quote:Op zondag 5 december 2004 20:05 schreef Skaai het volgende:
Kan iemand hier een leuk Oud & Nieuw icoontje van toveren?
Hij is alleen niet op maat.
Doe er mee wat je wil, bewegen bla bla.
[afbeelding]
Ik ook niet.quote:Op zondag 5 december 2004 20:08 schreef misterDre het volgende:
Ow..FF doe die van Orginial ook ff. Ik hebniks met soaps
Ik kan je niet helpen, ik kan geen bewegende maken.quote:Op zondag 5 december 2004 20:42 schreef funmaster het volgende:
Kerst- Oud & Nieuwicoontjes, klaar terwijl u wacht Deel 5
Daarzo ff kijken
Oeh, gelukkigquote:Op zondag 5 december 2004 18:37 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Nee. Jij hebt er duidelijk wel oog voor. Alleen komt dat er nog niet altijd uit. En qua techniek ben je een van de betere die hier rondloopt.
Als je dan even het originele icoontje zou kunnen posten.....quote:Op zondag 5 december 2004 21:41 schreef Lois het volgende:
Ik zou heel graag een kerstupgrade willen *lief kijkt*
Alsjeblieftquote:Op zondag 5 december 2004 22:33 schreef easy-going het volgende:
Mag mijn zoon ook weer in kerstuitvoering schitteren hier?
[afbeelding]
ik hoop dat jullie wat met deze foto kunnen
oja, en mag er ook sneeuw bij?
quote:Op zondag 5 december 2004 22:23 schreef Chara het volgende:
[..]
mijn eigen icoontje kan dus niet veranderd worden in een kerst oud en nieuw icoon?![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 6 december 2004 02:09 schreef amokjeeh het volgende:
Mag ik a.u.b. ook een kerstig icoontje?![]()
quote:Op maandag 6 december 2004 00:00 schreef JPM01 het volgende:
kan ik een nieuw icoontje krijgen met australie en vuurwerk er in?
hoe bedoel je "past niet"?quote:Op maandag 6 december 2004 10:14 schreef Sugar het volgende:
Hoi! Ik heb deze [afbeelding] door jullie laten maken, maar hij past niet! Hoe zorg ik ervoor dat ik 'm toch als avatar kan gebruiken? Dank!![]()
(orginele) image?quote:Op maandag 6 december 2004 12:25 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Aangezien Sinterklaas weer voorbij is: iemand die Bono in Kerstsfeer wil brengen?
Hij doet het! Thanks a lot! Merry Christmasquote:Op maandag 6 december 2004 12:28 schreef Trance-Force het volgende:
ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn nu?
[afbeelding]
Size: 8.23 KB
Size on Disk: 12.0 KB
quote:Op maandag 6 december 2004 18:25 schreef DePresident het volgende:
Ik wil graag een kerstmis-upgrade van mijn icoon
Probeer maar wat![]()
Hij is superquote:
quote:Op zondag 5 december 2004 22:27 schreef MOBO666 het volgende:
zou iemand die van mij willen aanpassen , heb niet echt speciale wensen dus maak er maar wat van
bedankt alvast
normaal :quote:Op maandag 6 december 2004 20:36 schreef brighton het volgende:
Kan iemand bij een onderstaand plaatje bij de linkerpersoon een kerstmuts maken en 'm opslaan als jpg zonder kwaliteitsverlies? En ook graag het origineel als jpg zonder kwaliteitsverlies? Lukt mij niet namelijk
Alvast bedankt
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |