Ja,als ze dit inneemt wel. En Raoul geeft haar een medicijn.Iris wordt langzaam wakker...quote:Op woensdag 8 december 2004 21:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
''Komt het goed met haar dokter? '' Vraagt Cody zich bezorgt af.
Raoul Bultrug neemt afscheid van de drie en waneer hij naar huis loopt vraagt hij zich af wat zij daar deden maar besluit toch gewoon naar huis te gaan en er later naar de informeren bij dokter Lebeau,niet wetende dat hij in de gevangenis zit..quote:Op woensdag 8 december 2004 21:06 schreef Nano het volgende:
Lizzy is naast Iris gaan liggen.Ze wrijft over haar gezicht.Het komt goed,Iris.Ik weet het zeker!
Tara angstigend!!!quote:Op woensdag 8 december 2004 21:14 schreef bar_rel het volgende:
Winston en Tara gaan op zoek naar Joost, maar waar moeten ze beginnen.
Barrel springt iig wild vooruit : Hij heeft er zin in!
Maar Winston denkt daar anders over...ze beginnen in de bossen aan de linkerzijde.
Ze zullen toch ergens moeten komen...
Winston, Tara, en Barrel arrivern in een soort oerwoud....enorme spinnen lopen rond, wilde zwijnen, en wilde mensen. Winston verbergt zich achter een boom en trekt Tara met zich mee, ze beginnen te zoenen. Barrel begint te blaffen dat ze moeten stoppen, de twee gaan weer verder met zoeken..maar dan komt er een papoa aan lopen die de 3 ziet..
Winston trekt Tara mee in het woud. Maar de vreemde papoa achtervolgt ze. Hij gooit een speer naar hun toe...de speer komt recht in een boom voor Winston. Voor Winston komen nog 5 papoas aan...ze zitten in de val.quote:
Sukkel,, tuurlijk kunnen ze geen NEDERLANDS!!quote:Op woensdag 8 december 2004 21:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Winston trekt Tara mee in het woud. Maar de vreemde papoa achtervolgt ze. Hij gooit een speer naar hun toe...de speer komt recht in een boom voor Winston. Voor Winston komen nog 5 papoas aan...ze zitten in de val.
''Hallo? verstaan jullie mij ?'' Antwoord Winston.....
Maar het enige wat de Papoa's kunnen is een beetje dansen en met hun speer richten op Winston en Tara ( en barrel) Wat moeten ze doen ?
"Ralf,ga weg.Ik moet geld zien te hebben.Heb jij enig idee waar Winston mee bezig is?"quote:Op woensdag 8 december 2004 21:27 schreef Frey het volgende:
Ralf komt huize Kolthof binnenlopen en ziet zijn vader achter zijn laptop zitten.
"Weer hard aan het werk?" vraagt hij een beetje spottend.
Tara gaat voor een van de 6 papoa's strippen en het ziet er naar uit dat het gaat lukken. Eentje is er afgeleid, maar de andere 5 kijken ook toe...quote:Op woensdag 8 december 2004 21:26 schreef Woelli het volgende:
[..]
Sukkel,, tuurlijk kunnen ze geen NEDERLANDS!!
Tara gaat zit diep na te denken,,
Wat ze moeten gaan doen, in eens heeft Tara het.
''IK moet ze maar verleiden''
"Waarom zou ik me met hem bemoeien. JIj kan toch beter opletten, in plaats van hier centen te regelen voor je bedrijfje"quote:Op woensdag 8 december 2004 21:29 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Ralf,ga weg.Ik moet geld zien te hebben.Heb jij enig idee waar Winston mee bezig is?"
hmpf antwoord Cody en hij wil dat Lizzy vertrekt..quote:Op woensdag 8 december 2004 21:30 schreef Nano het volgende:
Lizzy lacht een beetje.Ze is wel verliefd op hem maar wil geen relatie.Ze wil het eerst als model ver schoppen en met een relatie gaat dat niet zo.Ze vertelt het aan Cody.
"Je hebt gelijk,kijk me hier nou zitten: Joost kwijt,Winston kwijt. Ja,ik heb het goed voor elkaar."quote:Op woensdag 8 december 2004 21:30 schreef Frey het volgende:
[..]
"Waarom zou ik me met hem bemoeien. JIj kan toch beter opletten, in plaats van hier centen te regelen voor je bedrijfje"
Ralf blijft geschrokken achter.quote:Op woensdag 8 december 2004 21:33 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Je hebt gelijk,kijk me hier nou zitten: Joost kwijt,Winston kwijt. Ja,ik heb het goed voor elkaar."
Arthur voelt iets knappen in hem en schreeuwt:"Eruit Ralf,het is tijd voor actie.Die trut van een Esmee heeft heel mijn leven van Joost vernield." "En daar zal ze voor boeten,Arthur doet zijn jas aan en laat zich naar Esmee rijden..."
Cody zoent terug ''Niet te ver he me zusje is er bij ''quote:Op woensdag 8 december 2004 21:33 schreef Nano het volgende:
Lizzy zegt dat het haar spijt.Misschien kunnen we het geheim houden.Lizzy zoent Cody en hoopt dat hij zich overgeeft!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |