1) heb ik inmiddels beantwoordquote:Op zondag 5 december 2004 03:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Waar gaaaaaaaaaaaat het over. En, belangrijker, hoe versier ik er vrouwen mee?
Nou ja, het is heel tweezijdig, want aan de ene kant wil ik helemaal geen relatie, maar aan de andere kant wil ik wel graag heel veel vrouwen die in de rij voor me staan en zeggen dat ik zo geweldig ben.quote:Op zondag 5 december 2004 03:57 schreef Ole het volgende:
[..]
1) heb ik inmiddels beantwoord
2) Hmmmmmm... geen idee!![]()
die vrouw die komt vanzelf, daar moet je niet bij nadenken...
Of ben ik nu teveel R&P ???![]()
quote:Op zondag 5 december 2004 03:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..].
Ik vond jou vroeger een hele stomme user, maar dat is op een bepaald moment wel verdwenen. Het kan natuurlijk zo zijn dat er nou zo veel nog veel stommere users zijn dat jij wel weer meevalt, maar ik weet het niet. Hoe dan ook, je bent nu wel okay.
quote:Op zondag 5 december 2004 04:03 schreef thaleia het volgende:
Ik ook, IR! Maar ik kon ook bekant etc.
Misschien moet je je er maar bij neerleggen dat je vooral in de smaak valt bij eh, de wat rijpere vrouw
Zou eventueel misschien gekund hebben ooit....quote:Op zondag 5 december 2004 04:05 schreef thaleia het volgende:
Of man
Toch bedankt.quote:Op zondag 5 december 2004 04:02 schreef milagro het volgende:
Ik vind je geweldig, I.R.en waar is die rij?
maar ja ik kon bekant je moeder zijn, dus daar heb je ook niets aan.
Sorry
Oh, ik moet wel zeggen dat 'best okay' uit mijn mond een enorm compliment is.quote:Op zondag 5 december 2004 04:02 schreef Markster het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik dacht vroeger, "yo laat ik eens lekker alles verstieren hier" totdat ik het hier daadwerkelijk naar me zin kreeg, en me wilde gedragen. Zodoende [afbeelding]
ik ben van 1962quote:Op zondag 5 december 2004 04:03 schreef Ole het volgende:
Milagro heeft haar geboortedatum niet in haar prof.. OK..
\Ik vermoed dat voor mij ongeveer hetzelfde geldt...
Ik iek ookquote:Op zondag 5 december 2004 04:07 schreef Tijn het volgende:
Bij "rijpe vrouwen" denk ik altijd gelijk aan een sekslijn.
Eert says:quote:Op zondag 5 december 2004 04:03 schreef thaleia het volgende:
Ik ook, IR! Maar ik kon ook bekant etc.
Misschien moet je je er maar bij neerleggen dat je vooral in de smaak valt bij eh, de wat rijpere vrouw
Ik ben je dan ook uitermate dankbaar, want weetje, ik hoor dat niet vaak.quote:Op zondag 5 december 2004 04:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Oh, ik moet wel zeggen dat 'best okay' uit mijn mond een enorm compliment is.
Mijn geboortejaar is geen geheim.. maar scheelt niet zo heel veel hoor, ik ben van 1969...quote:Op zondag 5 december 2004 04:09 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ben van 1962
wat geldt voor jou ook?
ben je ook zo oud, of ga ik je ook geweldig vinden?
Nou.. ik heb me op m'n verjaardag vergrepen aan een man, maar dat was meer een onderdeel van een weddenschap. Voorlopig ben ik toch meer van de vrouwen.quote:Op zondag 5 december 2004 04:07 schreef Ole het volgende:
Maar... ik zie IR nog niet zo snel met een man... Maar wat niet is kan nog komen uiteraard![]()
![]()
Pfweeeehhhhhwwww.. gelukkig maar..quote:Op zondag 5 december 2004 04:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou.. ik heb me op m'n verjaardag vergrepen aan een man, maar dat was meer een onderdeel van een weddenschap. Voorlopig ben ik toch meer van de vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |