Nogmaals, de dader bepaalt wat te uitdagend is, en hij legt de lat veel lager ws dan jij of je vriendin.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:54 schreef gelly het volgende:
[..]
Mijn meisje loopt niet als een halve hoer op straat. Verkrachting kan natuurlijk altijd gebeuren, bij sommige meisjes is het risico echter wat groter. Dan kun je wel roepen 'dat moet toch niet uitmaken !', nee heb je ook gelijk in, maar je zet je fiets ook op slot op het station. Ik vind persoonlijk mensen die zeggen dat mannen gewoon met hun poten van een meisje hebben af te blijven nogal wereldvreemd, ook al hebben ze theoretisch gelijk.
[..]
Sommige meisjes kleding zich uitdagend en gaan dan met mannen flirten door uitdagend voor ze te dansen etc.. Als dan een man een kneep in de kont geeft is men verontwaardigt "want het meisje had er immers niet om gevraagd". Nee, het zal. Je kunt er wel gewoon rekening mee houden, in het openbare leven zijn theoretische opvattingen niet van toepassing. Hetzelfde geldt voor de vrijheid van meningsuiting. Je gaat toch ook niet in de Schilderswijk met een paar flappen van 500 zwaaien, ook al mag je niet beroofd worden. Gezond verstand lijkt ver te zoeken vandaagdedag.
Trek het een stap verder en je mag straks niet meer in het bijzijn van een Feyenoorder juichen voor Ajax, want dat kan je wel eens de kop gaan kosten. Tja... wat een logica zegquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:54 schreef AbdelGhafied het volgende:
[..]
Nee, je moet verdomme mensen niet bewust op hun tenen trappen.
Sja, mij heb je er niet mee hoor.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Na deze zin meteen gestopt met lezen.. Bye bye
Wat doe jij naief? Jij laat je vrouw het gevaar heel bewust op zoeken ofzo?quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Na deze zin meteen gestopt met lezen.. Bye bye
HIJ PROBEERT TE ZEGGEN DAT JE ZO'N FILM TOCH MOET KUNNEN MAKEN ALS JE DAT WILT!!!quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:54 schreef SCH het volgende:
[..]Ze wist dat het ging gebeuren maar dacht: ach, ik maak toch maar gezellig die film en dan vraag ik vriend Theo met zijn kogelvrije buik? Zoiets? Wat probeer je nou te zeggen.
"Je moet niet altijd heel bewust de kat op het spek binden inderdaad", zei de man met het korte lontje tegen zijn door hem bont en blauw geslagen vrouw. "Je weet dat ik losse handjes heb, daag me dan ook niet uit! "quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Je moet niet altijd heel bewust de kat op het spek binden inderdaad. Is dat nou zo'n ontzettend gekke opmerking???
Het mag wel, maar de vraag is of het zo verstandig is....quote:Op zondag 5 december 2004 00:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Trek het een stap verder en je mag straks niet meer in het bijzijn van een Feyenoorder juichen voor Ajax, want dat kan je wel eens de kop gaan kosten. Tja... wat een logica zeg
Zo ken ik nog een spreekwoord "Als een kip wil sterven gaat ze een hond irriteren"quote:Op zondag 5 december 2004 00:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Nogmaals, de dader bepaalt wat te uitdagend is, en hij legt de lat veel lager ws dan jij of je vriendin.
Zo als jij redeneert nu, is precies de rechtvaardiging die mannen vinden als ze hun vrouw slaan.
Als ZIJ niet geprovoceerd had, door niet te luisteren of te gehoorzamen, had HIJ niet geslagen.
Zij weet nu eenmaal dat hij een kort lontje heeft, daag hem dan ook niet uit.
Een hele enge manier van redeneren is dit.
Ja inderdaad je moet leren je kop te houden.quote:Op zondag 5 december 2004 00:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Trek het een stap verder en je mag straks niet meer in het bijzijn van een Feyenoorder juichen voor Ajax, want dat kan je wel eens de kop gaan kosten. Tja... wat een logica zeg
Ik maak me hier kwaad om ja. Dat moet ze godverdomme toch zelf weten als zij zo'n film wil maken. Dat recht heeft iedereen en zeker in dit geval is het alleen maar te prijzen dat ze het heeft doorgezet ondanks dat ze zelf het meeste risico liep. Zodra misstanden in de maatschappij niet meer aangepakt kunnen worden op de manier die iemand het beste lijkt, is het over en uit. Dan is het afgelopen.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is er walgelijk aan??? Doe even rustig man. Ik vind haar wel degelijk verantwoordelijk voor haar daden ja, hier wordt notabene van tevoren gezegd dat ze wist dat dit ging gebeuren.
Waarom wil jij een slachtoffer van haar maken? Waar is ze dan het slachtoffer van? Van haar eigen naieve domheid inderdaad.
Ze had gewoon haar werk moeten doen in plaats van een beetje letters op een blote vrouw te gaan schilderen. Laat haar liever Blijf-van-mijn-lijf-huizen bezoeken, maar daar voelt mevrouw zich te groot voor.
