quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:52 schreef FokTijn het volgende:
"best band on earth"
kan ik ook heel goed mee leven, maar daar is dit topic eigenlijk niet voor bedoeld. Dergelijke propaganda ventileer je maar eldersquote:
Jankzak.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:29 schreef IdlersDream het volgende:
kan ik ook heel goed mee leven, maar daar is dit topic eigenlijk niet voor bedoeld. Dergelijke propaganda ventileer je maar elders
Hoger zal hij toch waarschijnlijk niet staan. Maar je bereikt wel dat hij misschien volgend jaar in de keuzelijst staat, en dan klim je denk ik eenvoudig.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:33 schreef dwerg het volgende:
[..]
Jankzak.
Ik hoop dat Oasis niet in de top 2000 komt.
Of beter nog: dat Wonderwall er wel in komt, maar dan op 1972 zodat hij ergens na middernacht gedraaid wordt zodat geen hond dat zeiknummer hoeft te horen.
Nee, ik heb niet gezegd dat het een kloteband is. Maar Wonderwall is wel een ontzettend zeiknummer, dat heb je goed gezien.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:37 schreef IdlersDream het volgende:
jij komt hier 5 keer puur alleen om te zeggen dat het een kutnummer is van een klote band, met een zanger met zeikstem.
Ik heb mensen zien weglopen op het moment dat een gitarist een capo uit zijn koffer pakte en deze op de tweede fret bevestigde. Dat zou toch voldoende moeten zeggenquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:03 schreef Warrior_on_Ice het volgende:
maar zeg nou eerlijk, het is toch best een leuk liedje?
Okee tnxquote:
Ik zit nu een live-uitvoering van Ryan Adams te luisteren, en die is inderdaad heel gaafquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:22 schreef RemCOW het volgende:
Ik vind 't nummer best okay trouwens, maar de versie van Ryan Adams vind ik mooier.
je hoeft 'm niet te bedanken, want het origineel is niet van Mike Flowersquote:
quote:Hij is een paar jaar geleden ook uitgevoerd door iemand die wel iets weg had van ARjen Ederveen (Theo en Thea)... iemand enig idee wie dat was, want dat was wel een hele gave uitvoering van dat nummer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |