ik zie er nog erger uit dan op die fotos vandaag, zie je echt goed als ik paar dagen slaaptekort opbouwequote:Op zaterdag 4 december 2004 14:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
je moet gewoon je lelijke zeeuwenkop houwe![]()
Dan ga je altijd hardquote:Op zaterdag 4 december 2004 14:45 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik zie er nog erger uit dan op die fotos vandaag, zie je echt goed als ik paar dagen slaaptekort opbouwe
en bazzos, ik heb altijd wind mee
je zegt het zelf... Nicknamequote:Op zaterdag 4 december 2004 14:45 schreef BazzoS het volgende:
Heuj Youpje
Waarom is je Nickname Youp en je naam in je profiel Youri?
quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:54 schreef Youp het volgende:
[..]
mn halve familie noemt me Youp vandaar
hier welquote:Op zaterdag 4 december 2004 14:56 schreef BazzoS het volgende:
[..]
livestream maakt geen verbinding
-edit-
nu wel
ik ook..quote:
ik weet tquote:Op zaterdag 4 december 2004 14:57 schreef Bond het volgende:
[..]
[..]
Je bent gewoon laat(algelopen trouwens was wel erg fun
)
Laat me raden:quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:58 schreef Youp het volgende:
[..]
ik ook..
btw net nog op de rotonde 'per ongeluk'mn autotje een beetje laten glijden waar mn mams bij zat
ze schrok best wel
quote:Lol Ik het hem ook naar Tjabbo gestuurd
maar dan zet ik jouw naam er neer
Sorry
On Sat, 4 Dec 2004 14:59:10 +0100, Sieuwe Kooistra <sieuwe@wtf-mate.com> wrote:
> Ja en? Karbo is Tjabbo's ding?
> Minder crack roken
>
> Hello Bond,
>
> Saturday, December 4, 2004, 2:56:15 PM, you wrote:
>
> BFF> Nou zoals ik al zeg, op karbo kan ik niet meer inloggen.
>
>
>
>
> BFF> On Sat, 4 Dec 2004 14:54:47 +0100, Sieuwe Kooistra <sieuwe@wtf-mate.com> wrote:
> >> Huh, wat moet ik hier mee dan?
> >>
> >> Hello Bond,
> >>
> >> Saturday, December 4, 2004, 2:48:42 PM, you wrote:
> >>
> >> BFF> Nog ene keer dan,
> >>
> >> BFF> hoi Tjabs,
> >>
> >> BFF> Ik ben nu een semi guroe zag ik, maar ik akn niet meer inloggen, heel
> >> BFF> vaag, kan je het resetten ofzo, want nu kan ik niks meer posten
> >>
> >> BFF> Bond.
> >>
> >>
> >> BFF> On Sat, 4 Dec 2004 14:48:30 +0100, Sieuwe Kooistra <sieuwe@wtf-mate.com> wrote:
> >> >> ----------------------------------------------------------
> >> >> zaterdag 4 december 2004 14:31 schreef Bond het volgende:
> >> >> Sjoewe, check je mail ff.
> >> >> ----------------------------------------------------------
> >> >>
> >> >> Geen mail gehad
nah dat viel wel mee...quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:00 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Laat me raden:
Ze greep gelijk met 2 handen naar de deurgreep?
Ghehe mijn ma pakt altijd de deurgreep beet als ik (in haar ogen) een bocht te snel neemquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:03 schreef Youp het volgende:
[..]
nah dat viel wel mee...ze kan wel wat hebben... maar meestal hoge snelheden en niet veel gekheid, dit is weer wat anders
KUT! Ik ook en surpriesequote:Op zaterdag 4 december 2004 15:19 schreef BazzoS het volgende:
Een gedicht schrijven, dat moet ik ook nog
dat zal een hele bevalling wordenquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:22 schreef BazzoS het volgende:
Ik voel een psychologische post van Bond aankomen
Telefoonnummers, msnadressen, etc. gescoord?quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:26 schreef Bond het volgende:
Nou op aandringen van Bas maar ff een verhaal dat ikgisteren heb beleefd![]()
Ik moest gisteren maar sinterklaas inkopen doen, en d8 dat kan ik ook wel ff (voor dat even) in utrecht doen (zit ik toch op school).
Dus ik loop de kruidvat in, en ga er maar eens kijken. Komt er vet lief (lees mooi) meisje naast me staan en kijkt ook beetje moeilijk naar die zooi. Ik zo ook sinterklaas aan het spelen, ze zegt dus ja, ik weet nooit wat ik nou zal kopen. Uiteindelijk maar met zo'n tweeëm aan het zoeken geslagen daarzo. we haddenw at en gingen afrekenen. En blijven lekker kletsen, de rest van de sinterklaas inkopen hebben we ook maar samen gedaan. Was erg gezellig, en het was niet meer ff wat kopen. Zijn paar uur daar rond wezen zoeken, zei vooral. Maar was erg gezellig en aan eind allebij naar huis gegaan, zij naar a'dam ik naar mijn gehucht.
Zo goed Bas?![]()
Zoals ik al zei, ik voel zoiets aankomenquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:27 schreef Bond het volgende:
BazzoS hoe wist jij dat er een post aankwam![]()
![]()
Hele ratteplan, weet zelf haar twee woonadressenquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:27 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Telefoonnummers, msnadressen, etc. gescoord?
Wanneer weet ik die?quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:28 schreef Bond het volgende:
[..]
Hele ratteplan, weet zelf haar twee woonadressen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |