Ik heb je net gemailt.quote:Op zondag 5 december 2004 22:10 schreef Moeizaam het volgende:
[..]
Shagie, is wel goed, omdat je die andere net misgelopen bent aan Biertje.
Mail me maar even.
Oja, jij misschien tips over het verpakken van een moederborddoos?
juist, en dan wat ik altijd doe dat papier uit je papershredder halen en als bescherming gebruiken.quote:Op zondag 5 december 2004 22:13 schreef Shagya het volgende:
[..]
Ik heb je net gemailt.
Een doos uit de supermarkt zoeken die er mooi omheen past.
Verduidelijkings mail gestuurt.quote:Op zondag 5 december 2004 22:15 schreef Moeizaam het volgende:
Fijn, word helemaal dol van al die namen. Hahahaha
Iedereen heeft op Fok een andere naam dan in zijn email.
15 euro inclusief verzenden min.quote:Op zondag 5 december 2004 22:02 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Verzenden kost ¤5,50, die ¤ 6,84 is alleen voor het verzenden van pakketten waarvoor een AVG zegel nodig is. AVP pakketten mogen belastingvrij verzonden worden.
Met een doosje erbij wordt dat iets van ¤ 7,00. De schijf is misschien niet zoveel waard als hij zoveel gebruikt is. Misschien ¤ 6,00 voor de schijf? Dan wordt het totaal ¤ 13,00. Zit dat een beetje in de richting?
Flappie, check Kelkoo.quote:Op zondag 5 december 2004 22:56 schreef flappiewappie het volgende:
WinFast TV2000 XP Deluxe oftwel die tv kaart, hoeveel wil je er voor hebben?
kan hem niet vinden in pricewatch ofzo?
30 euro en je hebt een dealquote:Op zondag 5 december 2004 23:26 schreef Moeizaam het volgende:
[..]
Flappie, check Kelkoo.
Ik denk dat 35 euro incl verzenden wel een redelijke prijs om Canal+ te capturen.
Manga, had je hele bericht niet gezien.quote:Op maandag 6 december 2004 17:07 schreef manga het volgende:
Price watch voor Winfast TV Kaart, 43.50 Euro vandaar mijn bod van 20 Euro![]()
Onder Mediacenter 2005 word volgens mij nog maar 1 kaart ondersteund.quote:Op zondag 5 december 2004 22:47 schreef manga het volgende:
Ik bied 20 Euro inclusief verzenden voor de TV kaart .
Is je misschien bekend of jouw TV kaart werkt onder Windows Media Center? In de heel summiere lijst van Mickeysoft staat jouw kaart niet maar goed er staan ook maar een handje vol kaarten![]()
Zet je bril op en klik op de plaatjes.quote:Op maandag 6 december 2004 17:57 schreef Louterman het volgende:
Hoe grrot zijn die HD's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |