben toen ik thuiskwam
Ik had die bril 2 (twee!) dagenquote:Op zondag 5 december 2004 09:48 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik kan mijn chessmaster cd rom nergens vindenWil graag oefenen voor ik dit spel op live ga spelen
![]()
Mogguh Quinny!quote:Op zondag 5 december 2004 09:17 schreef Quinny het volgende:
Sinterklaas kapoentje
Ik blijf het raar vinden om dat te zingen
Goedemorgen allemaal
Vanmiddag komen de opa's en oma's langs en dan krijgt die een paar pakjesquote:Op zondag 5 december 2004 09:52 schreef GinaG het volgende:
[..]
Morgen Quinny wanneer mag Daantje zijn pakjes uitpakken deze ochtend of morgenochten?
Je bent een nieuwe bril kwijtquote:
Yup, en ik zit nu met mijn bril op die ik al 6 jaar heb, raarste dingen mee gedaan en ik heb 'm nog steeds. Die andere had ik woensdag opgehaald, en zaterdagochtend nergens meer te vindenquote:
Neeequote:Op zondag 5 december 2004 10:08 schreef ChOas het volgende:
[..]
Yup, en ik zit nu met mijn bril op die ik al 6 jaar heb, raarste dingen mee gedaan en ik heb 'm nog steeds. Die andere had ik woensdag opgehaald, en zaterdagochtend nergens meer te vinden
Ben vanaf Bass naar huis gelopen, en ik MOET 'm opgehad hebben toen ik thuiskwam...
Nergens meer te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |