Hooiiquote:Op zaterdag 11 december 2004 19:53 schreef Orginial het volgende:
Perrow,Soaplover en Rubuh zijn nieuw.
Het maakt op zich niet zoveel uit. Want ik heb niks met hun alleen met Desiree de Graaf dan, maar dan heb ik verder niks boeiends mee. Dus van mij mogen ze wegquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:05 schreef Orginial het volgende:
We moeten nog een Patrick Zoomers,Tobias Beutinga en een Marc Beutinga.Ook een Desiree de Graaf en een Sanne Beutinga.Of gewoon schrappen die rolle?![]()
Hier ben ik dan.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:10 schreef Woelli het volgende:
[..]
Het maakt op zich niet zoveel uit. Want ik heb niks met hun alleen met Desiree de Graaf dan, maar dan heb ik verder niks boeiends mee. Dus van mij mogen ze weg
Nee, we wachten gewoon nog even af.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:05 schreef Orginial het volgende:
We moeten nog een Patrick Zoomers,Tobias Beutinga en een Marc Beutinga.Ook een Desiree de Graaf en een Sanne Beutinga.Of gewoon schrappen die rolle?![]()
Ja vind ik ook.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:20 schreef Chantie het volgende:
Leuke site trouwens.
Jep.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:10 schreef Woelli het volgende:
[..]
Het maakt op zich niet zoveel uit. Want ik heb niks met hun alleen met Desiree de Graaf dan, maar dan heb ik verder niks boeiends mee. Dus van mij mogen ze weg
Ja.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:22 schreef Soaplover het volgende:
Is er nog iemand?
Wordt nog een heel gezwaai hierzo.quote:
En zwaait er nog iemand terug?quote:
Van mij niet.quote:
Vindt je dat lekker?quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:19 schreef Chantie het volgende:
[..]
Nee, we wachten gewoon nog even af.![]()
Babette,heb je de site al gezien?quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:41 schreef haagse_elfje het volgende:
sop sop
Mooi zo.Als we doorposten zijn we vanavond in topic 5.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:37 schreef haagse_elfje het volgende:
original ik luister naar je oproep
Jij was toch gestopt met sop??quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:41 schreef haagse_elfje het volgende:
sop sop
o vandaarquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:41 schreef Orginial het volgende:
[..]
Mooi zo.Als we doorposten zijn we vanavond in topic 5.![]()
wie? Ik...???quote:
Kweeni ik ga nu aant topic beginnen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:43 schreef haagse_elfje het volgende:
hoeveel nog, Original?
owzo,,quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:43 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
wie? Ik...???
ik kom nog af en toe als belangrijke gast rol
jah hoorquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:45 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
heb ik je goedkeuring..
ben goed aan het vollullen
Tara,,quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:47 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
mooi
wie was jij ook alweer?
ja ik babette moet ff een lekkere mokkels scoren met de looks tussen tanja en petra in...quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:47 schreef Woelli het volgende:
Maare heeft nog iemand leuke ideen voor hun rol??
IK ben hetroquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:47 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja ik babette moet ff een lekkere mokkels scoren met de looks tussen tanja en petra in...
vrijwillgers????![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |