jah 6 uur 's avonds,, dan zijn ze niet te laat voor het eten van hun mammiequote:Op zaterdag 4 december 2004 18:12 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Nee, hier gaan de bikkels tot 6 uur door met feesten.
Nou zoon fight was het niet,, persoon is gewoon beetje vaagjuhs,,quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:17 schreef Orginial het volgende:
[..]
Heb ik zojuist een bitchfight gemist?![]()
je meent hetquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:21 schreef Woelli het volgende:
[..]
Lieve schat,,
dat is toch doordeweeks om 21:00 t/m 21:30
*Reclame*quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:21 schreef Woelli het volgende:
[..]
Lieve schat,,
dat is toch doordeweeks om 21:00 t/m 21:30
Ralfquote:Op maandag 6 december 2004 17:59 schreef Woelli het volgende:
Wie zijn er allemaal vanavond der??
Brian stapt in en de onbekende man tilt Joost naar binnen.Het vliegtuig stijgt op en vertrekt richting Azië.quote:Op maandag 6 december 2004 21:02 schreef Orginial het volgende:
Nadat Brian het telefoontje van Esmee heeft gehad begint hij zijn spullen te pakken."Verdomme,hoe krijg ik dat kind hier weg?!" Hij besluit een oude bekende te bellen en Joost en Brian rijden naar een afgelegen plek...Daar wacht hun een prive-vliegtuig van Esmee.
"Cody,leg de hoorn neer!" Je begrijpt het niet.quote:Op maandag 6 december 2004 21:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Cody belt snel de politie '' Ik kom net thuis en heb gezien dat mijn oom mijn zusje misbruikt kom nu meteen ! ''
Tara denkt aarzelend,,quote:Op maandag 6 december 2004 21:07 schreef bar_rel het volgende:
Winston en Tara doorzoeken de boerderij...
Ondertussen ontdekt Tara een laptop...
Die moeten ze vast vergeten zijn'' knikt Winston....
Winston heeft inderdaad veel verstand van laptops..hij zoekt op in geschiedenis
Tot zijn grote verbazing ziet hij dat er tickets richting azie zijn geboekt!!
Joost is richting Azie!!
''Fuck Iris we moeten hier weg straks stopen ze ons in een tehuis''quote:Op maandag 6 december 2004 21:07 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Cody,leg de hoorn neer!" Je begrijpt het niet.
Maar David is de laat en hij ziet hoe 2 politiewagens aankomen rijden..
Winston regelt 2 tickets naar Azie....quote:Op maandag 6 december 2004 21:08 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tara denkt aarzelend,,
en zegt meteen!!
''We moeten Tickets regelen voor Azie!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |