abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23840588
quote:
Op woensdag 8 december 2004 21:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
''Komt het goed met haar dokter? '' Vraagt Cody zich bezorgt af.
Ja,als ze dit inneemt wel. En Raoul geeft haar een medicijn.Iris wordt langzaam wakker...
Alles oke?
pi_23840607
Lizzy is naast Iris gaan liggen.Ze wrijft over haar gezicht.Het komt goed,Iris.Ik weet het zeker!
pi_23840636
quote:
Op woensdag 8 december 2004 21:06 schreef Nano het volgende:
Lizzy is naast Iris gaan liggen.Ze wrijft over haar gezicht.Het komt goed,Iris.Ik weet het zeker!
Raoul Bultrug neemt afscheid van de drie en waneer hij naar huis loopt vraagt hij zich af wat zij daar deden maar besluit toch gewoon naar huis te gaan en er later naar de informeren bij dokter Lebeau,niet wetende dat hij in de gevangenis zit..
pi_23840655
''Zusje! alles is goed David is weg '' Zegt Cody tegen Iris '' We moeten hier alleen blijven anders stoppen ze jou weg in een internaat omdat je geen voogd heb''.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
  woensdag 8 december 2004 @ 21:10:54 #105
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_23840720
Schat,, Azie is zo groot,,!!
Waar beginnen we!!
pi_23840746
''Lizzy ik ben bang dat mijn oom er achter komt waar we zijn '' zegt Cody.
Do it again now
pi_23840765
Lizzy is blij dat Iris weer bij bewust zijn is en troost haar.Ze heeft toevallig een pakje kaarten in hara zak zitten en om Iris te vermaken doen ze een spelletje.
pi_23840804
''hij zou natuurlijk gelijk komen om Iris mee te nemen die klootzak '' schreeuwt Cody
Do it again now
pi_23840808
Winston en Tara gaan op zoek naar Joost, maar waar moeten ze beginnen.
Barrel springt iig wild vooruit : Hij heeft er zin in!
Maar Winston denkt daar anders over...ze beginnen in de bossen aan de linkerzijde.
Ze zullen toch ergens moeten komen...

Winston, Tara, en Barrel arrivern in een soort oerwoud....enorme spinnen lopen rond, wilde zwijnen, en wilde mensen. Winston verbergt zich achter een boom en trekt Tara met zich mee, ze beginnen te zoenen. Barrel begint te blaffen dat ze moeten stoppen, de twee gaan weer verder met zoeken..maar dan komt er een papoa aan lopen die de 3 ziet..
Correct en tevens juist...
pi_23840864
Lizzy zegt dat hij zich eens rustig moet houden.Zijn zusje zit er wel bij.Straks gaat ze gillen.En dan vindt hij ons zeker!
  woensdag 8 december 2004 @ 21:16:32 #111
109180 Woelli
pi_23840867
quote:
Op woensdag 8 december 2004 21:14 schreef bar_rel het volgende:
Winston en Tara gaan op zoek naar Joost, maar waar moeten ze beginnen.
Barrel springt iig wild vooruit : Hij heeft er zin in!
Maar Winston denkt daar anders over...ze beginnen in de bossen aan de linkerzijde.
Ze zullen toch ergens moeten komen...

Winston, Tara, en Barrel arrivern in een soort oerwoud....enorme spinnen lopen rond, wilde zwijnen, en wilde mensen. Winston verbergt zich achter een boom en trekt Tara met zich mee, ze beginnen te zoenen. Barrel begint te blaffen dat ze moeten stoppen, de twee gaan weer verder met zoeken..maar dan komt er een papoa aan lopen die de 3 ziet..
Tara angstigend!!!

En Wat Nou,, !!
pi_23840915
''Ja je hebt gelijk ook maar ik zou hem wel kunnen vermoorden die klootzak '' ! Antwoord Cody ''God wat ben ik toch blij dat ik jou heb ''
Do it again now
pi_23841042
quote:
Op woensdag 8 december 2004 21:16 schreef Woelli het volgende:

[..]

Tara angstigend!!!

En Wat Nou,, !!
Winston trekt Tara mee in het woud. Maar de vreemde papoa achtervolgt ze. Hij gooit een speer naar hun toe...de speer komt recht in een boom voor Winston. Voor Winston komen nog 5 papoas aan...ze zitten in de val.

''Hallo? verstaan jullie mij ?'' Antwoord Winston.....

Maar het enige wat de Papoa's kunnen is een beetje dansen en met hun speer richten op Winston en Tara ( en barrel) Wat moeten ze doen ?
pi_23841088
Intussen in de oude fabriek in Azië..
Brian kijkt of hij nog mail heeft gehad over de 5 miljoen euro,maar nog steeds heeft Arthur niks teruggemailt."Verdomme,nog een paar uur en ik doe dat kind wat aan!" woedend smijt Brian den Loo de deur van de oude fabriek dicht,Joost achterlatend die nog steeds doet of hij in coma ligt.Hij probeert te ontsnappen maar weet niet hoe.Opeens ziet hij een fles staan."Als ik die nou eens kapotsmijt dan kan ik met die glasscherven ontsnappen!"Joost schuift er naar toe...
  woensdag 8 december 2004 @ 21:26:21 #115
109180 Woelli
pi_23841139
quote:
Op woensdag 8 december 2004 21:23 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Winston trekt Tara mee in het woud. Maar de vreemde papoa achtervolgt ze. Hij gooit een speer naar hun toe...de speer komt recht in een boom voor Winston. Voor Winston komen nog 5 papoas aan...ze zitten in de val.

''Hallo? verstaan jullie mij ?'' Antwoord Winston.....

Maar het enige wat de Papoa's kunnen is een beetje dansen en met hun speer richten op Winston en Tara ( en barrel) Wat moeten ze doen ?
Sukkel,, tuurlijk kunnen ze geen NEDERLANDS!!

Tara gaat zit diep na te denken,,
Wat ze moeten gaan doen, in eens heeft Tara het.

''IK moet ze maar verleiden''
  woensdag 8 december 2004 @ 21:27:30 #116
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_23841165
Ralf komt huize Kolthof binnenlopen en ziet zijn vader achter zijn laptop zitten.
"Weer hard aan het werk?" vraagt hij een beetje spottend.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_23841204
quote:
Op woensdag 8 december 2004 21:27 schreef Frey het volgende:
Ralf komt huize Kolthof binnenlopen en ziet zijn vader achter zijn laptop zitten.
"Weer hard aan het werk?" vraagt hij een beetje spottend.
"Ralf,ga weg.Ik moet geld zien te hebben.Heb jij enig idee waar Winston mee bezig is?"
pi_23841211
Lizzy lacht een beetje.Ze is wel verliefd op hem maar wil geen relatie.Ze wil het eerst als model ver schoppen en met een relatie gaat dat niet zo.Ze vertelt het aan Cody.
pi_23841222
quote:
Op woensdag 8 december 2004 21:26 schreef Woelli het volgende:

[..]

Sukkel,, tuurlijk kunnen ze geen NEDERLANDS!!

Tara gaat zit diep na te denken,,
Wat ze moeten gaan doen, in eens heeft Tara het.

''IK moet ze maar verleiden''
Tara gaat voor een van de 6 papoa's strippen en het ziet er naar uit dat het gaat lukken. Eentje is er afgeleid, maar de andere 5 kijken ook toe...
Winston heeft een plan.....een plan dat zijn leven en die van Tara zal veranderen....
  woensdag 8 december 2004 @ 21:30:48 #120
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_23841234
quote:
Op woensdag 8 december 2004 21:29 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Ralf,ga weg.Ik moet geld zien te hebben.Heb jij enig idee waar Winston mee bezig is?"
"Waarom zou ik me met hem bemoeien. JIj kan toch beter opletten, in plaats van hier centen te regelen voor je bedrijfje"
pi_23841261
quote:
Op woensdag 8 december 2004 21:30 schreef Nano het volgende:
Lizzy lacht een beetje.Ze is wel verliefd op hem maar wil geen relatie.Ze wil het eerst als model ver schoppen en met een relatie gaat dat niet zo.Ze vertelt het aan Cody.
hmpf antwoord Cody en hij wil dat Lizzy vertrekt..
Do it again now
pi_23841292
quote:
Op woensdag 8 december 2004 21:30 schreef Frey het volgende:

[..]

"Waarom zou ik me met hem bemoeien. JIj kan toch beter opletten, in plaats van hier centen te regelen voor je bedrijfje"
"Je hebt gelijk,kijk me hier nou zitten: Joost kwijt,Winston kwijt. Ja,ik heb het goed voor elkaar."

Arthur voelt iets knappen in hem en schreeuwt:"Eruit Ralf,het is tijd voor actie.Die trut van een Esmee heeft heel het leven van Joost vernield." "En daar zal ze voor boeten,Arthur doet zijn jas aan en laat zich naar Esmee rijden..."
pi_23841300
Lizzy zegt dat het haar spijt.Misschien kunnen we het geheim houden.Lizzy zoent Cody en hoopt dat hij zich overgeeft!
  woensdag 8 december 2004 @ 21:34:27 #124
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_23841326
quote:
Op woensdag 8 december 2004 21:33 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Je hebt gelijk,kijk me hier nou zitten: Joost kwijt,Winston kwijt. Ja,ik heb het goed voor elkaar."

Arthur voelt iets knappen in hem en schreeuwt:"Eruit Ralf,het is tijd voor actie.Die trut van een Esmee heeft heel mijn leven van Joost vernield." "En daar zal ze voor boeten,Arthur doet zijn jas aan en laat zich naar Esmee rijden..."
Ralf blijft geschrokken achter.
".....Esmee?"
pi_23841342
quote:
Op woensdag 8 december 2004 21:33 schreef Nano het volgende:
Lizzy zegt dat het haar spijt.Misschien kunnen we het geheim houden.Lizzy zoent Cody en hoopt dat hij zich overgeeft!
Cody zoent terug ''Niet te ver he me zusje is er bij ''
Do it again now
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')