En jij gaat haar nu als een soort heilige martelares afschilderen? Hou toch op. Ze is gewoon een zeer middelmatig kamerlid dat weinig voor elkaar krijgt en de verkeerde keuzes maakt.
Ja hoor en respect tonen he.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:54 schreef AbdelGhafied het volgende:
[..]
Nee, je moet verdomme mensen niet bewust op hun tenen trappen. Dan mag je wel zeggen dat ze 3 meter lang zijn, maar dan ben je gewoon een ziekelijke troll. Als je als 'politica' dit soort dingen maakt dan moeten de overige kamerleden gewoon hard optreden en diegene verstoten. Aan sfeerverziekers hebben we niets. We horen SAMEN te leven en niet TEGENOVER elkaar.
Ja ridiculiseer het maar. Maar als jij met iemand naar huis gaat van wie je weet dat hij zijn vorige 8 vriendinnen bont en blauw heeft geslagen, mag ik dan zeggen dat ik dat niet erg verstandig van je vindt?quote:Op zondag 5 december 2004 00:02 schreef milagro het volgende:
[..]
"Je moet niet altijd heel bewust de kat op het spek binden inderdaad", zei de man met het korte lontje tegen zijn door hem bont en blauw geslagen vrouw. "Je weet dat ik losse handjes heb, daag me dan ook niet uit!!! "!
Nee, je kunt inderdaad geen film maken waarbij je 1 miljoen moslims beschuldigd van het aanhangen van een geloof die het mishandelen en verkrachten van een vrouw stimuleerquote:Op zondag 5 december 2004 00:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
HIJ PROBEERT TE ZEGGEN DAT JE ZO'N FILM TOCH MOET KUNNEN MAKEN ALS JE DAT WILT!!!
Snap je dat dan echt niet? Zodra dat blijkbaar niet meer kan is het einde nabij!
Je leest het denk ik niet goed, of ik ben wat onduidelijk. Ik wil niet de indruk wekken dat een kort rokje uitlokking is, het is alleen in combinatie met andere uitingen vaak voor mannen aanleiding om handtastelijk te worden. Een meisje mag daar best rekening mee houden, ongeacht dat een vent gewoon z'n poten thuis moet houden.quote:Op zondag 5 december 2004 00:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Nogmaals, de dader bepaalt wat te uitdagend is, en hij legt de lat veel lager ws dan jij of je vriendin.
Zo als jij redeneert nu, is precies de rechtvaardiging die mannen vinden als ze hun vrouw slaan.
Als ZIJ niet geprovoceerd had, door niet te luisteren of te gehoorzamen, had HIJ niet geslagen.
Zij weet nu eenmaal dat hij een kort lontje heeft, daag hem dan ook niet uit.
Een hele enge manier van redeneren is dit.
Wat een dramatiek zeg. Doe eens rustig - je ziet wat er van gekomen is.quote:Op zondag 5 december 2004 00:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik maak me hier kwaad om ja. Dat moet ze godverdomme toch zelf weten als zij zo'n film wil maken. Dat recht heeft iedereen en zeker in dit geval is het alleen maar te prijzen dat ze het heeft doorgezet ondanks dat ze zelf het meeste risico liep. Zodra misstanden in de maatschappij niet meer aangepakt kunnen worden op de manier die iemand het beste lijkt, is het over en uit. Dan is het afgelopen.
Prima - als jullie zo graag het gevaar opzoeken.quote:Op zondag 5 december 2004 00:04 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Ja inderdaad je moet leren je kop te houden.
Je hoeft niet te leren je losse handjes te bedwingen...
Het schijnt toch echt van wel als ik alles zo lees. Nu zijn het koranteksten op een vrouwenlichaam. Morgen is het de uitspraak dat Allah een pedofiel is wat je einde kan betekenen. En overmorgen moet je uitkijken met de kleding die je draagt, want anders kan dat je leven kosten.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:58 schreef vdo28 het volgende:
Het kan en mag nooit zo wezen dat een bepaald geloof niet bekritiseerd mag worden!!!
Yep, helemaal gelijk, totdat die kip je kind of je vriendin is, dan wordt het allemaal anders.quote:Op zondag 5 december 2004 00:03 schreef AbdelGhafied het volgende:
[..]
Zo ken ik nog een spreekwoord "Als een kip wil sterven gaat ze een hond irriteren"![]()
Inderdaad, als ze toch zo 'betrokken' wil zijn en 'bevrijdend',wat ik overigens zeer betwijfel omdat ze islamitische vrouwen toch alleen maar als schoothondjes ziet, wil zijn. Waarom had ze dan gewoon niet met wat moslima's een groep opgericht, zonder feministische trekjes, die de misverstanden de wereld uithelpt? Bijvoorbeeld door het verspreiden van Hadith over wat de profeet probeerde te bewerkstelligen?quote:Op zondag 5 december 2004 00:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een dramatiek zeg. Doe eens rustig - je ziet wat er van gekomen is.
Ze heeft een domme actie ondernomen en nu moeten we zeker met haar meehuilen. Laat ze godverdomme echt aan het werk gaan en iets voor de mensen betekenen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |