"Ik... Ik.. Ik kan niet anders! Jouw vader moet boeten voor wat hij mij heeft aangedaan,desnoods met de dood van Joost!"quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:21 schreef Frey het volgende:
[..]
"Hmm... Logisch dat je wraak wil. Maar zeg eens, zit jij dan achter de ontvoering van Joost?"
"Dus je bent zelfs in staat tot de moord? Als je mij maar niet in een of andere moordzaak betrekt. Trouwens, heb je die snuiter lekker ver weg mee laten nemen?”quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:23 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Ik... Ik.. Ik kan niet anders! Jouw vader moet boeten voor wat hij mij heeft aangedaan,desnoods met de dood van Joost!"
"Ja dat ben ik." "Snap jouw niet dat jouw vader moet boeten?!" "En jij,Ralf,..Moet mij daarbij helpen!"quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:24 schreef Frey het volgende:
"Dus je bent zelfs in staat tot de moord? Als je mij maar niet in een of andere moordzaak betrekt. Trouwens, heb je die snuiter lekker ver weg mee laten nemen?”
"Ja. Je gaat mij natuurlijk niet vertellen waar Joost zit. Ik zou het zo door kunnen vertellen"quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Ja dat ben ik." "Snap jouw niet dat jouw vader moet boeten?!" "En jij,Ralf,..Moet mij daarbij helpen!"
Hij ziet dat Ouka belt...hij twijfelt geen moment en drukt op de rode knop.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:14 schreef bar_rel het volgende:
w
[..]
Maar Winston komt de tent niet meer tegen....
Hij is verdwaald....
''Ouka Ouka Ouka....O..uk...a....O....u...ka.....''Winston hoort allemaal vage geluiden!
Wat is er dit keer weer aan de hand?
Hij besluit om de geluiden te negeren en hard weg te lopen....maar hij weet niet welke kant..
''Oukaaaa''
Rennen is het enigste waar hij nu aan kan denken....hij krijgt hallucinaties...'' Had ik me medicijen maar genomen''
O...u....ka..
Ze telefoon gaat weer....maar hij heeft er nu geen zin in..hij haalt ze telefoon uit ze zak en kijkt wie er belt...'' Het is...Ouka''
"Azie.Korea.Noord. In een oude fabriek,en één woord en dag Joost! En als dat je niet intresseert: Ik weet je te vinden!"quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:29 schreef Frey het volgende:
[..]
"Ja. Je gaat mij natuurlijk niet vertellen waar Joost zit. Ik zou het zo door kunnen vertellen"
"Ja Ellen,weetje ik heb helemaal geen zin in een broodje.Ik ga naar huis!"quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:29 schreef Airelle het volgende:
Echt waar????!
Goed... we gaan naar huis...quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:30 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Ja Ellen,weetje ik heb helemaal geen zin in een broodje.Ik ga naar huis!"
Ralf is verbijsterd. Hij snapt er niets van dat Esmee dit zomaar vertelt tegen hem. Hij staat op en loopt naar de deur. "Dat weet ik, ik zal zwijgen," en Ralf verlaat het kantoor...quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:30 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Azie.Korea.Noord. In een oude fabriek,en één woord en dag Joost! En als dat je niet intresseert: Ik weet je te vinden!"
"We?Ik woon nog altijd alleen." "Ja sorry dat ik zo doe,maar het zit me gewoon niet lekker!"quote:
Esmee blijft zuchtend achter."Ik heb géén idee hoe dit af gaat lopen,als er ook maar iets fout gaat draai ik de bak in." Met dit idee krijgt Esmee het benauwd en besluit naar bed te gaan..quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:32 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf is verbijsterd. Hij snapt er niets van dat Esmee dit zomaar vertelt tegen hem. Hij staat op en loopt naar de deur. "Dat weet ik, ik zal zwijgen," en Ralf verlaat het kantoor...
Cody rent naar Iris'' wat is er aan de hand ??''quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:33 schreef Poezzy het volgende:
Dan begint iris te schreeuwen '' Help Cody help! ''
Ja ik wil nog wel even maar naar binnenquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:32 schreef Orginial het volgende:
[..]
"We?Ik woon nog altijd alleen." "Ja sorry dat ik zo doe,maar het zit me gewoon niet lekker!"
Raoul en Ellen komen aan bij Raoul zijn appartement. "Nou eh,wil je nog even binnekomen?"
''Ik ben ongesteld denk ik '' antwoord iris.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Cody rent naar Iris'' wat is er aan de hand ??''
''Shit shit shit shit en je hebt niks bij je ? ''quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:35 schreef Poezzy het volgende:
[..]
''Ik ben ongesteld denk ik '' antwoord iris.
Binnen drinken ze nog wat en dan gaan ze op het bed zitten."Weetje wat ik me nou altijd heb afgevraagd?! Hoe jij het zolang uithoudt met die Tobias van je!"quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja ik wil nog wel even maar naar binnen
Winston draait zich om, pakt een zakmes uit ze tas in de tent en keert zich weer om:quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:29 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hij ziet dat Ouka belt...hij twijfelt geen moment en drukt op de rode knop.
''Hij heeft daar nu geen zin in , zij kan wel wachten''
De stemmen verdwijnen weer uit Winston's hoofd, en hij ziet de tent weer...
''Tara!!''
Winston gaat richting de tent, hij wil natuurlijk zijn excuses aanbieden voor wat er gebeurt is.
''Tara!!??''
Hij doet de rits van de tent open, hij kijkt maar er zit niemand in...
''...W.....W....W.....winston...'' klinkt een angstige stem....
Winston draait zich om wat hij beter niet had kunnen doen want wat hij nu ziet.....
"Nee! Cody help me, ik heb echt niks bij me:("quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
''Shit shit shit shit en je hebt niks bij je ? ''
Ik weet het ook niet....quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
Binnen drinken ze nog wat en dan gaan ze op het bed zitten."Weetje wat ik me nou altijd heb afgevraagd?! Hoe jij het zolang uithoudt met die Tobias van je!"
'' Ik bel wel iemand en Cody toetst het nummer van Raoul in ...quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:38 schreef Poezzy het volgende:
[..]
"Nee! Cody help me, ik heb echt niks bij me:("
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |