Dat deed Ayaan ook niet, dat is zoals het door sommigen is uitgelegd. Daar zit een groot verschil! Heb je haar in Submission ergens horen zeggen dat dit geldt voor ALLE Moslims?quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:50 schreef gelly het volgende:
[..]
De analogie was eerder bedoeld om aan te tonen dat het beledigen van je gesprekspartner niet tot het oplossen van problemen leidt. Als je vrouwenmishandeling binnen de islam aan de kaak wil stellen heeft het geen nut de gehele islamitische bevolking te beledigen.
Nee, maar ze heeft er ook niet bij gezegd dat het NIET voor alle moslims geldquote:Op zaterdag 4 december 2004 16:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat deed Ayaan ook niet, dat is zoals het door sommigen is uitgelegd. Daar zit een groot verschil! Heb je haar in Submission ergens horen zeggen dat dit geldt voor ALLE Moslims?
quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:58 schreef ExTec het volgende:
Nee, maar ze heeft er ook niet bij gezegd dat het NIET voor alle moslims geld
Natuurlijk moet dat niet. Wanneer een mens zelf enig verantwoordelijkheidsgevoel heeft en anderen respecteert zal dat geheel op vrijwillige basis gebeuren en is er van "moeten" geen sprake. Helaas heeft Hirsi "spruitjes" Ali deze goede basiskenmerken nietquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Moet dat dan???? Het moet niet gekker worden.
Toch wel apart dat jij meent in de positie te verkeren om te kunnen beoordelen wat anderen hun verantwoordelijkheden zijn. Voor de goede orde, Hirsi Ali moet niets, en zij mag gewoon films maken als zij daar zin in heeft. Zolang de inhoud van die films gewoon binnen de kaders der wet vallen, en helaas, je kunt het er niet mee eens zijn, de inhoud valt binnen de kaders van de wet, mogen die films gewoon gepubliceerd worden.quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Natuurlijk moet dat niet. Wanneer een mens zelf enig verantwoordelijkheidsgevoel heeft en anderen respecteert zal dat geheel op vrijwillige basis gebeuren en is er van "moeten" geen sprake. Helaas heeft Hirsi "spruitjes" Ali deze goede basiskenmerken niet
En jij hebt heel veel respect he.quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Natuurlijk moet dat niet. Wanneer een mens zelf enig verantwoordelijkheidsgevoel heeft en anderen respecteert zal dat geheel op vrijwillige basis gebeuren en is er van "moeten" geen sprake. Helaas heeft Hirsi "spruitjes" Ali deze goede basiskenmerken niet
Nee, het is als een probleem binnen je bedrijf willen bespreken en dat via de vakbond doen. Dat vind de baas ook beledigend, maar het mag wel.quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:44 schreef gelly het volgende:
[..]
Nou ja, het is een beetje op de manier van een probleem binnen je bedrijf willen bespreken, maar dan eerst je baas z'n vrouw een hoer noemen.
Ik ken je voor de rest niet. Maar ondanks je hoge eigendunk heb ik toch respect voor je. En wat betreft beledigingen, jij leest dingen die er niet zijn, ik beledig mensen niet, ik beeldspraak datgene wat diversen bezigen.quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:38 schreef ikkemem het volgende:
[..]
En jij hebt heel veel respect he.
Man als ik al jouw dom geblaat in alle topics bij elkaar optel zit je uren te lezen.
Heb jouw nog nooit enig respect zien tonen voor iemand die jouw mening niet deelt
Altijd krijg je beledigingen op beledigingen.
![]()
Geloof je dat nu echt zelf,volg je al weken.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ken je voor de rest niet. Maar ondanks je hoge eigendunk heb ik toch respect voor je. En wat betreft beledigingen, jij leest dingen die er niet zijn, ik beledig mensen niet, ik beeldspraak datgene wat diversen bezigen.
Meer woordenschat heeft hij niet. Kan hij ook niets aan doen.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:33 schreef ikkemem het volgende:
[..]
Geloof je dat nu echt zelf,volg je al weken.
Zo ben je deze discusie begonnen met AHA een Lassie Hond te noemen.
Je noemt haar Brandhout ,ook een stinkende haring enz
EN DAT NOEM JIJ RESPECT![]()
In zeker mate symphatiseer ik ook wel met je Bansheeboyquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Uiteraard, die illusie had ik ook niet. Maar vind je die gast niet verdacht hetzelfde posten als ik
Draai het eens om, respecteert Hirsi "mijn teennagel is stuk" Ali mij ? Nee ! Maar daar hoor ik niemand overquote:Op zaterdag 4 december 2004 19:33 schreef ikkemem het volgende:
[..]
Geloof je dat nu echt zelf,volg je al weken.
Zo ben je deze discusie begonnen met AHA een Lassie Hond te noemen.
Je noemt haar Brandhout ,ook een stinkende haring enz
EN DAT NOEM JIJ RESPECT![]()
Jij bent ook slechts een digitale troll-entiteit.quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Draai het eens om, respecteert Hirsi "mijn teennagel is stuk" Ali mij ? Nee ! Maar daar hoor ik niemand over
Nee, daar spreekt veel respect vanuit zegquote:Op zaterdag 4 december 2004 20:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jij bent ook slechts een digitale troll-entiteit.
Respect moet je verdienen, en tot nu toe heb je dat niet gedaan.quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Nee, daar spreekt veel respect vanuit zeg
Dat onslaat jouw dus om respect te hebben?quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Draai het eens om, respecteert Hirsi "mijn teennagel is stuk" Ali mij ? Nee ! Maar daar hoor ik niemand over
quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Respect moet je verdienen, en tot nu toe heb je dat niet gedaan.
Hier 2 reacties die aangeven dat Hirshi Ali inderdaad verkeerd bezig is. AHA is respectloos tegenover anderen en beledigt bewust de moslimgemeenschap. Ik ben het er totaal mee eens, respect moet je verdienen, bij deze heeft AHA niets verdienquote:Op zaterdag 4 december 2004 20:46 schreef ikkemem het volgende:
[..]
Dat onslaat jouw dus om respect te hebben?
Heb AHA nog nooit iemand op jouw manier horen beledigen.
Ik heb geleerd dat je geen kwaad met kwaad moet vergelijken.
En dat respect bij je zelf begint .
en aan je antwoord te zien zul je dat wel nooit leren.![]()
![]()
Lees de reacties hierboven maar, dan weet je meteen waarom.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:05 schreef ikkemem het volgende:
WAAROM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |