quote:Op woensdag 8 december 2004 19:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Oke, ik geef het toe: Stefano lijkt hier meer op Alimero.
Wat heeft dit met GTST te makenquote:Op woensdag 8 december 2004 19:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
Johnny de Mol ligt in het ziekenhuis met een longontsteking hoorde ik net in RTL Boulevard
Hoe lang duurt een longontsteking ongeveer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frits van Houten.quote:Op woensdag 8 december 2004 20:21 schreef timmeeeh het volgende:
Wie is eigenlijk de vader van Sjosh?
Hij speelde 1 of 2 jaar de rol van Sylvester Koetsier in GTST.quote:Op woensdag 8 december 2004 20:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Wat heeft dit met GTST te maken![]()
quote:Op woensdag 8 december 2004 20:40 schreef Orginial het volgende:
Ik voel aan mijn water dat Kerst weer heerlijk wordt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
quote:Op woensdag 8 december 2004 20:43 schreef Bupatih het volgende:
Nick als 'ie ontslagen wordt uit het ziekenhuis:
"Allé, de ballen he"
Nee, serieusquote:Op woensdag 8 december 2004 20:41 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hij speelde 1 of 2 jaar de rol van Sylvester Koetsier in GTST.![]()
Ik heb het niet gezien!!, iemand een samenvatting voor me ofzo, wnat morgen kan ik et waarschijnlijk ook niet zienquote:
Je sigh van Donnie Darkoquote:Why are you wearing that stupid man suit?
In het voorstukje voor morgen praat Ludo weer Martine. Denk alleen niet dat Martine erin trapt.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:23 schreef Frey het volgende:
De verhaallijn rondom Ludo wordt weer interessant![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....Rosa bijvoorbeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |