quote:Op donderdag 9 december 2004 23:53 schreef digispeed het volgende:
Esmee is er morgen weer niet
sorry guys !
Toch niet met die aapmensenquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:15 schreef bar_rel het volgende:
Winston gaat me toch een avontuur mee maken in het woud![]()
Raoul haast zich naar het AZF.Daar is er een vergadering met de co-assitenten en de andere dokters.Er wordt hun gevraagd of ze meer weten van de ontsnapping van David Lebeau en waar zijn familie is.Ineens vallen de puzzelstukjes voor Raoul op zijn plaats: "Iris en Cody waren dus gevlucht voor David!"quote:Op donderdag 9 december 2004 21:33 schreef Orginial het volgende:
Ineens gaat de telefoon van Raoul..
"Met Raoul? Hoezo moet ik meteen naar het AZF komen? WAT?! Is David Lebeau ontsnapt uit de gevangenis?!?!?!?
''Ja oke ''.. '' Nee toch maar niet ..'' Antwoord Cody hij is ook zin de war de laatste tijd .quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:06 schreef suusy het volgende:
"ja doe maar misschien helpt het"
Nee niks daarvan.. je gaat met mij mee naar The Jage om daar te lunchen!quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Ellen,ja eh laat maar.Ik eh moet ervandoor!"
"ja ik wil niet dat hij terug komt"zegt irisquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
''Ja oke ''.. '' Nee toch maar niet ..'' Antwoord Cody hij is ook zin de war de laatste tijd .
''Ben jij nog bang dat hij terug komt ? '' Vraagt hij aan Iris.
Maar Winston komt de tent niet meer tegen....quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:06 schreef bar_rel het volgende:
Winston loopt nog steeds alleen door het woud...hij heeft Tara ontvlucht.
Alleen maar omdat hij schrok..
''Ik moet maar es terug gaan''
Winston keert zich 180 graden om en keert terug...
Als ze in de Jage zijn bestellen ze een broodje gezond en praten ze over wat er nou echt aan de hand was.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee niks daarvan.. je gaat met mij mee naar The Jage om daar te lunchen!
Esmee is abcent!quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:12 schreef Frey het volgende:
Ralf loopt Modebedrijf van Tellegen B.V binnen en gaat rechtstreeks naar Esmees kantoor. Hij klopt op de deur.
"Ik wilde je een paar vragen stellen. Waarom wil je bijvoorbeeld mijn vader nou eigenlijk zo graag kapot maken?"quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:16 schreef Orginial het volgende:
[..]
Esmee is abcent!
"Binnen!" roept Esmee.Ze ziet dat Ralf is...
"Ga zitten Ralf,wat heb ik nu weer misdaan? Een huis in brand gestoken of moet je weereens geld?"
"Ralf,Ralf,Ralf... Wie denk je wel niet wie je bent om mij zoiets te vragen?"quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:17 schreef Frey het volgende:
[..]
"Ik wilde je een paar vragen stellen. Waarom wil je bijvoorbeeld mijn vader nou eigenlijk zo graag kapot maken?"
"Hmm... Logisch dat je wraak wil. Maar zeg eens, zit jij dan achter de ontvoering van Joost?"quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:20 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Ralf,Ralf,Ralf... Wie denk je wel niet wie je bent om mij zoiets te vragen?"
"Maar goed,ik zal je het antwoord geven.. Jouw vader werd de curator van de bank,nadat mij man overleed." "Ik had daar moeten zijn,en ik zal zorgen dat ik boven hem kom,als is het alleen om mij te wreken!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |